Spring naar bijdragen

zondag 14 juni 2015

eline

Aanbevolen berichten

beste frummers,

Hartelijk dank voor jullie felicitaties. Ik heb me vanochtend op een extra halfje refusal getrakteerd zodat ik 150% zeker van mezelf ben en mijn verjaardag geen enkele aanleiding kan worden om te gaan drinken, en dat is wel eens anders geweest en weer het begin van een drankperiode.

Nu niet en ik sta er helemaal achter, geen centje pijn!

Vol en Kate ook :present: :present: :present::rose: :rose: :rose: :rose:

bewerkt door wimmelt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent nu best lang alcoholdebaas he, wimmel? :)

Ik heb net online gesolliciteerd. Ik moest een foto van mijzelf uploaden. Die had ik niet digitaal, dus maar mijn avatar geupload. Ik denk dat ik nu wel opval tussen al die andere sollicitanten. Dat is ook wat waard. ;)

Nu maar hopen dat niemand mij daar herkent als ploffie. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Nee hoor eline je bent niet alleen.

Ben er ook nog ;) ,

Hier al aardig actief geweest.

Vanochtend eerst 5 uurtjes gewerkt.

Gestofzuigd bij mezelf thuis vanmiddag

Berg boodschappen gedaan.

Vanmiddag nog een uurtje koken bij iemand, en dan is de zondag toch zomaar weer voorbij gekomen.

Zelfs redelijk goede stemming hier.

(Moet niet gekker worden he :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is eerder teveel, eline.

Een bewuste keuze vanuit een schizoïde wereldbeeld; liever minder, veel minder.

Realisatie is me van de week alweer gebeurd, toen ik de hele dag aan het praten was met mensen die ik heel graag mag. Aan het einde kan je me wegdragen. Helaas is de werkmaatschappij vol met mensen die ik minder mag. Dat leidt tot stress en dat weer tot alcoholisme.

Nu ik dat weet bouw ik de elementen om mij heen zodat ik goed functioneer en alcoholdebaas blijf.

rapi, toch knap dat je zo hard kan werken zelfs met hielspor en niet omvalt.

eline, jammer dat idfa geen streamingsdienst opzet zoals netflix. Zou een wereldhit worden. Jammer gemiste kans. En zo gemakkelijk te implementeren.

edit: idfa mag het waarschijnlijk niet doen vanwege bergen subsidiegeld.

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kate

Van harte :rose:

Ik heb vandaag mijn beoordeling gehad en die is voldoende en goed. De laatste weken liepen studieverplichtingen niet zoals ik van mezelf gewend ben en dat is een understatement! Dat werd me niet te erg afgerekend want studiebegeleider en alle collega's weten wel wat er gespeeld heeft. Door deze beoordeling mag ik zegmaar de examenfase in van niveau 3 IG, mijn proeve. Hierin laat ik opnieuw in handelingen en teksten zien wat ik geleerd heb. Hier heb ik 3 maanden voor. Na mijn vakantie denk ik dit in iets van anderhalve maand af te ronden. Zonder prive sores en er even vol voor gaan is het eigenlijk heel simpel. Moet het niet te lastig maken. Ik ben universiteit gewend en dit is MBO. Ik interpreteer opdrachten altijd alsof het van een veel hoger niveau is.....

Voor vandaag heel blij, dit is een grote stap die ik perse moest zetten voor mijn vakantie want anders is school dicht, nu kan ik verder in de zomer. :)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder akelig te willen zijn wil ik er wel op wijzen dat niemand zich hoeft te verontschuldigen omdat kabouter een bericht plaatst...wat kruist met een positief bericht...

Ook wij hebben onze sores,  verdriet, ellende, hoogtepunten, blijheid nou ja vul maar in,

nou ja wilde ik even kwijt...en ergens denk ik dat kabouter onze sores en blijheid of twijfel graag leest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de leuke berichten. Ik was hier stiekem toch best zenuwachtig over want door te hoge bloeddruk in December en ziektewet toen en afgelopen tijd, was mijn planning een zootje. Afgelopen 2 weken wel heel hard gewerkt en die inzet is beloond. Op mijn werk ziet men dat ik weer ben zoals ik functioneerde voor November 2014.

En wat eet ik; diepvriespizza (te moe om te koken. Als het zo lukt om slaap te krijgen ga ik heel vroeg naar bed) Nu toetje met ijs en verse frambozen en bosbessen.

@Kabouter.....ik hoop dat je steun krijgt van verpleging nu en je wellicht contact hebt met iemand van dit forum. Je klinkt nogal in paniek.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...