Gunn Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Idd, het gaat niet allemaal om mij. Ik heb nog even tijd. M'n ouders reizen idd mee. Ben dus niet alleen. Maar... ik heb begrepen dat ze in Amsterdam nog even uitgebreid willen dineren in een restaurant. Dat zie ik ook totaal niet zitten. Het liefst zou ik hem nog even zien, nog wat babbelen in hotel lobby, en na 2 á 3 uurtjes terug naar huis. En contact houden via internet. We have the technology! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hanah, vind het zo knap wat je gedaan hebt. Zoals ik je lees ben je over een hele grote hindernis heen geklommen. Je eigen hindernissen.......bergbeklimmen is er niks bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Uit de ondergrondse, herinneringen, dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Not one of my strongpoints, Aak, maar ik perbeer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hé Haddie, toch een Hagenesie? Woehahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 (bewerkt) Hagenees, ikke? Laat je nakijkkuh, 2ehandsvijverdokter. Wel met 'n dikke kus! Deveenpolderaar 14 september 2015 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Lieve Hannah1, dat hele nacht overgeven... Komt dat van de doorstane spanningen of je-weet-wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hagenees, ikke? Laat je nakijkkuh, 2ehandsvijverdokter. Wel met 'n dikke kus! Deveenpolderaar Hahahaha oeps even een andere broek aantrekken. Zo ken ik je weer Haddie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 (bewerkt) * ik ben weer weg 14 september 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hé Bolletje, Ben je inmiddels al current-gen compatible? Ofwel, al een Xbox One of PS4 in huis gehaald? Ik ben er een beetje uit, eerlijk gezegd. Ik heb er niet zoveel lol meer in als pakweg 5/6 jaar geleden. Ik ben bijna veertig, en voel dat ik m'n tijd wel beter kan verdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 (bewerkt) @Agnieta, Ik ben door m'n angsten gruwelijk in mezelf gekeert. De enige plek waar ik me een beetje veilig voel, is thuis. Let wel, dat 'thuis' is een veredeld hondehok. Ik ben in geen tien jaar verhuist. Zo bang om m'n povere stekkie te verlaten. Ergens wil ik graag weg hier, maar die verhuizing... De gedachte is al dodelijk vermoeiend. 14 september 2015 bewerkt door Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Het slaat precies op het punt, no anxiety Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hé Gunnkerel, Ik heb de PS 4 en de Wii U gekocht een tijd geleden maar ben nu met iets veel leukers bezig dan gamen nl. sieraden maken. Het gamen schiet er helemaal bij in. Bovendien komen er zo weinig games uit die ik leuk vind. Zit te wachten op de nieuwe Zelda maar die wil maar niet uit komen. Och daar heb ik nu ook minder moeite mee. Maar stoppen met gamen doe ik nog niet hoor. Als er maar iets leuks uit komt dan ben ik er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Naar Nijmegen geweest om te kijken naar hondjes en dat viel vies tegen, allemaal net niet, beetje rare gast. Had ook alleen nog maar teefjes en ik wil toch echt een reutje qua hond dan he Dus we blijven zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Das balen Toine maar er zijn er zeker nog te koop die wel prima zijn. Ikzelf heb bij de d.a. altijd het gevoel als er bij ons een hondje binnen gebracht wordt dat dat klikt. En dan kan het nog zo mooi of lelijk zijn, het gevoel van jou liefde geven aan het diertje is dan erg belangrijk. Het moet een klik geven. Ik hoop dat je gauw slaagt zodat ook jij je liefde weer kwijt kan en weer kan ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Boll, Die klik was er wel hoor, het liefst nam ik ze allemaal mee, mijn hemeltje, je loopt bijna in tranen weg. Maar wil toch echt weer " een jochie ". Wat ik zei, beetje rare gast en allemaal net niet en niet zoals beloofd nog een paar reutjes met als excuus allemaal vage antwoorden, maar goed. Deze handel is vaag en je moet oppassen want er zitten echte handelaren tussen en niet dierenlief hebbers die uit liefde fokker zijn geworden. We blijven zoeken, maar gaat helemaal goed komen, dit soort dingen moet je niet overhaasten. Ik heb mijzelf als doel gesteld, met kerst mag er weer eens wat gejat worden ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Ik heb mijzelf als doel gesteld, met kerst mag er weer eens wat gejat worden ha Lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Hannah, ik vind het ook knap van je dat je gegaan bent. En je hebt dus nog niet afgedaan voor je zoon. Hij schaamt zich blijkbaar ook niet voor je, als hij zijn vriendin wil voorstellen. Daar ben ik toch een beetje blij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Ik wil nog ff terug komen op het berichtje van vanochtend naar Hannah waarin ik schreef eens op zoek te gaan naar vrijwilligers. Ik kan me heel goed voorstellen dat, als je flink depressief bent je echt geen behoefte hebt om nog eens op zoek te gaan naar iemand die jou een beetje gezelschap wil houden. Dom. Had daar niet aan gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Tip: doe geen aluminiumfolie in de magnetron. Yo, stomme koe… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 alleen in de oven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Inderdaad en het ploft uit elkaar of zo, allemaal kleine stukjes. Schrok me te pletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 plofkip Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 ik wilde pannenkoeken opwarmen zonder ze slap te laten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden