Spring naar bijdragen

zondag 10 mei 2015

eline

Aanbevolen berichten

Wijfie even serieus tussen alle lolletjes door, goed idee om het te bespreken of refusal iets voor je is, je begint steeds meer te balen lees ik als je even doorgezakt bent, MG zei het al, het is niet slechts een pilletje slikken maar ook bezig zijn het hoe wat waarom van het drinken.....ik wens je alle succes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum grrrr kuch kuch (even m'n keel schrapen) GOEIE AAAAAAVOND KANJERS.

Willen jullie weten hoe het eruit ziet als er een tornado langs is gekomen???????

Nou hier zijn er vandaag twee geweest :face-icon-small-shocked::D

God wat is er gewerkt zeg. Ik dacht vanochtend "nou als het dak eraf is en heel misschien het hout, dan hebben ze hard gewerkt."

Nu ligt de helft van m'n schuur ook al plat. Hé een schuur van 7-31/2 mtr. En de dakpannen ook van het kleine schuurtje naast de grote schuur zijn al bij de buren, het hout is al netjes bij elkaar gezet, niet meer normaal mensen. En Jopske heeft staan te rammen met een grote hamer of het niets was. Een spoor van geweld was het resultaat.

Fruitje heeft het allemaal erg netjes en beschaafd gedaan, en ook heel erg hard gewerkt. Heeft ook geramd met de grote hamer. Dat hebben ze goed verdeeld. Fruit gaf een joekel van een klap en er viel gelijk een paar vierkante meter tegen de vlakte. En nee dat had niets te maken met mijn metselen hoor, dat was de kracht van die bescheiden Fruit die zich even liet gaan.

Ja en Jan heeft zoals gewoonlijk gedaan wat ie altijd doet, ook hard werken.

Goh mensen wat ben ik blij zeg.

Nu ga ik eens kijken of ik nog ergens een journaal kan kijken want dat is er bij in geschoten. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé goeie avond Wisse, en welkom op ons superforum. :rose:

Ja alles was al uit de schuur gehaald van de week. ik ben een gereedschap spaarder, altijd geweest. Ik kocht overal waar gereedschap in de aanbieding was, van alles en nog wat.

Dat loopt in die 32 jaar gigantisch op. Nu staat het op zolder en is klaar om weg gegeven te worden.

Twee forummers hadden aangeboden mee te komen helpen, en een van mijn beste vrienden helpt me ook. dus er is zoveel gebeurd vandaag. ik kan het haast nog niet geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje is er bij jullie geen vrijwilligerscentrale. Daar bieden mensen zich vaak aan om te helpen.

Of kijk eens bij de site "Hulp voor elkaar"Daar zijn misschien ook mensen die je graag voor een klein bedrag komen helpen. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje ik keek net naar Obese

en daar zie je hoe zoiets ontstaat,

deze keer moeder/dochter samen

en die moeder deed alles voor haar dochter,

waardoor die zelf geen initiatieven had geleerd te nemen.

klinkt bekend?

dus zoals schoonmoeder haar zoon verwende is niet helpend geweest,

je mag hem her-opvoeden en samen de structuur leren om het goed bij te houden.

Maar eerst grote schoonmaak dus, al of niet zelf.

Jammer dat er niet zo'n RTL-team even het voortouw neemt he, die geven gelijk

psychische begeleiding ook om de oude patronen om te leren buigen.

En structuur en discipline zijn het resultaat. Uiteindelijk blijkt de moeder nu dus

wel het goede voorbeeld te kunnen geven. Nu de dochter leren loslaten en vertrouwen.

mooi om zo'n proces te zien en oei wat herkenbaar soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk Ietje dat je niet moet willen

voldoen aan zijn eisen. Ze zijn niet reeel

en jij bent jij. Dingen die jijzelf wel wilt en kunt

dan is het wat anders, maar hij is niet met zijn

moeder getrouwd maar met jou. Is ooit gevallen op jou

om andere kwaliteiten en die heb je waarschijnlijk nòg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Iet maar nogmaals je kan die eisen ook te hoog stellen, iets waar jij nooit aan kan voldoen, of je moet gewoon lui zijn. Maar als jij zegt altijd erg moe te zijn, zal hij dat moeten accepteren. Misschien moet hij die onvrede eens bij zichzelf gaan zoeken i.p.v. hoge eisen te stellen aan jou. Dan mag hij niet doen. Dan vraag ik me toch af waar zijn respect is voor jou. Gewoon als persoon. Gewoon als zijn vrouw.

Gewoon als Ietje.

Trusten Fruitje, slaap lekker en nogmaals heel erg bedankt. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel erg dat jouw vermoeidheid ter discussie moet staan, Ietje.

Beetje meedeleven, bezorgdheid, hulp, in plaats van verwijten.

Je zou je niet hoeven verdedigen. Wat als je daar gewoon mee stopt, vraag ik me af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...