plof Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 zolang ik maar niet in de jouw pan beland, acanthus leuk je om hier weer te zien, alles goed verder? Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 ADB gaat goed ploffie en verder ups en downs. En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 k4, 's nachts is echter niet zo goed tijdstip om gedachten te overdenken, omdat emoties nogal hoog op kunnen lopen. 's Nachts is het soms beter om gewoon te slapen en problemen te parkeren en ze overdag te tackelen. Ik weet dat het moeilijk is. Zeker omdat een goed nachtritme door drinken ook verstoord raakt. Je hebt hulp nodig en dat is niet raar. Je bent alcoholverslaafd. Als je elke dag een klein stapje zet in de goede richting, dan kom je er wel. Dan kan je over lange tijd zeer grote afstanden leggen. Zolang elk stapje maar in dezelfde richting wordt gezet, dan maakt het niet uit hoe klein ze zijn. Als je beslist om hulp te accepteren, om eventueel opgenomen te worden, dan is dat al een hele grote stap de goede richting op. Meer hoef je vandaag niet te doen. Morgen weer een stapje. Acanthus, het gaat goed, heb deze maand geprobeerd om te werken weer als kok. Maar de werkdruk was veel te hoog. Jammer. Vandaag net een computerprobleem opgelost. Vandaar dat ik nog helemaal wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Computers zijn ook niet goed voor je nachtrust ploffie. Ik ga zo slapen, ben al veel te duf om nog te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Ah, als je 's nachts hetzelfde denkt als overdag, dan heb je een gedachte die heel erg waar is voor je. Ik ga ook slapen. Morgen weer een drukke dag. Weer een ander computerprobleem oplossen. Trusten, acanthus en k4. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Trusten en het maanlicht is prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden