lady jane Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 nog aan zijn schloss aan het bouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 zeg je nee krijg je er twee :moon: slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 ??? Vond hem wel grappig Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Juist daarom viel het misschien wel op dat je hem nu husband ging noemen en niet mannie als voorheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Maar goed... Heintje ging slapen... Stuiter... Stuiter... Stuiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Dat is goed, want dan wordt het niet nat van de regen of dauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ik mag me ook weer schoon en droog afmelden voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Grappig is niet het juiste woord, Agnieta. Is meer dat ik het gevoel had dat je eindelijk door had dat je mannie je husband is. Naar mijn gevoel is mannie een troetelwoordje. En ik kan maar niet begrijpen ook niet na je posting daarna over een ontzette neus dat je je hem nog steeds ziet als je liefhebbende mannie... Had de hoop dat je nu eindelijk je mannie als husband zag die jou mishandelt en die geen recht had op het troetelnaampje mannie. Maar ik zie het waarschijnlijk nog steeds verkeerd, gezien je reactie daarop. Wanneer zie je nu eindelijk in dat mishandeling ook binnen een relatie Not Done is? Je blijft hem maar verdedigen! Waarom? 6 oktober 2015 bewerkt door blondie6173 erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Btw. Ik haal niks weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 En ga nu echt trachten te slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Als je postings weghaald is het inderdaad lullen in de ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 En ja, nu echt weg... Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Posting weggehaald of niet. Ik ga daar niet over in discussie gaan. Vraag blijft waarom je je husband of mannie of hoe je het ook wilt noemen blijft verdedigen? Vooralsnog geen antwoord... En kom nu niet aan dat hij inmiddels in therapie of whatever is... Dat is al jaren gaande en ik zie nog steeds geen vooruitgang... Hoe lang pik je dit nog? Sorry, ben een beetje hard nu maar ik ben het inmiddels wel een beetje zat dat je hiermee aan blijft komen en intussen blijft hem verdedigen! Take it or leave it ?????!!!! Btw. Ben het ook wel zat dat je ieder bericht aanpast en/of verwijderd... Je weet dondersgoed dat het een openbaar forum is. Schrijf van je af, maar besef dat iedereen het kan lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Good for you, Aggie. Ik heb het ook wel 's moeilijk met je gehad, maar hier spat de liefde, het doorzettingsvermogen, de wil om er wat van te maken en bovenal de interesse in je lief af! NEVER SAY DIE, Schots motto, kon zo Fries zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 Gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2015 Pfff... Heb jij mij wel goed gelezen? Laatste paragraaf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden