Gast Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Fijne dag allemaal en sterkte voor wie dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Op het dagdraadje van vrijdag 17 juli wat ze zelf geopend heeft gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Oh ik vind dat vingerreizen maar een raar woord.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 @eline............. Dat woord vond ik al toen ik nog niet dacht aan waar jij nu aan denkt..... eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 En het schijnt een bestaand woord te zijn.....nog nooit van gehoord, ik zal mn oude Bosatlas er eens bijpakken en wat gaan vingerreizen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Probeer het Maasheggenlandschap eens in Noord-Limburg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 jowan ga in de hoek staan..... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Morge, nog net. Adam...sterkte....Hannah ook! En anderen die het nodig hebben.... Hier een echte Italië fan....ben helemaal weg van het land,de mensen, cultuur, eten..love it! We zouden dit jaar ook weer te gaan...maar...als het weer hier goed blijft...er is nog zó veel te doen voor mijn nieuwe werkplek en tuin...da's ook heel fijn om samen aan te pakken. Dus besloten thuis te blijven....of het moet zijn dat de weersvoorspellingen slecht zijn...dan gooien we de tentjes in het dakkoffer en weg zijn we....Da's dan weer een voor deel van onze (mijn ) ongestructureerdheid. Haha niks gepland...gaan en staan waar je wilt...voelt ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Oh ik vind dat vingerreizen maar een raar woord.... Ja dat is net zoiets als een teenvakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Dagpact: KaboutertjeMarcBlondiejowanLucide Akkordeon Agnieta wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Teenvakantie, mn neus......even googlen, ieuw bah..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Verder gaat het wel goed met je, eline? Kan ik je ergens mee helpen? (Vanuit de hoek...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Hannah wat denk jij dat jou zou kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 haha jowan ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Maar vakantietips zijn welkom, ik wil wandelen, zien, lezen, nog meer zien, zon, af en toe een uurtje zwemmen...lekker eten en het gezelschap verzin ik er dan maar even bij....... nu even in de tuin ad slag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Wijffie...als je er naar snakt....waarom ga je dan niet...een paar dagen? Ik hou van mijn gezin, maar ik ben ook wel eens een weekje alleen weg geweest...wat een verrijking...voor mij, maar ook voor mijn naasten. Er is genoeg aanbod...of echt in je eentje kan ook...kop op Wijffie...ook jij bent het waard en natuurlijk kun jij dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Das heel fijn Kaboutertje. Gaat het met het eten ook weer een beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 17 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Goeie middag, Dank om me mee op het dagpact te zetten. Toch wel een aantal mensen die het moeilijk hebben vandaag. Ik wenste dat ik meer kon doen dan 'sterkte!' zeggen. Een virtuele knuffel dan maar? Hier komt ie.... Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Weer terug van mijn landgoed en direct doorgereden en ingeschreven op de sportschool. Doodeng om er in mijn eentje naartoe te gaan straks, maar ik zal er toch wat voor over moeten hebben om straks met zo'n goddelijk lichaam te kunnen pronken erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Kabouter...take care Iets moois maken voor Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Ja, kalmte en moed....rustig aan jij...tijd is nodig om beter te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 (bewerkt) Kaboutertje je verzetten tegen de behandeling werkt alleen maar averechts. Het kost een hoop energie en je schiet er helemaal niets mee op. 17 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Bol, wat ben je toch een lieverd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2015 Je klinkt in ieder geval weer helder Kabouter, en ik moet toch ook om je glimlachen. Kan het me zo voorstellen. Maarreh echt rustig aan hoor. Ga nou niet elke dag aandringen dat je naar huis wil. Adam, sterkte, wat een hartepijn om je zus zo te zien. Vanmiddag heb ik wat in de tuin geprutst, nu even een siësta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden