erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ja, precies zoals ik ben dus, hè Erik? Ik zit nog in de ontkenningsfase met mijn teva sandalen (zonder sokken) Op marcobiologisch eten na ben ik er ook zo een en mijn vriendengroep ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Vroeger..... Liep ik idd zomers 's nachts op blote voeten op straat en droeg ik mijn nieuwe hakken in bed (niet om de kinky hoor, gewoon omdat ik ze zo mooi vond) ☺️ Haha ik liep als kleuter elke ochtend de verkleedhoek in en trok mijn schoenen uit en mega hoge hakken aan die ik de hele dag aanhad. Vroeger......gelukkig waren er geen mobiels met camera of filmfunctie.... Wat zou je oma van 114 doen als ze nu dit weer leest, Monster? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Is iedereen nu opeens stil van mijn opbiechten over hoge hakken......he waar is iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 na de oksels krijgen we nu keihard bedscenes moet dat nou hardop? Onderop mag anders ook wel.... ik word echt flauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Hoge hakken? Geitenwollen sokken? Inlegkruisjes? Help..ik ben weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 had je niet hoeven schrijven Gerrit (ik wilde in je profiel je leeftijd zoeken, maar er waren 9 wachtenden vóór mij) kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Spelregels Op dit forum gelden de volgende spelregels:blijf bij het onderwerp plaats geen privé-informatie over anderen je snapt dat ik niet durfde schrijven dat Gerrit richting 60 gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Weer thuis na een natte winderige middag op het strand. Maar wel supergezellig gehad. En heerlijk gegeten... Al komt de muntthee inmiddels uit mijn voetzolen. AB erin en mijn mandje opzoeken. Kijken of ik zonder ibuprofen de nacht doorkom,anders morgen toch maar weer de kaakchirurg bij zijn kladden pakken... Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Succes en sterkte morgen Kaboutertje... en een dikke knuffel voor je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 he die ietje is online Wilde je even sterkte wensen de komende week. Het gesprek met de psych met je dochter en zo............. Je energielevel liet te wensen over afgelopen jaar/half jaar en in mijn beleving is dat ook de periode dat je niet de enige was in je gezin. Misschien vreet het getob ook energie weg. Ik gun je dat je trots bent op jezelf en plek durft innemen in je gezin. Je bent goed zoals je bent, precies zoals je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kabouter, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 kaboutertje je bent hier welkom precies zoals jij bent en nodig hebt te zijn blondie; ballen niet kladden. en wat Eline betreft, als jij dat woord weghaalt en jopie 2 x haar quotes aanpast is er niets meer aan de hand. Geen ban waard, geen waarschuwing niks, gewoon een tjsa wat eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Net een film gezien die me diep geraakt heeft. en moest zomaar net aan Hots denken. :rose: slaap wel mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Truste iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ik meld me weer droog af. Morgenochtend gesprek met psych van de kliniek. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 ik kom even welterusten zeggen Kabouter, fijne oprechte post lees ik Sterkte morgen, ik hoop dat ze wat kunnen vinden .. liefst nog dat ze niets kunnen vinden en de ABkuur gewoon zijn werk kan gaan doen. Ik snap je worstelingen van de laatste dagen, het lijkt voor mij alleen soms zo'n verlies van energie door te worstelen met een situatie die nu eenmaal zo is. Soms moeilijk invoelbaar, sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kabouter...ondanks alle shit die jij mee hebt gemaakt en nu meemaakt, reageer je zo verstandig, oprecht, en sterk. En blijf je lekker jezelf. Goeie nacht en sterkte alvast morgen. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Droog!!! Truste! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Weinig inspirerende dag voor mij, behalve de meeting vanochtend, dan. Morgen weer een kans. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 Heb lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 Even een moeilijk moment. Besef dat relatie echt over is. Moeilijk. Eenzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 NBW'tje Sterkte, hoop dat je de nacht goed doorgekomen bent. Probeer mensen te blijven ontmoeten en blijf niet teveel alleen thuis. KopOp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden