Spring naar bijdragen

Zaterdag, 27 juni 2015

jowan

Aanbevolen berichten

goedemorgen allen,

Goed geslapen. Nu pas wakker.

jowan, leuk dat je het weer kan om naar een festival te gaan.

billybob, niet meer leeg laten lopen dat luchtbed! Anders moet je het de volgende keer weer oppompen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel leuk dat youtube mijn interesses steeds beter leert kennen. Ik kijk de laatste tijd regelmatig stand up comedy via youtube. Nu krijg ik aanbevelingen te zien van shows van comedians waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Leuk om zo de dag mee te beginnen. Ik ben zo slecht in het onthouden van namen van bekende of beroemde mensen. Zo handig dit. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis om even te appen of een internet pagina te lezen tijdens bezoek? Moet gewoon kunnen, beetje ontspannen zijn. Niet moeilijk doen.

Valt me op dat er veel mensen die kritisch reageren op ag en het zijn voornamelijk dames. Misschien eerst naar je zelf kijken als je het woord triest in je mond neemt. Reageer dan niet als je niet positief kan reageren.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van drie uur kanoën op zee. Iets van 12km langs de rots kust. Wat was dat schitterend maar zo vermoeiend viel om van de moeheid door een golf en had de kracht niet meer om op te staan. Golf na golf over me heen.

Zit nu pizza te eten en dan een heeeeeel lange siesta in de schaduw. Voel me alsof ik lang getraind of hardgelopen heb. Helemaal voldaan en lekker aan de icetea en een liter water uit de koelkast. Die gaat zo op....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

L had ik nog niet onvriend op fb. Zit ik net heel ontspannen te genieten komt er een stormvloed aan berichten. Te erg voor woorden en ja zegt veel over haar en niet over mij. Maar ze weet wel veel van me en hoe me raken. Day doet ze dan ook zo hard mogelijk. Het doet me niks meer want helemaal klaar met haar. Het doet me toch wat want heb natuurlijk niet voor niets hartkloppingen en trillende handen van kwaadheid en geschokt zijn hoe laag ze kan zijn. Nu wel blokkade op fb. Dat was weer een triest hoofdstuk uit het leven van L en haar wanhopigheid mij weer deel uit te laten maken van haar probleem.

Ben nu alleen te opgefokt om lekker siësta te houden zoals ik van plan was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk is het dat Agnieta. Werk,mijn ex precies de dingen waarmee ze me kon raken, erbij halen...ik nam afstand en zij doet zo als gevolg daarvan.

Dat kanoën was niet eng hoor. Ik was alleen doodop. Bij aan de kant gaan viel ik en kon niet meer staan. Dat was gewoon het strand. Ja voor rotsen moet je uitkijken en ver uit de buurt blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...