Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 Juli


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Weer heel veel gewerkt vandaag.

Er waren wat zorgelijke toestanden bij client vandaag, dus moest een paar uur langer blijven.

Storm getrotseerd op de fiets (lekker rustig op de weg).

Maar ga zo lekker op tijd naar bed

Morgen weer een nieuwe werkdag

Hoef welleswaar maar 5 uurtjes, maar is verdeeld tussen 8 uur sochtends en 22.00 savonds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucide, ik heb me vorig jaar ook bewust minder bemoeid met wat husband inpakte.

En ja, hij had geen enkele wandelbroek meegenomen voor wat een wandelvakantie was.

Die heeft hij ter plekke gekocht, mocht ook wel een keer een nieuwe :) Geen ramp dus.

Geef mensen ook de kans om gewoon dingen te vergeten en fouten te maken. Dat hoort er allemaal bij, bij het mens zijn.

Komt vanzelf wel weer goed.

 

Aak, fijn dat je zelf nog heel bent en je huis nog staat.

Je kunt overwegen om de laatste boom zelf weg te halen een keer, maar misschien ben je er aan gehecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik pak normaal ook altijd de spullen van de kids in als ze een weekend weg gaan, maar moest dit ook loslaten en aan mijn ex overlaten.

Heb wel mijn bekenden een berichtje gestuurd dat de jongste altijd een verhaaltje voor het slapen gaan krijgt bij mij maar niet bij zijn vader. Ze hebben een boek in gepakt en hem gisteren een verhaaltje voor gelezen. Maar de rest heb ik aan mijn ex overgelaten.

Vond dit best wel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me clean af voor de dagpact.

Het was een bedachtzame dag, veel gedacht, weinig opgeschoten er mee. Morgen weer een dag, zelfs een zondag. Die begin ik doorgaans met een meeting.

Welterusten voor straks en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wens iedereen een rustige nacht toe.

Morgen weer verder met mijn huisje en bij mams.

Vandaag wel wat gedaan maar niet zoveel, heb nog steeds een beetje hoofdpijn.

Meestal is de hoofdpijn na drie dagen wel weer weg maar dit was dag vier, hoop dat het morgen weg is.

Misschien komt het door de onweer wat er in de lucht hangt, maar mijn mams was ook al niet in orde.

We hebben dezelfde klachten, maar zal wel weer overgaan.

Meld me droog af voor vandaag. En morgen heb ik de drie weken behaald nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jopie,

lief van je en graag gedaan.

Het is zeker bijzonder dat we lekker als gezin op vakantie kunnen gaan. Het is nog bijzonderder en alles behalve vanzelfsprekend dat we nog een gezin zijn na de ellende die ik heb aangericht. Daar ben ik ongelofelijk dankbaar voor!

Het wordt een erg speciale vakantie. Zeker voor mijn vriendin. Ze gaat in Oostenrijk de familie van haar overleden vader voor het eerst ontmoeten. Ook zijn graf is in Oostenrijk, daar is ze nog nooit geweest.

Ze wil dit al sinds haar twaalfde en na alles wat ik haar de afgelopen tijd heb aangedaan ben ik echt blij dat ik dit voor haar kan doen.

Het gaat eens een keer niet om mij en dat heeft ze verdiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aak, als de bomen van de gemeente zijn, dan is het simpel.

 

Je kunt de gemeente aansprakelijk stellen voor de schade. Ze hebben zelfs formulieren daarvoor en voorbeeldbrieven. Ik weet dat, omdat ik in het verleden voor de gemeente heb gewerkt. Belangrijk is om zoveel mogelijk foto's te maken, zodat je later de schade kan bewijzen. Zelfs van het kleinste krasje.

 

"betreft aansprakelijkstelling schade omvallende bomen dd 26.07.2015...... Hierbij stel ik de gemeente aansprakelijk voor de schade.... etc"

 

Je kunt googlen op stormschade aansprakelijkheid gemeente. Je krijgt dan genoeg links die je opweg helpen.

 

Succes met foto's maken morgen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...