HappyDays Geplaatst 17 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Gisteren op gesprek geweest, veel gehuild en was zeer confronterend maar het is me gelukt. Volgende week opnieuw op gesprek en dan krijg ik een afspraak bij de psychiater. Vandaag eerste vergadering gedaan bij de AA. Verliep heel goed er zitten toffe mensen tussen. Toch een beetje trots op mezelf lady jane en tomtom2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Je mag gerust trots zijn op jezelf. Het zijn grote stappen die je nu genomen hebt en nog gaat nemen. Een nieuw begin? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Groot gelijk dat je trots bent op jezelf! Hou dat gevoel vast en gebruik het op momenten dat je het moeilijk krijgt! Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 18 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Inderdaad zo voel ik het ook. Een nieuw begin op naar the happy days huttula, Monster en Akkordeon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 21 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2015 Hier alles goed en droog. Druk voor het moment dus ook niet veel tijd om na te denken. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 22 november 2015 Rapport Share Geplaatst 22 november 2015 Afleiding helpt! Fijn dat het goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 23 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Met een lekker kopje thee voor de buis, het begint echt goed te gaan :-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 24 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Weer een dagje verder en de 2 de AA gedaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2015 Rapport Share Geplaatst 24 november 2015 Mooi Happy! Je schreef dat het een fijne groep is. Ik geloof in zelfhulpgroepen en ik denk dat je er heel veel aan kunt hebben. Dagje erbij, goed gedaan. Morgen weer een dag Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Klinkt goed Happy! Fijne dag vandaag! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hey HappyDays, volgens mij ga jij goed he? Meer dan tien dagen droog, professionele hulp, AA en als ik je zo hoor zo nu en dan ook gewoon een goed gevoel met een lekker kopje thee. Wat een grote stappen in anderhalve maand tijd. Klasse !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Thanks Meya, Ja het gaat goed. Weer een dagje voorbij en heb er heel goed gevoel bij. Trouwens jij ook een dikke proficiat met je eerste maand nuchter. We zijn goed bezig :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Happy days worden echte happy days❤ HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 29 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 De laatste 14 dagen ben ik gewoon een ander mens geworden. Ik zat zelfs te fluiten vandaag in de wagen Dit had ik nooit durven denken. Ik voel me echt super. Mooi weekend gehad en ik kan terug genieten van de kleine dingen des levens. Gedaan met al dat zelfbeklag. Ik heb terug een helder hoofd! Misschien ben ik te euforisch maar dan is dit maar zo. Ik kan enkel genieten van het gevoel. Nee ik wil die drank gewoon niet meer. De bijeenkomsten bij de AA doen me echt goed. Daar ga ik mijn vitamientjes halen om de week door te komen. Dit had ik echt nooit gedacht. Het mooiste wat me is overkomen in jaren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 29 november 2015 Rapport Share Geplaatst 29 november 2015 super happy days!! goed bezig!! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Wel dat moet ik nog eventjes in de bloemen zetten. Sinds hij ziet dat het mij echt menens is heeft hij zelf geen druppel meer aangeraakt. Hij steunt me enorm. Zag ineens in dat het voor hem ook beter was. Hij was mee op mijn eerste gesprek bij verslavingszorg en zag plotseling in hoe diep ik zat. Ik hoop dat hij me blijft steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Wat een heerlijke berichten HappyDays. Dit verdien je echt, je hebt er hard genoeg voor gewerkt. Soms moet je door diepe dalen om zaken in de goede richting te krijgen. Waarom heb je de naam 'Frieke' gedropt? Ik vond het zo'n mooie naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Thanks Meya, Ja was echt met vallen en opstaan. Maar nu sta ik er. Voel me beter dan ooit en hoop dat het zo blijft. Frieke vond ik niets voor mij. HappyDays klinkt beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Het zijn de kleine dingen die het doen... Welkom back. Na tegen komt zonneschijn...zo is het leven HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2015 Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 nou weet je weer waarom je voor hem koos ooit en hij waarschijnlijk andersom ook in leed en lief en in happy days samen oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 30 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2015 Inderdaad eigenlijk zijn we er altijd voor elkaar. Door de drank stond het op een laag pitje. Gelukkig ziet hij het nu ook in en daar ben ik hem heel dankbaar voor ♡ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 4 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2015 Wat voel ik mij een blij mens. Nooit gedacht dat alcohol zoveel van je gevoelens kon wegnemen. Ik kan terug blij, verliefd, gelukkig, zorgzaam en noem maar op zijn. Teveel om op te noemen. Dit al na bijna 3 weken. Er komen mooie tijden aan, ik voel het. ADB en daar ben ik fier op. Ga maar slapen duiveltje, ik laat je niet winnen. ♡♡♡ Akkordeon, huttula, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Ha happy days zit je verhaal een beetje te lezen . Je doet het goed hoor! Veel sterkte de komende tijd keep THE good work goning on :-) HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Mooi mooi mooi HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden