Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Pffff... iemand heeft vandaag tijdens de frummers wandeling gezegd dat Feyenoord kampioen zou worden dit seizoen... Diegene neemt dat terug. Pffff... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Een hele goede avond allemaal, Was de wandeling gezellig Meya ? Hannah, Kop op joh Hier een lekkere dag gehad. Vanochtend eerst 2 uurtjes gewerkt. Daarna naar mijn dementerende moeder geweest Samen met ex, wat hand en spandiensten verleend. Ook nog een lekker eind met haar gaan lopen buiten in de rolstoel, Was zulk mooi weer. Daarna weer terug, even tuincentrum in geweest (er naar toe gelopen). Op het fietsje naar client om 17.30 om een uurtje te koken. Nu lekker thuis, macaroni gegeten, en ijsje toe. Zit lekker in mijn vel momenteel, en taal eigenlijk niet naar drank. ook niet als ex, wel gezellig aan de wijn zit. Nou,..dan gaat het goed toch..! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) https://youtu.be/YgHZFNp1N4w Even lachen voor wie het nog niet gezien heeft. Speciaal voor Hannah 1 november 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 https://youtu.be/YgHZFNp1N4w Echt wat voor jou Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 1 november en met korte mouwen op de racefiets gezeten omdat het rond drie uur echt warm was. November moet na zo'n schitterende eerste dag toch wel een goede maand worden, toch? Ik meld me vandaag vroeg & droog af en hopelijk tot morgen. Thomas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Was de wandeling gezellig Meya ? Klinkt als een drukke goede dag Rapilos. Ja, de wandeling was supergoed. Ben echt heel erg enthousiast. Vond het best een beetje eng, groep nieuwe mensen, alcoholmisbruik als bindmiddel, en gewoon een flink eind lopen, haal ik dat fysiek wel? Maar het was veilig, prachtig weer, Loen had een mooie tocht uitgezocht en echt ontspannen en gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Harstikke leuk om te horen Meya, Ben een aantal maanden geleden ook op een forumbijeenkomst geweest. Vond het toen ook eng, maar was heel gezellig. En zo'n stuk lopen lijkt me ook heerlijk. Misschien ga ik een volgende keer weer mee. Jammer, dat ik vaak van die rare wisselende diensten heb Hoe dan ook, fijn dat het (weer) zo geslaagd was. En nu, duik ik mijn mandje in. Welterusten voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 zelf een keer organiseren Raps?Dan bepaal jij de dag zelf en kun je hem verder vrij houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Meld me droog af, dag 7. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Ben blij dat iedereen weer zo goed gaat en gelukkig is. Je zou er bijna jaloers op worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Geen zin in Gerrit. Sorry!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden