lady jane Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 als je het aandurft Kruid de sauna in? hitte met hitte bestrijden het versnelt het proces en ik knapte er altijd erg van op maar het is al jaren geleden dat ik dat met een holte ontsteking heb gedaan de laatste jaren gewoon nooit meer ziek. Maar wees er wel op voorbereid dat de symptomen eerst heviger worden dan, dus dat kan even eng zijn. sterkte kruidenthee67 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 zand afspeoelen en lekker vroeg in bed gaan lezen geen afleiding meer. slaap lekker
jowan Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Denk dat ik met een NA bijeenkomst begin.
An Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Ben weer thuis en eindelijk eens echt trots op mezelf. Heb nu toch het idee dat ik dit ga volhouden! Truste allemaal. plof, blondie6173 en lady jane reageerden hierop 3
ronja Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Een vriendin kwam onverwachts langs het was heel gezellig nu gaan slapen welterusten iedereen .
Bighamster Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst 8 augustus 2015 Welterusten allemaal. Mijn been is nog steeds dik van die wespen steek van twee dagen terug, hoop dat het morgen minder word. De bult is wel 20 centimeter doorsnee. En vandaag toen ik opstond was hij dus veel groter als de dag ervoor, heb het vermoeden dat ik er s'nachts aan heb lopen krabben. Maar voor de rest lekker een dagje met de twee jongsten doorgebracht, die zouden vandaag naar hun vader gaan maar ze wouden nog een dagje bij oma en mij zijn. Hoop dat er snel verandering in de situatie komt, vooral voor de jongste hij is echt een mama kindje. 31 augustus gaan we de planning pas weer veranderen, moet nog even geduld hebben. Morgen gaan ze weer naar hun paps en dan ga ik met mams nog wat dingetjes in huis doen of misschien toch nog even naar het zwemwater. Tot morgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden