HappyDays Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Een tijdje geleden had ik me hier aangemeld vol goede voornemens maar maakte er terug een zootje van. Vandaag deze namiddag heb ik (hoop ik toch) mijn laatste glas wijn gedronken. Ik ben al een tijdje op de sukkel met mijn gezondheid en met dagelijks sloten wijn en bier te drinken maak ik dit alleen maar erger. Zo ik zal mijn best doen, ik moet dit voor mijn gezondheid! Ik zal nu proberen de slaap te vatten wat waarschijnlijk niet gemakkelijk zal zijn zonder de nodige alcohol in de avond. :-) 15 oktober 2015 bewerkt door Frieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Hoi Frieke Tis nooit te laat en jij bent het waard. Je lijf heeft idd heel veel van drank te lijden. En ja het is blij als je stopt. Niet makkelijk dus als het te moeilijk word bijtijds bij huisarts aankloppen. Huisarts kan het draagbaarder maken. Welkom en succes 7 oktober 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Welkom Frieke ook hier leren we lopen met vallen en opstaan. Blijf vooral niet liggen want dan geef je iets op in jezelf. Ik denk dat je nog heel wat fiere jaren voor de boeg hebt. Dus wie weet gooi je over een tijdje die k uit je nick en hussel je wat letters :rose: hummer en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 7 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 (bewerkt) Deze nacht redelijk geslapen . Heb terug gedronken vandaag. Shame on me. Ik kan enkel maar beloven dat ik dit morgen niet meer doe. Bedankt voor de reacties ik kom terug en ik hoop sterker dan vandaag! 15 oktober 2015 bewerkt door Frieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 vallen opstaan doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Bedankt ik zal mijn dag invullen zonder alcohol. Dit moet lukken en de zon zal mij helpen :-) erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hoi Frieke, Ben ook net terug na herval. Zullen we het vandaag samen doen? Succes voor ons! erik, huttula en hummer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Ja hoor helemaal klaar voor. Succes!!!! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Hier staan we nooit alleen HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Lekker in de zetel met kopje thee. Het moet me lukken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 8 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Mijn Gerrit,dank u voor de steun. Valt mee moet ik zeggen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Frieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goeiemorgen allemaal, Goed geslapen en ready voor dag 2. Vanavond alleen thuis, zie ik wel wat tegen op maar zal veel op het forum lezen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Mooi Frieke! Heb je wat lekkers in huis voor jezelf? Wat te snoepen, een sapje of zo? Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 een goeie film achter de hand☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 9 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Hey Gerrit en lady Jane, Zal beetje aan foon hangen met vriendinnen. Lekkere thee drinken en genieten van dag 2 :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Fijne avond dan. Beetje kletsen is nooit verkeerd, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 de film begint ook pas om 0.00 uur(NPO2) Ik weet nog niet of ik ga kijken. Maar dag 2 zit er op, mooi! :present: HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 Verdorie dag 3 is niet de gemakkelijkste!!! Gelukkig heb ik niets in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 Die eerste dagen zijn gewoon <piep>. De zinnen verzetten help wel, net even iets anders doen dan je gewend bent. En een ijsje eten mag altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 stel je voor dat het makkelijk was frieke dan was ik nu aan poging 2016 toe. Nee hoor, ik ben blij dat ik de stap gezet heb en heb volgehouden nu, ik hoef niet meer, nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 10 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 Weet ik hoor lief van jullie. Gewoon een zwak moment. Zo een onrustig gevoel. Bah ik baal er van! Ik hoop dat mijn vriend niet te lang moet werken dan ben ik niet meer alleen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2015 zwak moment buig jij om tot sterk moment! HappyDays reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 12 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Ik dacht dat het gisteren kon voor de gezelligheid 1 glaasje wijn. Niet dus het werden er 3 en 5 bier. Vandaag terug opnieuw. Dus terug dag 1 zeker. Zo boos op mezelf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2015 Matig drinken kon ik ook niet, het heeft alleen lang geduurd voordat ik dat toe wilde geven. Misschien geldt het ook voor jou. Zet je uitglijder van gisteren in op een positieve manier, dan heb je er echt iets aan gehad. Hier zeggen ze vaak: op je snufferd gegaan, opgestaan en knietjes afgeveegd en door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden