Spring naar bijdragen

Donderdag, 25 juni 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Lucide :rose:

Ik heb er op mijn werk op een gegeven moment ook geen geheim van gemaakt. Mijn leidinggevende wist het al in een vroeg stadium en de collega's na een paar maanden van mijn stopdatum. Soms heb ik het idee dat er door mensen wat verder bij me vandaan wel over mij gesproken wordt. Ik heb er verder geen last van, maar dat kan nog komen natuurlijk. Beter zo.

 

Mijn dochter was thuis en we hebben een wandeling gemaakt, de zwijnen en de karpers eten gegeven, gekletst en een deel van een registratie van een muziekfestival zitten kijken. Een gezellige en welbestede avond.

 

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me naar een lange dag weer succesvol af voor de dagpact; weer een nuchtere dag, dus succesvol. Wat er verder ook gebeurt.

Vanavond met een fella naar een NA meeting twee steden verderop geweest, gezellig en leuk en goed.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucide, knap! Ik lees veel mee mr schrijf niet zoveel! Maar petje af! Misschien ga ik ook weer eens schrijven, maar lezen bevalt me meer! Ook al voelt het soms stiekem, toch leef ik mee met veel mensen hier! Een Wijfie en Agnieta, respect! Jullie vechten, komen boven en meer! Daarnaast alle andere vechters! Ik volg iedereem en dank dat jullie O vrij zijn je wel en wee te delen! Ik leer en wat ik al zei, schrijf misschien welof niet, maar wens een ieder alle goeds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lucide, knap! Ik lees veel mee mr schrijf niet zoveel! Maar petje af! Misschien ga ik ook weer eens schrijven, maar lezen bevalt me meer! Ik ben niet iemand om me te melden ook al voelt het soms stiekem, toch leef ik mee met veel mensen hier! Een Wijfie en Agnieta, respect! Jullie vechten, komen boven en meer! Daarnaast alle andere vechters! Ik volg iedereen en dank dat jullie vrij zijn je wel en wee te delen! Ik leer en wat ik al zei, schrijf misschien wel of niet, maar wens een ieder alle goeds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...