Somegirl Geplaatst 31 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Jou had ik ook nog geen welkom geheten. Bij mij werkte nooit meer drinken ook heel verstikkend. Ik ben ook maar begonnen met vandaag drink ik niet. De rest zie je later wel. Succes Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Hey Somegirl, begrijp van een ander draadje dat je vandaag een lastige middag zou hebben. Hoe ist gegaan? Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Hoi Somegirl Ook van mij een heel warm welkom. Ook mij gaf het idee dat ik nooit meer zou mogen drinken een verstikkend gevoel. Mijn leven zou voorbij zijn. 5 jaar geleden gestopt met roken en nu ook geen wijntje meer???? Nu bijna een half jaar verder en echt er is leven na de wijn!!!!! You go girl. Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 welkom somegirl Voordat ik écht gestopt was zat ik es op een mooie zomeravond op het balkon te genieten van de ondergaande zon. Met een drankje, een 'sundowner' zoals ik dat in Namibië geleerd had te noemen. Morgen zou ik stoppen. Maar voor nu besefte ik dat mooie zomeravonden nóóit meer mooi zouden kunnen zijn omdat ik niet meer mocht drinken van mijzelf. Niet met het leven verenigbaar. Ow wat zou ik een rotleven krijgen. Hel. Zo erg was drinken nu ook weer niet dat ik er hel voor over had om te kunnen stoppen. Ow wat had ik het mis. Gelovigen zijn soms bang voor de hel. Verslaafden zijn er al geweest. Het wordt makkelijker. Succes komende tijd. Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Het is me gelukt gisteren. Het was zeker niet gemakkelijk maar ik heb het droog gehouden. Ik wist met mezelf geen raad en ben dan ook toen ik thuis kwam onmiddellijk in mijn bed gekropen. Super dat jullie mij steunen ☺ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Mooi. Trek uit"zitten" mag beslist ook liggend gebeuren. "Knokken" veranderd langzaam in '"volhouden". "Volhouden" veranderd langzaam in "gewoon". Maar pas op als "gewoon" veranderd in "vergeten hoe het was". Dan wordt het zoetjesaan weer tijd om te "knokken". erik, Somegirl en hummer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Begin is er...top Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Grote klasse! Vandaag wellicht een naschok. Neem de eerste niet :-) Somegirl reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 7 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Eventjes bijschrijven. Ik stel het redelijk goed voor het moment. Dinsdag zwak momentje gehad maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gelezen op de dagdraad. Maar tot nu toe niets meer gedronken. Heb wel soms enorme trek en voel me zenuwachtig maar dat is normaal denk ik. Fijne avond en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ja, die trek hé... die heb ik ook en het is niet fijn. Het ene moment is het er niet, dan is het er enorm en denk ik ongeveer 3 keer per seconde aan drank... en dan... is het weer weg. Raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 7 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Ik ben zo blij dat we het forum hebben Hier wat bijlezen en voor je het weet ben je een uur verder en is de trek weg Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 november 2015 Rapport Share Geplaatst 26 november 2015 Ik ben zo blij dat we het forum hebben Hier wat bijlezen en voor je het weet ben je een uur verder en is de trek weg En voor je het weet zijn we drie weken verder en lijkt Somegirl weg. Hoe is het met je? Ben je nog aan het stoppen, of minderen, of zit het er op dit moment niet in? Ben nieuwsgierig. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 4 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Alles ok hier. Nog af en toe een wijntje gedronken maar het bleef altijd binnen de perken .Sorry dat ik hier niet veel meer kom maar ik heb tijden dat ik bijna nooit op pc ga vanwege druk leven. Maar toch bedankt om aan mij te denken. Ik zal af en toe een update doen. Nog een fijne dag verder. Hier weer drukdruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Pas goed op jezelf❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 4 december 2015 Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Fijn dat je de wijn onder controle hebt! Altijd weer binnen vallen als het ooit weer mis gaat. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden