Kate Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Oh was dat baclofen, Wijfie. Nou dan hoop ik dat refusal beter voor je werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Dat kun je inderdaad niet afdwingen. Maar je kunt het wel jezelf geven. En stoppen met je verdedigen, ook naar hem toe. Wees lief voor jezelf, Ietje. ik ga nu slapen, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik meld me andermaal succesvol af voor de dagpact, want nuchter. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ja Jopie, je hebt gelijk, maar ik kan het toch niet afdwingen dat begrip en die steun. Precies Iet, je kan en mag niets afdwingen. Maar dat kan en mag jouw man ook niet. Hoe komt het dat je zo moe bent? heb je dat wel eens goed laten onderzoeken? Als dat is dan weet hij toch ook wat er aan de hand is? Hij kan en mag zijn onvrede niet projecteren op jou, want hij blijft dan toch met die onvrede zitten, ook al zou jij ineens heel hard gaan werken. Het zit bij hem en hij zal daar mee klaar moeten zien te komen. Niemand kan dat bij hem weg nemen alleen hij zelf. Hij zal moeten leren tevreden te zijn met zichzelf. Maar zolang hij zich concentreert op wat er niet klopt bij jou, hoeft hij niet te kijken waar hij zelf in moet veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik ga droog van verticaal naar horizontaal. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden