Antoinnette Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Mijn maatje kwam gisteren met nieuwe pc hier. Heb alleen scherm gekocht bij kringloop. Even wennen, maar komt goed, Maandag komt hij hier weer en gaan we kijken voor mat en geluid. Durf dat niet alleen en schaam me er niet meer voor. Maandag ook tandarts, brrr en donderdag d day mbt ggz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Nee, maar ze willen je wel gezond en verantwoord huiswaarts sturen. Nog 24 doorbijten meid, kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Teveel al weer over mezelf verteld, maar moest muis even testen. Sleep dat ding onderhand hele huis door, maar gelukkig geen kat, maar ouwe hond. Goede dag nog gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Nog even doorbijten Kaboutertje Herken het wel. Meeste mensen die in de zorg werken, zijn verschrikkelijk als patiënt... Hier weer terug van werk. Beentjes omhoog en daarna aan de kook. Fijne productieve dag gehad. Maar voor nu klaar. Morgen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Hihihi... vangt Odie geen muizen? Tegenvaller hoor, Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ja maar Kabouter als je weinig of niet loopt heb je ook veel moeilijker ontlasting Ja en in een ziekenhuis zitten de meeste bacteriën dat weet ook iedereen. thuis is het gewoon veel beter, ik hoop dus ook voor jou dat je heel gauw naar huis kunt. Daar genees je het snelst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Kaboutertje, het lijkt verdorie wel alsof ze in dat ziekenhuis goed voor je willen zorgen! Het moet niet gekker worden Alle gekheid op een stokje: sterkte, dit moet gewoon even. Ik ben geen medicus en heb weinig ervaring, maar heb eigenlijk geen gekke dingen gelezen. Ik hoop dat je morgen inderdaad naar huis kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Hihi.... Hoop voor jou dat je naar huis mag. Hier weinig bijzonderheden, pak de draad weer goed op...gelukkig. Heb wel enorme pijn onder mijn hak...als ik ff check op internet (ben ook geen medicus ) zou het wel eens hielspoor kunnen zijn...nooit eerder gehad...wat moet ik ermee, of beter hoe kom ik er vanaf? In ieder geval zo op het yogamatje.....da's alweer een paar weken geleden en dan mis ik het echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Thee, Rapi heeft hielspoor ... da's niet fijn. Ik hoop dat het wat anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Oeps....dat hoop ik ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ja hoor Fruittaartje, morgen gewoon even beter opletten als ik ga sproeien. Goh hier is, op wat puin na, bijna alles opgeruimd. Al het hout is weg, het piepschuim wat tussen de dakpannen zat en nog een hele hoop meer. Heb nu knap last van m'n rug en nek, dus straks maar eens een warme straal opzetten dat ontspant een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Echte hielspoor geneest niet zomaarDaar kan je best tijd zoet mee zijn.Kan je de plek echt voelen of is het een gehele zeurderige hak ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 mijn zus en zwager waren hier om 18uur om dochtertje af te zetten hier. Ik vroeg wat ze wilden drinken; thee of fris? Gaf ze aan eigenlijk wel een wijntje te lusten. Wat raar om mezelf te horen zeggen ' oh, dat heb ik niet in huis ' Thee vond ze ook prima. Stel ik had het wel gehad? Dan had ik er nu al weer 3 op gehad Nu zit ik in hoekje van de kamer bij mijn nichtje en ga ik zo lekker koffie drinken als ze slaapt. Tja, dat inslapen met iemand erbij is hun manier ik ga deze 2 nachtjes maar geen strijd aan en geniet maar van de rust en tablet op schoot ! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Amandel...ik kan niet echt een specifieke plek voelen...de gehele hak doet pijn, beurs gevoel, vervelende pijn. Gisteren trok het nog weg, vandaag heb ik het de hele dag gevoeld. Vooral als ik ff zit en dan ga bewegen. Ik kijk het heel ff aan en dan bel ik de huisarts hoor! De symptomen lijken erop..maar de deskundige mag het zeggen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Oh Kruidje, wat een armoe, Dat lijkt inderdaad verdacht veel op een hielspoor. Zeker het specifieke kenmerkmerk, van na even gezeten te hebben, en dan weer lopen, met veel pijn. Hoop het echt niet voor je, want ik loop er al ruim een half jaar mee, en het is eigenlijk 1 grote ellende. Nou hier heb je ook een hoop aan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ik heb besloten mijn groenten alleen nog maar te stomen. Dat duurt alleen een stuk langer dan ik hoopte. Dus ben veel te laat met eten. Een leermomentje zullen we maar zeggen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Yo ik heb het gevoel dat je een beetje door slaat w.b. gezond eten, maar ik kan er helemaal naast zitten hoor. Ikzelf ben er van overtuigd dat, als je gewoon, normaal eet, je het langst gezond blijft. Maar dat komt omdat ik gewoon alles eet en eigenlijk nooit ziek ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Klopt Bolletje, nu ben ik even full on. En ik begrijp wat je zegt, maar ik heb het nu echt nodig. Waarschijnlijk balanceert de boel zich wel weer uit later. Of niet, als het goed bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Groenten zijn trouwens wel echt waanzinnig lekker zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 @kruidenthee er zijn wel specifieke oefeningen die je nu vast kan doen. voornamelijk het strekken vd achillespees en de voetzool zijn belangrijk. Google maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ik snap het wel Kabouter, dat het moeilijk is om nu zelf in het ziekenhuis te liggen. En dat je je liever niet laat gaan. En een klisma omg ik zou ook naar huis rennen. Maar niet doen he, toch maar even blijven nog Ja Yoga, doe eens effe normaal met dat eten. Nee hoor, gewoon lekker op de gezonde tour. ben benieuwd of je merkt wat het met je doet. Blondie alweer de hele dag gewerkt. Tjonge wat een doordouwer ook. Hier een dag lekker gewerkt. Ja, het was weer leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Oké Yo. Hé gatver. kaboutertje, ik had zo gehoopt dat het nu eindelijk voorbij was en je morgen je spulletjes zou kunnen gaan pakken en richting huis zou kunnen vertrekken. Vervelend allemaal en deels misschien ook wel te wijten aan je minder weerstand nu. Tja verder zou ik je zo graag willen steunen maar weet ook niet hoe. :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Beterschap Let. hoop dat je je morgen beter voelt Slaap hopelijk lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Wens je een goede nacht kaboutertje. En de rest natuurlijk ook.Ik meld me ook nuchter af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Kaboutertje, natuurlijk wil je dat allemaal en natuurlijk baal je hier van. Het is beter van niet, dat weet je zelf ook. Als je naar huis gaat met iets onder de leden en vervolgens uitstelt om hulp in te roepen, dan ben je verder van huis. Nu doorpakken is het veiligst en het beste. Iets met stinkende heelmeesters en zo ... Hoe houdt je dochter zich er onder? Dit moet voor haar ook niet fijn zijn. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden