Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ik heb mijn temperatuur gemeten: 37,6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Geen ontsteking dan, denk ik. Bronchitis is lastig en kan lang duren. Ik hoop dat jij het vlotjes weer kwijt bent. Ik ben er mee geboren. Ik was drie dagen oud en toen hebben ze me naar het ziekenhuis gebracht omdat ik naar adem hapte en blauw aanliep. Chronische bronchitis en inspanningsastma vastgesteld. Ik heb er tussen mijn 9de en mijn 21ste heel veel last van gehad. Altijd inhalers gehad. Sindsdien heb ik het af en toe. Ik heb gemerkt dat als er spanningen zijn ik er gevoelig voor ben. Ik heb er heel veel ervaring mee. Dus. Dat. En ik denk dat ik deze een beetje verwaarloosd heb. Maar goed. Donderdag dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Dat hoor je vaker NBW dat mensen die last hebben van hun luchtwegen, er meer last van krijgen als ze spanningen hebben. Lijkt me vreselijk als je bijna geen lucht meer krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Bolletje, wat leuk toch om elke keer weer te lezen waar je mee bezig bent, ik geniet daarvan! Ben benieuwd naar je volgende projecten! Blijf schrijven he, want ik volg je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ik ga opslomen... Mijn ogen branden van vermoeidheid en de vele rook van mijn laatste sigaretten. Fijne avond nog. NBW beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Hé die Nanc, voorlopig geen projecten meer alleen maar alle rotzooi opruimen van de tegelzetter. Man man wat maakt die er een klerezooi van. Maar goed morgen nog een dag werken en dan denk ik dat ik het klaar heb. Verder ga ik volgende maand op een markt staan met m'n zelf gemaakte sieraden. Sta nu binnen dus hoef niet alles af te dekken. Das leuk joh, zelf sieraden maken. Volgend jaar als het tuinhuis sta ga ik het schilderen dus nog zat te doen hoor. En nog steeds hartstikke leuk om te doen. En hoe is het verder met jou want ik lees je niet zo vaak. Gaat alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Ja precies Sowhat. Hup Akkie vooruit naar bed jij en ik wil je niet meer beneden zien oké? Ja en een grog zonder ???? is niet te pruimen dus dan maar een lekker bakkie thee. 29 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ik kan je maar één tip geven idd Akelei, je bed in en uitzieken, wat wel goed werkt is een luchtbevochtiger in de slaapkamer. Welterusten en beterschap i.i.g.! Allemaal alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Het was net 37,8 Ik hou het in de gaten. Ik heb alle pillen geslikt die ik kon slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 een ui door de helf snijden en naast je bed leggen Dat is een hele goeie kabouter, Ik zweer daar bij, je neus gaat open, je kan vrijer adem halen, waardoor de hoofdpijn ook minder kan worden. Werkt bovendien ontsmettend heb ik het idee. Is puur natuur Werkt echt heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Akelei, beterschap, snel onder de wol! Gaat goed hoor Bol, lekker druk met mijn leventje, nooit verwacht dat het zo fijn zou zijn zonder drank. Dat is toch altijd een achterliggende gedachte geweest, alles zou saai zijn zonder m'n wijntje. Maar nee, integendeel, ik geniet met volle teugen! Ik lees wel vaak mee hier, kan jullie niet loslaten en dat wil ik ook niet. Hoeft ook niet. Maar wel lekker veel aanwezig in mijn eigen, echte leventje. En daar draait het natuurlijk eigenlijk om. Verder druk met kleindochtertje, geniet dan ook van de verhalen van Jopie en Agnieta, hun ervaringen met hun kleinkinderen. Maar nu de luikjes dicht, slaap wel allen...zzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Trusten Kanjers slaap lekker en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Truste Bol en alle andere frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ik kruip ook onder de wol. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 Ben weer terug op het honk. Toch spannend altijd weer, vijfenveertig paar ogen en oren met aandacht voor je en aan mij om dat in te vullen. Ik had het niet voorbereid, ik hoef over niemand anders dan mezelf te vertellen, dat zit gewoon in me. En ik hoef het niet mooier te maken dan het is, ik hoef me ook niet dikker te maken dan ik ben, ik hoef alleen maar mezelf te zijn. Die ruimte kreeg ik en daar ben ik dankbaar voor. Ik kreeg goede reacties terug, ik hoop dat er wat te gebruiken is van wat ik vertelde. Maar in ieder geval deed het mij weer goed. Het is goed voor mij om contact te blijven houden met mensen die pas in herstel komen. Dan vergeet ik niet zo gauw waar ikzelf vandaan kom. En sommige van die ogen en die koppies,...... Ik hoop dat ze herstel vinden, zoals ik dat gevonden heb. Zij op hun manier, ik op de mijne. Het was een hele reis maar alleszins de moeite waard. Ik meld me schoon en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2015 Rapport Share Geplaatst 29 september 2015 jij ook truste kaboutertje toch maar wat gaan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden