jowan Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact, weer een succesvolle dag! Elke dag een kraal wordt een heel snoer. Mooie meeting gehad vanavond. Er te voet naar toe, twee keer een dik uur lopen, goed voor mijn geest en de beweging. Nog even achter dit scherm zitten en dan over naar morgen. Alvast welterusten en wellicht tot morgen. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Welterusten langsam weer een begin voor mij plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Moe! Droog! Licht uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Zo, vandaag cursus gehad. Ik ben kapot. Thuis komen, gelijk slapen. Nu weer wakker en even eten. Daarna weer slapen en morgen de tweede cursusdag. Ik weet niet wat het is; misschien ben ik wel gewoon oud, maar als iemand de hele dag tegen mij aan praat. Dan ben ik gesloopt. Welterusten Mai en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Slaap lekker 2 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Trust Jopie! En dank dat je er bent Dat is voor allen Want zo ben ik dan ook wel weer lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Het leven regent cadeautjes Als je ze wilt zien Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 En Erik.. Heel soms lees ik je berichten Vaak ook niet Te lang, en/of te lui Wat ik eruit pik Ben jij wel jij erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 (bewerkt) Morgen wordt "mijn" zoon 17 Op de vraag wat ie wou hebben Joe name it... Nissan 200sx s13 Tuurlijk... Fijn dat we daar zo om kunnen lachen ook Hij doet free style BMX door heel het land, in elke stad Maar vindt dus "driften" ook leuk Gezonde hobby's zal ik maar zeggen 2 september 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Bericht bij nader inzien in mijn draad gezet, daar past het beter. Nu echt slapen. Trusten Mai doe jij het licht straks uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Bericht bij nader inzien in mijn draad gezet, daar past het beter. Nu echt slapen. Trusten Mai doe jij het licht straks uit.... Bijna Nog eentje... (liedje) Tig jaar terug was ik, veelal middenin de nacht Traktaties aan het maken en de boel versieren... Altijd met hem als eerste op Gingen we dauwtrappen.. ECHT! Kind en kind Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 (bewerkt) Oh ja... Uit. 3 september 2015 bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 sweet seventeen zoon van mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden