Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 (bewerkt) Gipsy dat doe je al, omdat je niet geprotesteerd hebt. Volgens mij, Klavertjevier voel me te dicht op de huid gezeten momenteel. aanpassing, niet en hebt toegevoegd. 12 oktober 2015 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 En verders ga ik mijn big effe voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 wat een schatje Iet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 NIVEA Niet Invullen VOOR EEN ANDER. Trusten allen. Ja dit en; Oma Anna was een oen en smeerde zich onder invloed van LSD dik in met Nivea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Terug van een bijzonder fijne AA bijeenkomst. Trouwens sowieso een goede dag gehad, genoeg gedaan en goede vooruitzichten naar morgen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Klik op de tekst Hannah1 dan snap je het denk ik wel. Ik schrijf vaak een tekst en maak die zodat je erop kan klikken en dan kom je op een website met uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 (bewerkt) Beetje laat, maar toch,.. Ik merk dat ik veel actiever en ondernemender ben sinds ik geen alcohol meer drink, al is dat bij mij pas zeven weken geleden, er zijn momenten bij dat ik me niet eens meer voor kan stellen dat ik zo veel zoop, laat staan dat ik nog weet waarom ik dat deed. Ik besef me heel goed dat ik nog geen twee maanden geleden dagelijks mezelf achterover dronk, maar voor mijn gevoel lijkt het zelfs al jaren geleden, ik kan me er helemaal niets meer bij voorstellen hoe het was, hoe het nu nog zou zijn en noem maar op. Het enige wat ik weet is dat ik mijn energieke levenslust die ik nu heb echt nooit op zal geven. Ik heb ook meer vrienden nu, ik kan makkelijker en vaker aan leuke activiteiten deelnemen, ben echt zo veel minder snel moe en weer zo veel meer sneller uitgerust na een werkdag bijvoorbeeld, ik kan vergeleken met toen nu zeker 35 tot 40% meer per dag doen en dan nog hou ik tijd en energie over. Dit geef ik echt nooit meer op, zeker niet voor iets wat zelfs helemaal geen toegevoegde waarde(n) heeft zoals alcohol, blij dat ik dat i.i.g. besef! Maar ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken in deze, verder kan ik het ook niet zo goed onder woorden brengen,.. Fijne nacht! zZzz.. 12 oktober 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2015 Hoi Erik, ik weet verstandelijk, dat alcohol niet goed voor me is en ik wil ook niet meer drinken, maar het voelt soms wel als een gemis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden