Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Dat is het dus niet. hoezo "dus" niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ik ga richting neurofeedback, daarna meestal aangenaam moe en in mn huispak wat zappen en eten en gewoon gelukkig zijn, plannen maken waarvan weinig terecht komt ( wat betreft het reizen) .........ooit ooit spring ik in het vliegtuig en ga naar Ierland, wandelen langs de kust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 oh mijn hemeltje Ierland daar zou ik ook zo graag naar toe willen, lijkt mij zo heerlijk de history, de kust enz....... wanneer gaan we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ik was er eerder in december een aantal jaren geleden, het was toen heerlijk lopen langs de kust omdat er weinig toeristen zijn, was bijna bij hoe heet die drummer van U2 op de koffie, kwam net aanrijden...gelukkig was het toen wel redelijk weer, als voorloper op kerst gaan de kantoren in kersttruien en feestkleding de kroeg in, zo gezellig, toen ook zonder drank, en die meisjes kleden zich.......met heel weinig...en iedereen danst met iedereen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Nu echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Larry Mullen Jr.............. mijn favoriete groep... Niemand drinkt trouwens een Ier onder de tafel, niet normaal en dan bedoel ik echt niet normaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 gesprek gehad ik blijf, dus je had de mogelijkheid om weg te gaan? leef heel erg met je mee hoor......... 1 + 1 moet wel 2 blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ik ga richting neurofeedback, daarna meestal aangenaam moe en in mn huispak wat zappen en eten en gewoon gelukkig zijn, plannen maken waarvan weinig terecht komt ( wat betreft het reizen) .........ooit ooit spring ik in het vliegtuig en ga naar Ierland, wandelen langs de kust. Mag ik met je mee? Staat ook nog op mijn wenslijstje, en ik heb een regenpak..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 zin in dansen en de zomer..... mooiste nummer ooit van stevie wonder, mijn god die heeft een muzikaal lijntje met god.... Another Star Stevie Wonder youtube, dit nummer heeft alle vormen van muziek in zich en ik moet er weer eens van janken, maar goed kan al om een albert heijn reclame janken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 ik geld, dus wanneer gaan we, houden we daar een meeting.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 dat wordt dan mijn eerste meeting ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 wat een antwoord........ ga dus ook niet meer reageren vanaf nu. en vol ja................ wat zou dat heerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 "Another Star" Stevie Wonder voor kabouter, hoop dat alles goed uitwerkt, maar af en toe volg ik het niet meer, ben af en toe net een mens helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Kabouter, had je je dochter al verteld dat je naar huis zou komen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 komt goed....... check onderstaande zo mooi en echt... stevie wonder is echt en sting net niet, net een schooljongen naast de grootheid. Fragile - Sting & Stevie Wonder gewoon echt even checken via youtube en ja............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 juist meisjes van bijna 13 hebben hoop/angst/behoefte aan 'leiding' en moeten blind vertrouwen kunnen hebben in een ouder/verzorger. Jammer dat ze zo heen en weer geslingerd wordt tussen dit alles. Ik snap heel goed dat je niets liever dan naar huis wil nu .. maar lever die strijd toch ajb in jezelf in daar met je hulpverleners ipv. met haar erbij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Thuis van werk. Beentjes omhoog met een glas ijsthee in de huistuin. Phaedra reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Heb nog een landgoed waar een meeting kan worden gehouden, Sowhat Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Lijkt me nog leuk ook, Dublin en wandelen met andere frummers, ik ben er voor in!!! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Hallo allemaal, ik ben vanmiddag lekker naar het zwembad geweest. Het was lekker rustig, zo rustig in eens had ik het hele bad voor mij alleen. Super. dat is echt relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Hoi allemaal, Tweede dag werken zit er weer op. Ik wou net met de huishouding beginnen maar heb nog geen zin, ben nu even aan het relaxen. Heb weinig te vertellen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goeie avond kanjers. Vanmiddag gezellig bezoek gehad. Was leuk Dadelijk eerst weer eens een hoop inkopen doen. Een overbuurman heeft een winkel in z'n schuur. Best wel erg groot en hij heeft van alles. Van schroeven tot lijmtangen. Kraaltjes en leer. Dus dadelijk met een dikke portemonnee richting overbuurman. Nu eerst rucola sla met een paar druppies maggi flink wat knoflook en een beetje veel mayonaise, krieltjes en twee kippenbouten van J. Mmmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 O ja, ik had op de forum van maatje gezocht een bericht achter gelaten maar ik heb nog geen bericht van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Heb nog een landgoed waar een meeting kan worden gehouden, Sowhat Jonkvrouwe Blondie zorgt dan voor natje en droogje. Ik vermoed een verborgen agenda: onkruid wieden..... Maar zelfs dan klinkt het nog aantrekkelijk! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik ben naar een NA meeting, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden