kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Berichtjes gekruist Kabouter...maar dan zie ik het goed Ga ervoor meid, je gaat het aan en durft te kijken naar jezelf, dat is heel eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Welterusten Kabouter. Ik ga ook afsluiten hier. Wens iedereen een fijne avond en voor straks een goeie nacht. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Meld me ook weer droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Afmelden voor het dagpact. Succesvol. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 ietje, is jeugdarts aktief betrokken ? die kan als ' advocaat van het kind' best wat overwicht hebben ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ik mag me succesvol afmelden voor de dagpact, want nuchter. Kaboutertje: je begint te begrijpen wat men onder " overgave" verstaat, mooi! Je zult zien dat het leven gemakkelijker wordt en ergens toe leidt. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Gewerkt, eten gekookt, vrijwilligerswerk, yoga. Een mooie volle dag. Nu sluit ik hier af. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 hier ook na een voll n mooie dag gezond moe, slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ik ga me ook droog afmelden. Morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Nou er heerst nog best een taboe op psychisch ziek. Normaal ben ik daar niet bang voor en kom ik er, mits aan de orde, gewoon openlijk voor uit dat ik psychische ziektes heb. En de reacties zijn over het algemeen positief. Maar als ik er midden in zit, zoals vanochtend, ben ik niet zo stoer... Begrijp ik wel. Heb ook makkelijker praten want psychiatrie heeft te maken met familie en die vriendin maar niet zozeer met mij. Ik heb alleen depressie klachten gehad toen ik net 20 was. Maar dat ik naar de psycholoog ga zeg ik bijvoorbeeld op mijn werk en tegen kennissen gewoon en als het ter sprake komt vertel ik ook over wat er speelt in mijn familie. Hoop altijd dat door openheid een stoornis op termijn niet anders gezien wordt als een gebroken been. Ik vind die slogan nu op TV over personeel in dienst nemen met een stoornis zo treffend. Collega's met karakter. (https://www.facebook.com/psychiaters/videos/900620413322802/) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) Ook ik had dus een goed gesprek met een psycholoog, heel veel kunnen bepraten en zoals ik er nu over denk wil ik GGZ een keer bellen of samen op gesprek gaan (haar toestemming heb ik) om een keer mijn zienswijze te geven en te wijzen op het zo goed als ontbreken van sociaal netwerk. En daarna het contact te stoppen. Ook een time out werkt niet, ze blijft contact opzoeken. Samenvattend is het grenzen opzoeken en grensoverschrijdend gedrag en afgelopen vrijdag was heel veel bruggen te ver en haar laconieke reactie daarna de druppel. Wellicht is het omdat ik zelf open en eerlijk ben maar mensen vertellen mij altijd veel prive dingen. Schoot die hulpverlener plots helemaal uit haar rol en begon over haar moeder en een reeks van suicide pogingen wanneer zij als dochter haar eigen weg ging. Na veel keer is ze gewoon wel op vakantie gegaan en "beloonde" het gedrag niet langer. Na die vakantie had ze plots wel een echt gesprek met moeder. Die persoonlijke ervaring delen,dat ik hulpverleners normaal nooit zie doen, maakte haar advies naar mij veel makkelijker aanvaardbaar als enige optie. Maar zie er zo tegen op en als laatste vaste vriend van haar blijft het voelen alsof ik als laatste het licht uit doe. Moed verzamelen (niet moed indrinken) en toch dat gesprek doen met haar zsm. Niet gedronken of geblowd vandaag. 2 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Ik had uiteindelijk een fijne dag Dank voor alle felicitaties Ik vlei me naast mijn lief (die echt heel lief is) Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2015 Erik, "als laatste vaste vriend" schrijf je. Als ik je berichten lees, dan stel jij je misschien wel op als vriend, maar is er geen sprake van vriendschap. Het is dan ook niet verwonderlijk dat jij de laatste bent. De voorgangers zijn waarschijnlijk leeggezogen, net zoals met jou dreigt te gebeuren. Natuurlijk is er wat aan de hand met haar en natuurlijk is dat erg en ernstig. Dat geeft echter nog geen recht om anderen te misbruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden