Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Nieuw hier....moet nog even zoeken hoe dit werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Thx ! Tis nog even zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hoop hier een beetje steun te vinden in moeilijke tijden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Steun krijg je hier altijd Nicotine, maar begrijp ik het goed dat je van een rookverslaving af wilt komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Ook ! Maar ben hier voor alcohol .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Welkom nicotine...goed van je dat je je probleem wil aanpakken. En het hoeft niet alleen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Bedankt voor de reacties ! Vind het nog een beetje eng/ spannend merk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Welkom Nicotine42. Â Wat vind je eng/spannend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Toegeven van het probleem...door op deze site te gaan, wel een drempeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Yep...snap ik... Maar wel heel goed van je!!  Da's de eerste stap...erkennen dat je een probleem hebt met alcohol... Je bent niet de enige.  Neem de tijd en de ruimte om te onderzoeken of je hier je weg kunt vinden. Deze site kan heel helpend zijn in jouw proces Alcohol De Baas te worden...  Succes. En vragen gewoon stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Ben nu 2 maanden gestopt met alcohol.....ben er na jaren wel achter dat ik er niet mee om kan gaan....als ik drink moet die fles bij mij ook leeg, geen rem... En altijd het gevoel hebben dat ik de enige ben met dit probleem... Alleenstaande moeder met twee kids, leiding gevende functie dus veel schaamte....snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Dus fijn om herkenning te vinden hier ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Nicotine,  Je verhaal is voor velen voor ons herkenbaar. Hoop dat je je schaamte hier kunt laten varen.  Dat van die 'rem' tja......  Je staat er niet alleen voor! En al twee maanden droog?! Harstikke knap! Hier kun je steun en herkenning vinden...schroom je niet... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Voel me zeker beter ! Wil het dit keer ook volhouden...ben al een keer 2 jaar gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hé die Nicotine,  Stoppen met de alcohol kan gepaard gaan met vallen en weer opstaan. Mocht het zijn dat het niet zo goed gaat lukken in het begin, geeft dat niets, we kennen dat hier bijna allemaal. Als je maar altijd weer opstaat das het belangrijkste. Zeker als je kindjes hebt, want ook al denken sommigen dat ze niets merken, is dat alleen maar jezelf bedriegen. Kinderen voelen haarfijn aan of er iets aan de hand is. Als je het moeilijk krijgt schrijf schrijf schrijf, das heel belangrijk. Deel met ons, kom voor jezelf op als je het gevoel hebt dat we je niet horen. Want dat kan soms. Ik wens je ontzettend veel succes, je bent al verder dan heel veel anderen die zich n iet durven aan te melden :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nicotine42 Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Dank je wel , dat doet me goed ! Fijn dat ik hier hulp kan vragen , voel me ook niet meer zo alleen nu :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 welkom, nicotine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Welkom Nicotine en dapper dat je deze spannende stap hebt gezet. Ik heb er alle vertrouwen in dat je ervaart dat het meevalt. we zijn immers anoniem en ervaringsdeskundige, dus voor ons hoef je je niet te schamen. En eens je je weer wat zekerder gaat voelen, voor niemand meer. En waren vast geen kwaadwillende bedoelingen bij je toen je een drankprobleem ontwikkelde. Meestal strijden we voornamelijk tegen onszelf. Ik hoop dat je je snel thuisvoelt hier en actief mee blijft schrijven, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Succes Nicotine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden