Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juli


Aanbevolen berichten

Mijn brein weet inmiddels dat av bier lekker is maar niks met drank te maken heeft. Vind het lekker maar mis het ook niet als ik het weken niet drink. Wel echt av bier en niet zoals in het buitenland vaak waar alcohol vrij 0,5% is. Die 0,5% geeft zoveel trek. Op vakantie durfde ik het niet meer te proberen nadat ik las in de supermarkt dat eigenlijk al het alcohol vrij daar niet alcohol vrij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg van de doktersassistent ook een keer te horen dat de uitslag van een bloedtest helemaal goed was: een 10 voor je gezondheid!

Toen ik de waarden navroeg raadde hij me toch aan om een vitamine B complex te gaan slikken.

Het was niet onder de norm, maar wel aan de lage kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die limonades zijn weer slecht voor het gebit.

Net als melk voor het slapen, wat ik hier wel eens lees.

Niet te gauw tanden poetsen daarna (wat dan hopelijk nog wel gebeurt) want door de suiker of zuur wordt je glazuur tijdelijk zachter.

Dat heb ik me tenminste door de tandarts laten vertellen.

Spa rood saai? Dat kan ik juist eindeloos drinken, lekker fris en zuiver.

Leuk dat je Eline straks weer ziet, Kabouter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MG Ben ik toch een klein beetje nieuwsgierig!

Je ging niet meer mee op vakantie,en nu wel voor 2 weken.

Kun je die vakantie nu weer aan omdat je niet meer drinkt?

 

Het heeft inderdaad te maken met het niet meer drinken. Ik ben mezelf op vele gebieden opnieuw aan het uitvinden en dit is er één van.

Door het drinken was mijn wereldje toch wel klein geworden en de dagen kort. Ik zat niet te wachten op vakantie en zeker niet in een gebied waar ik 10 jaar heb gewoond. Nu ben ik veel actiever en wilde wel mee, met de afspraak dat we ook een aantal dingen gaan ondernemen.

Het is dus ook een beetje een experiment; voor mijn vrouw is er ook veel veranderd en verandert er nog steeds veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn "treat" is gemberbier. Dat heeft dus niets met bier te maken en niet te verwarren met "ginger ale". Zoooo lekker! In de hoofdstad kom je het steeds vaker in de horeca tegen. Soms met een pepertje erin, zoals Pimento. Je kunt het ook zelf brouwen. Njam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al kunnen wij er best tegen, als ze er niet tegen kunnen en er ook maar 1 iemand net over het randje raakt door het schrijven over een smoothie met dan kan ik dat geen humor vinden. Dat is niet het soort humor wat het leven licht maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal, beetje laat vandaag maar kom nu pas toe aan het forum. 

 

Fijne dag allemaal en voor de vakantiegangers, geniet ervan!

 

Vandaag dag 19, het gaat super, morgen een groot feest bij vrienden, weer een nieuwe uitdaging ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat de motor ook mee MG?

 

Ja, die gaat mee Acanthus. En mijn nieuwe "doorwaaipak", dat is minder warm met dit weer.

 

Bedank voor alle goede wensen, beste mensen. Ik ben waarschijnlijk gewoon iedere dag even hier, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik blijf altijd de humor van dingen inzien en het maken van grapjes

maakt het leven vaak licht en niet te zwaar.

;)

Ach af en toe een beetje zwarte humor moet kunnen. Anders word het leven zo saai.

Maar niet iedereen denkt natuurlijk zo, daar moeten we dan maar een beetje respect voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...