Spring naar bijdragen

Tijd om mij voor te stellen


Somegirl

Aanbevolen berichten

Hoi Somegirl

Ook van mij een heel warm welkom.

Ook mij gaf het idee dat ik nooit meer zou mogen drinken een verstikkend gevoel. Mijn leven zou voorbij zijn. 5 jaar geleden gestopt met roken en nu ook geen wijntje meer???? Nu bijna een half jaar verder en echt er is leven na de wijn!!!!!

You go girl.

Pumpkin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom somegirl

Voordat ik écht gestopt was zat ik es op een mooie zomeravond op het balkon te genieten van de ondergaande zon. Met een drankje, een 'sundowner' zoals ik dat in Namibië geleerd had te noemen. Morgen zou ik stoppen. Maar voor nu besefte ik dat mooie zomeravonden nóóit meer mooi zouden kunnen zijn omdat ik niet meer mocht drinken van mijzelf. Niet met het leven verenigbaar. Ow wat zou ik een rotleven krijgen. Hel.

Zo erg was drinken nu ook weer niet dat ik er hel voor over had om te kunnen stoppen.

 

Ow wat had ik het mis.

Gelovigen zijn soms bang voor de hel. Verslaafden zijn er al geweest.

Het wordt makkelijker. Succes komende tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eventjes bijschrijven. Ik stel het redelijk goed voor het moment. Dinsdag zwak momentje gehad maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gelezen op de dagdraad. Maar tot nu toe niets meer gedronken. Heb wel soms enorme trek en voel me zenuwachtig maar dat is normaal denk ik.

Fijne avond en tot later  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik ben zo blij dat we het forum hebben  ;)

Hier wat bijlezen en voor je het weet ben je een uur verder en is de trek weg  :D

 

 

En voor je het weet zijn we drie weken verder en lijkt Somegirl weg. Hoe is het met je? Ben je nog aan het stoppen, of minderen, of zit het er op dit moment niet in? Ben nieuwsgierig. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles ok hier. Nog af en toe een wijntje gedronken maar het bleef altijd binnen de perken .Sorry dat ik hier niet veel meer kom maar ik heb tijden dat ik bijna nooit op pc ga vanwege druk leven. Maar toch bedankt om aan mij te denken. Ik zal af en toe een update doen. Nog een fijne dag verder. Hier weer drukdruk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...