rapilos Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hele goedemiddag, Beetje verveel,verveel.. Helemaal niet nodig, Genoeg ramen te zemen, maar ja, zoo geen zin he. Net gebeld voor weer een nieuw adresje. Helemaal fijn Altijd lekker om bezig te zijn. Zo maar eens een bakkie koffie nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 mijn cliente is net overleden ik zou er om 17 u beginnen. Gelukkig schijnt de zon dus ik ga even fietsen Genieten van extra vrije tijd en mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Verveling heb ik zo af en toe ook last van, Rapi. En ook bij mij is het niet nodig, er is genoeg te doen en ook genoeg leuke dingen. Voor mij zijn dat ook de momenten dat ik ga lopen snoepen en snaaien. Ik ben er nog niet uit of ik daar wat mee moet. En zi ja, wat dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 16.30 u EK mannen volley kan ik nu mooi zien zo zit er altijd wel iets goeds aan ook nare dingen ik zie ze vaak niet zo snel als nu rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Oh wat naar Jane, Ja, lekker even fietsen dan maar. Tja, Gerrit, hier precies hetzelfde hoor. Ga dan ook snoepen snaaien, alsof je iets wil compenseren (de drank dus vaak) Meer dan genoeg te doen, maar niks tot uitvoer brengen. Neem me telkens voor, dat ik bij dat soort momenten mezelf bij de lurven moet pakken, en toch wat moet gaan doen. Of anders een eind lopen, of iets ontspannends, zoals een voetenbad of zo. Maar nee hoor, zuchten, en snaaien Trouwens, vanochtend al een eind gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Je mag wel ff rustig gaan zitten hoor Rapske, helemaal niets mis mee Goh Jane dat lijkt me toch iedere keer een opdonder als iemand die je verzorgd hebt komt te overlijden. Gelukkig kun je ook nog blijven kijken naar leuke dingen. Snaai maar hoor Ger. je bent nog steeds niet te dik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Vervelen is voor mij; nergens geen zin in hebben Agnieta, Tja Bol, en zomaar even rustig zitten kan ik gewoon niet zo goed, Denk toch dat ik nog maar een keer naar buiten gaat. Is zo mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Nergens zin in hebben, dat is het voor mij ook. Maar nu niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hele middag in de tuin bezig geweest, pfff. Was wel lekker in de zon, maar nu even languit met een boek. Voordat mannie husband manlief thuiskomt en ik lekker voor ons ga koken. Wat een leuke speling van het lot Wijfie, dat iemand van het vrijdagkoor ook bij de AA zit. Was het je al eerder opgevallen dat hij niet drinkt? Tenminste, daar ga ik maar even vanuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Terug van werk. Al een paar dagen niet lekker. Misselijk gevoel en darmklachten. Wat een paar slechte nachten niet al teweeg kunnen brengen. Vanavond er dus maar vroeg in. En de Kids halen maar wat. Te belabberd om te koken. Ik eet wel een boterham. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 (bewerkt) Vervelen doe ik me eigenlijk bijna nooit want ik vind bijna alles wel leuk om te doen. Ik zoek heel vaak gewoon naar werk en als ik helemaal klaar ben ga ik zitten knutselen, hobbyen of gamen. Nou en met knutselen kan je een hele hoop doen. Nou Blondie ziek dan maar een beetje uit, des te eerder ben je er vanaf. 9 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 He bah Blondie, Niet ziek worden hoor. Over vervelen gesproken, Dat doe ik dus snel als ik thuis zit. Daarom heb ik bijna altijd een gevoel van grote voldoening, als ik een hele dag hard gewerkt heb voor mijn job Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Zal mijn best doen om van het weekend rustig aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Beterschap Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Zjucht.... wat gaan we vanavond weer eens eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Nee. Is niet door stoppen met roken,Agnieta. Stress en spanning zorgen voor slapeloze nachten en daardoor ben ik vatbaarder vooral op mijn darmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hier voor de kids Turkse pizza's. Voor mij krackertjes met kaas en een bakkie thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hutspot met rundersaucijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hier ongeschilde krieltjes, een heerlijke salade van overgebleven bamigroenten en veel knoflook en hele gezonde gember en een varkenslapje. Smikkelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Ik heb het moeilijk,help me!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Wat kunnen we doen, ZBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Ben je nu aan het drinken? Thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Lukt me niet om te stoppen,wil graag stoppen maar drink alleen maar meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 (bewerkt) ZZB kan je niet iemand bellen? Soms geven mensen hier een tel. nr. waar je terecht kunt. Ik weet alleen het nr. niet. Ben je nu alleen? 9 oktober 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Als je wilt praten kun je misschien de hulplijn van de AA bellen: 0851045390 of Sensoor 0900 0767 Zo snel mogelijk stoppen, water drinken, wat eten! Je hebt het eerder gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden