Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Das lief Fruit dank je wel. Even snotteren hoor. :(  Ja ik heb hem uit het blok gekocht, hij was 7 weken en moest hem zelf nog voeren.Daarna ben ik altijd erg veel bezig geweest met hem, en hij begrijpt echt veel. Ze hebben de intelligentie van een kind van 8 jaar. Ja inderdaad ik kan hem blijven zien, dat is zo belangrijk ook voor hem.

Kijk de mens kan over een dier beslissen, maar ik vraag me altijd af, hoe ervaren dieren het zelf. Dat weet je nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben weer terug van een heerlijke vakantie zonder alcohol.

Het is me (op een verrassingsmoment met apfelstrudl waar strohrum in verwerkt zat na) heel goed af gegaan. Gelukkig heb ik de apfelstrudl kunnen laten staan.

De vakantie heeft ook mijn relatie veel goed gedaan. We zijn weer iets dichter tot elkaar gekomen. We merken het allebei maar zijn ons er wel van bewust dat we er nog niet zijn.

Wel fijn om weer terug te zijn. Morgen sta ik weer gewoon op het dagpact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef het op.

Ga morgen verder met zoeken.

Weet zeker dat ik de autopapieren tijdens het opruimen van mijn schuur nog in handen heb gehad.

Nu maar hopen dat ik het niet weggegooid heb.

Kan het mij eigenlijk niet voorstellen...

Pfff... wat een tut hola ben ik toch.

Zo goed opgeruimd dat ik niks meer terug kan vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O....herkenbaar, Blondie...geen paniek...je wéét dat je ze terug zult vinden.  :)

Fijn voor je dat autootje!

 

Wijffie...pffff...wat vermoeiend...

 

Ik geloof dat ik een fikse verkoudheid te pakken heb...vakantie begonnen, schitterend weer?!

Snotteren, koortsig en pijn in de holtes ai ai....vanmiddag op paracetamol gefunctioneerd...we kregen eters.

Dus zo maar mijn bedje in...iemand nog een goeie tip? Hoop dat het niet gaat doorzetten. 

 

Sterkte Bol...en dat kan dus ook...voelen wat er te voelen is...ipv...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je het aandurft Kruid

de sauna in?

hitte met hitte bestrijden

het versnelt het proces

en ik knapte er altijd erg van op

maar het is al jaren geleden dat

ik dat met een holte ontsteking heb gedaan

de laatste jaren gewoon nooit meer ziek.

Maar wees er wel op voorbereid dat de

symptomen eerst heviger worden dan,

dus dat kan even eng zijn. sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn An, dat geeft moed, zo'n uitspraak en voor jou het gevoel.

Goed gedaan :rose:

 

Thee, is het geen allergische reactie? Ik had vanochtend een flinke aanval voor mijn doen; waarschijnlijk een pollensoort waar ik slecht tegen kan.

 

Ik ga nog even vallende sterren kijken. Welterusten beste mensen, waarschijnlijk tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal.

Mijn been is nog steeds dik van die wespen steek van twee dagen terug, hoop dat het morgen minder word.

De bult is wel 20 centimeter doorsnee. En vandaag toen ik opstond was hij dus veel groter als de dag ervoor, heb het vermoeden dat ik er s'nachts aan heb lopen krabben.

Maar voor de rest lekker een dagje met de twee jongsten doorgebracht, die zouden vandaag naar hun vader gaan maar ze wouden nog een dagje bij oma en mij zijn.

Hoop dat er snel verandering in de situatie komt, vooral voor de jongste hij is echt een mama kindje.

31 augustus gaan we de planning pas weer veranderen, moet nog even geduld hebben.

Morgen gaan ze weer naar hun paps en dan ga ik met mams nog wat dingetjes in huis doen of misschien toch nog even naar het zwemwater.

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...