Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen, Dagpact: Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik ben zo vroeg wakker want mijn junkie onderbuurman is weer psychotisch. Heb de Politie al gebeld (geen spoed), om even een kijkje te nemen. Hij staat nu weer te brabbelen in zijn tuin.... Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik kom hier ook maar weer eens om de hoek kijken. Ik was ook al weer vroeg uit bed. Nu even met woedram sjouwen voordat de spits begint. Goede morgen Joris. Ik wens iedereen een fijne droge dag. Voor Kabouter even :rose: . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Zo hier ook weer op tijd eruit, vervelend Joris zo'n buurman, komt het door de drugs of is hij psychiatrisch patient? Mijn opdracht voor vandaag is......kalm aan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Eline, Ik weet alleen dat hij een drugsverslaafde is en daardoor wel psychotische periodes heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen Wat een mooie dag al. Ik ben vandaag vrij. Jippie ! Nou ja jippie. Vrije dagen zijn altijd heel vervelend voor mij. Maar ik heb besloten om er toch wat van te maken. Dochter wegbrengen die gaat met bewoners een weekend weg. Leuk hoe ze vertelt dat ze het zooooo spannend vinden. Naar het Dolfinarium gaan en dat ze ook met een paar spulletjes die glimmen moeten kopen. Daarna ga ik zwemmen met zoon. Dat is al 3 jaar geleden of zo dat ik dan gedaan. Daarna kom ik wel weer even langs. Want dit soort dagen brengen altijd een soort trek bij mij te weeg. Fijne dag 12 juni 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Dagpact; Joris Agnieta Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Joris Agnieta Lucide Kaboutertje BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Billybob staat ook trouw op de dagdraad....eens even kijken bij wie is wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 niet te vinden, waarschijnlijk weet ik niet hoe te zoeken...... zo de plantjes water geven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Een drukte van belang hier. Hond is niet lekker, dus het was kots en diarree ruimen vanaf dat ik op ben gestaan. Ik hoop dat Joris vanmorgen vroeg al ontbeten heeft. Ligt ook zeer passief op de bank mij met smekende oogjes aan te staren en tot nu toe niets gegeten of gedronken. Effe aankijken en anders toch maar langs de dierenarts... Maak me zorgen! Afijn, nu eerst maar eens een bakkie koffie. Dagpact: Joris Agnieta Lucide Kaboutertje BillyBob Blondie 12 juni 2015 bewerkt door blondie6173 Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen. Ik sta niet lekker op. Mijn middelste dochter die hier in de stad woont was hier gisteravond en had een boodschap die ik even moet verwerken: zij en haar partner hebben plannen om te emigreren naar Australie. Ik ben er niet verbaasd over, want ze zijn er al een paar keer geweest en helemaal verslingerd aan dat land. Maar om zo al je schepen achter je te verbranden.... En ik vind dat ze er wel erg makkelijk over denkt: als ze zich vergist hebben kunnen ze altijd terug komen. Ja... en weer alles opnieuw opbouwen. Ik gun ze het avontuur en het verwezenlijken van een droom, maar leuk vind ik het niet natuurlijk. Ik heb enthousiast meegepraat en veel gevraagd. Ik wil haar plezier in de plannen niet bederven. Maar in mijn hart denk ik: ik hoop dat jullie niet door de strenge selectie komen. Ik moet dit even verwerken. Het gaat niet van vandaag op morgen. Maar toch.. wat zij in haar hoofd heeft, hebben ze tot nu toe allemaal verwezenlijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Straks medisch onderzoek bij Tactus. Wat dat nu weer inhoudt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Arme man Misschien kan bemoeizorg wat voor hem betekenen? Nou, dat stadium ben ik allang voorbij Gipsy. Hij zorgt al 8 jaar voor overlast. Nu staat de politie bij hem aan te kloppen, maar hij hoort ze niet en doet vooralsnog niet open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Ja Fruit, het is ook zo vermoeiend om steeds je verhaal weer te verdedigen bij de dienstdoende agenten, waarbij de vrouwelijke altijd meer begrip hebben dan de mannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen allemaal Belooft weer heerlijke dag te worden Tot blijkt dat code geel hier in Limburg waar blijkt te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 (bewerkt) Keuze-antwoorden Kabouter of open vragen? ps: heb m'n ontbijt op 12 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact:JorisAgnietaLucideKaboutertjeBillyBobBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen, Ik doe vandaag ook mee met het dagpact Dagpact: Joris Agnieta Lucide Kaboutertje BillyBob Blondie jowan Anette Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Hier een dag met allerlei kleine klusjes en vanmiddag een kop koffie met twee soortgenoten. Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Kaboutertje, gewoon invullen. Een vragenlijst is vaak een mooi startpunt voor een gesprek. Niet meteen je hakken in het zand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik zit hier vreselijk te janken. Wil je dochter zomaar naar de andere kant van de wereld. Ben het even echt helemaal kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Wat een treffende avatar plaatje heb je Annette. Sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 goeie zonnige morgen weer fummers volley, verjaardag, strand ik ga de dag helemaal uitbuiten tot aan code geel toe! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Mooi he Joris, kreeg m cadeau van MG. Past helemaal bij wat er nu allemaal speelt in mijn leven lady jane en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik snap het niet zo goed. Laten ze Agnieta haar vader vandaag naar huis gaan terwijl het eigenlijk niet kan en er te weinig hulp is. Ik kan het weekend weer blijven. In het verpleeghuis zie ik elke keer weer mensen uit het ziekenhuis komen in vreselijke toestand en dit wordt steeds erger. Van vrienden die in het ZH werken hoor ik dezelfde verhalen dat mensen die niet voor zichzelf nog kunnen zorgen zo in een taxi gezet worden. Je mag heel blij zijn dat jou dat nog niet overkomen is. Be careful what you wish for! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden