Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 september 2015

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Geen ontsteking dan, denk ik. Bronchitis is lastig en kan lang duren. Ik hoop dat jij het vlotjes weer kwijt bent.

Ik ben er mee geboren. Ik was drie dagen oud en toen hebben ze me naar het ziekenhuis gebracht omdat ik naar adem hapte en blauw aanliep. Chronische bronchitis en inspanningsastma vastgesteld. Ik heb er tussen mijn 9de en mijn 21ste heel veel last van gehad. Altijd inhalers gehad. Sindsdien heb ik het af en toe. Ik heb gemerkt dat als er spanningen zijn ik er gevoelig voor ben.

Ik heb er heel veel ervaring mee. Dus. Dat. En ik denk dat ik deze een beetje verwaarloosd heb. Maar goed. Donderdag dokter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé die Nanc, voorlopig geen projecten meer alleen maar alle rotzooi opruimen van de tegelzetter. Man man wat maakt die er een klerezooi van. Maar goed morgen nog een dag werken en dan denk ik dat ik het klaar heb. Verder ga ik volgende maand op een markt staan met m'n zelf gemaakte sieraden. Sta nu binnen dus hoef niet alles af te dekken. Das leuk joh, zelf sieraden maken. Volgend jaar als het tuinhuis sta ga ik het schilderen dus nog zat te doen hoor. En nog steeds hartstikke leuk om te doen.

En hoe is het verder met jou want ik lees je niet zo vaak. Gaat alles nog goed? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je maar één tip geven idd Akelei, je bed in en uitzieken, wat wel goed werkt is een luchtbevochtiger in de slaapkamer.

Welterusten en beterschap i.i.g.!

Allemaal alvast welterusten. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, beterschap, snel onder de wol!

Gaat goed hoor Bol, lekker druk met mijn leventje, nooit verwacht dat het zo fijn zou zijn zonder drank. Dat is toch altijd een achterliggende gedachte geweest, alles zou saai zijn zonder m'n wijntje.

Maar nee, integendeel, ik geniet met volle teugen!

Ik lees wel vaak mee hier, kan jullie niet loslaten en dat wil ik ook niet.

Hoeft ook niet.

Maar wel lekker veel aanwezig in mijn eigen, echte leventje. En daar draait het natuurlijk eigenlijk om.

Verder druk met kleindochtertje, geniet dan ook van de verhalen van Jopie en Agnieta, hun ervaringen met hun kleinkinderen.

Maar nu de luikjes dicht, slaap wel allen...zzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer terug op het honk.

Toch spannend altijd weer, vijfenveertig paar ogen en oren met aandacht voor je en aan mij om dat in te vullen.

Ik had het niet voorbereid, ik hoef over niemand anders dan mezelf te vertellen, dat zit gewoon in me. En ik hoef het niet mooier te maken dan het is, ik hoef me ook niet dikker te maken dan ik ben, ik hoef alleen maar mezelf te zijn.

Die ruimte kreeg ik en daar ben ik dankbaar voor. Ik kreeg goede reacties terug, ik hoop dat er wat te gebruiken is van wat ik vertelde.

Maar in ieder geval deed het mij weer goed. Het is goed voor mij om contact te blijven houden met mensen die pas in herstel komen. Dan vergeet ik niet zo gauw waar ikzelf vandaan kom. En sommige van die ogen en die koppies,......

Ik hoop dat ze herstel vinden, zoals ik dat gevonden heb. Zij op hun manier, ik op de mijne.

Het was een hele reis maar alleszins de moeite waard.

Ik meld me schoon en nuchter af voor de dagpact.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...