wimmelt Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) beste frummers, Hartelijk dank voor jullie felicitaties. Ik heb me vanochtend op een extra halfje refusal getrakteerd zodat ik 150% zeker van mezelf ben en mijn verjaardag geen enkele aanleiding kan worden om te gaan drinken, en dat is wel eens anders geweest en weer het begin van een drankperiode. Nu niet en ik sta er helemaal achter, geen centje pijn! Vol en Kate ook :present: :rose: :rose: 14 juni 2015 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Je bent nu best lang alcoholdebaas he, wimmel? Ik heb net online gesolliciteerd. Ik moest een foto van mijzelf uploaden. Die had ik niet digitaal, dus maar mijn avatar geupload. Ik denk dat ik nu wel opval tussen al die andere sollicitanten. Dat is ook wat waard. Nu maar hopen dat niemand mij daar herkent als ploffie. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 haha, pink, bedoel je zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Nee!!!!! mijn Ploffie is heel anders...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Hm... als communicatievaardigheden gebaseerd zouden moeten zijn op wederzijdse aantrekkelijkheid. Dan zou ik er toch op z'n minst zo moeten uit zien. Misschien wel erger, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Op mijn verlanglijstje Nazihah's spring.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Plof ik denk dat je jezelf tekort doet, kom ons ontmoeten 12 Juli...in Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 All alone .... met 5 gasten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemiddag allen, Nee hoor eline je bent niet alleen. Ben er ook nog , Hier al aardig actief geweest. Vanochtend eerst 5 uurtjes gewerkt. Gestofzuigd bij mezelf thuis vanmiddag Berg boodschappen gedaan. Vanmiddag nog een uurtje koken bij iemand, en dan is de zondag toch zomaar weer voorbij gekomen. Zelfs redelijk goede stemming hier. (Moet niet gekker worden he ) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Gaat het wel kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Het is eerder teveel, eline. Een bewuste keuze vanuit een schizoïde wereldbeeld; liever minder, veel minder. Realisatie is me van de week alweer gebeurd, toen ik de hele dag aan het praten was met mensen die ik heel graag mag. Aan het einde kan je me wegdragen. Helaas is de werkmaatschappij vol met mensen die ik minder mag. Dat leidt tot stress en dat weer tot alcoholisme. Nu ik dat weet bouw ik de elementen om mij heen zodat ik goed functioneer en alcoholdebaas blijf. rapi, toch knap dat je zo hard kan werken zelfs met hielspor en niet omvalt. eline, jammer dat idfa geen streamingsdienst opzet zoals netflix. Zou een wereldhit worden. Jammer gemiste kans. En zo gemakkelijk te implementeren. edit: idfa mag het waarschijnlijk niet doen vanwege bergen subsidiegeld. 14 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 wat is er kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Wil je erover praten kabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) @Kate Van harte Ik heb vandaag mijn beoordeling gehad en die is voldoende en goed. De laatste weken liepen studieverplichtingen niet zoals ik van mezelf gewend ben en dat is een understatement! Dat werd me niet te erg afgerekend want studiebegeleider en alle collega's weten wel wat er gespeeld heeft. Door deze beoordeling mag ik zegmaar de examenfase in van niveau 3 IG, mijn proeve. Hierin laat ik opnieuw in handelingen en teksten zien wat ik geleerd heb. Hier heb ik 3 maanden voor. Na mijn vakantie denk ik dit in iets van anderhalve maand af te ronden. Zonder prive sores en er even vol voor gaan is het eigenlijk heel simpel. Moet het niet te lastig maken. Ik ben universiteit gewend en dit is MBO. Ik interpreteer opdrachten altijd alsof het van een veel hoger niveau is..... Voor vandaag heel blij, dit is een grote stap die ik perse moest zetten voor mijn vakantie want anders is school dicht, nu kan ik verder in de zomer. 14 juni 2015 bewerkt door erik Kate, eline en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ik zie dat ik ergens midden tussen in kom......kabouter wat scheelt er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ben trots op je Erik, je verdient dit zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Zonder akelig te willen zijn wil ik er wel op wijzen dat niemand zich hoeft te verontschuldigen omdat kabouter een bericht plaatst...wat kruist met een positief bericht... Ook wij hebben onze sores, verdriet, ellende, hoogtepunten, blijheid nou ja vul maar in, nou ja wilde ik even kwijt...en ergens denk ik dat kabouter onze sores en blijheid of twijfel graag leest erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 kabouter ik wil graag met je in gesprek komen....graag face to face..dat hebben we al eerder gedaan... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Lieve kabouter, Sorry, moet weg, om 17.30 koken bij een client. Hoop heel erg dat eline wat voor je kan betekenen Tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Fijn Erik, succes alvast. Kabouter goed gedaan..hoop dat je je verhaal kwijt hebt gekund. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Heb het niet gevolgd.....wil toch laten weten dat het hier goed gaat. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Fijn An! Het is ook best aanpoten om het allemaal te volgen hier An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Mooi An! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Ga wat kokkerellen.. Eiermie, met geroerbakte asperges (groen en wit), veel knoflook, sojasaus en scampi. Yum. En vanavond heel veel wasgoed wegwerken...hoop dat mijn film lang genoeg is voor de berg die er ligt. Fijne avond alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Dank voor de leuke berichten. Ik was hier stiekem toch best zenuwachtig over want door te hoge bloeddruk in December en ziektewet toen en afgelopen tijd, was mijn planning een zootje. Afgelopen 2 weken wel heel hard gewerkt en die inzet is beloond. Op mijn werk ziet men dat ik weer ben zoals ik functioneerde voor November 2014. En wat eet ik; diepvriespizza (te moe om te koken. Als het zo lukt om slaap te krijgen ga ik heel vroeg naar bed) Nu toetje met ijs en verse frambozen en bosbessen. @Kabouter.....ik hoop dat je steun krijgt van verpleging nu en je wellicht contact hebt met iemand van dit forum. Je klinkt nogal in paniek....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden