Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Jowan de kluts kwijt?

Je haalt nu ook al frummers door elkaar.

Geeft niet, komt wel weer goed.

Manlief aan de andere kant van de wereld, vreemd.

Gelukkig is er mail en af en toe bellen als het hier of daar geen nacht is en hij klaar met werk.

En dan gewoon zijn stem in mijn oor. Wonderlijk.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de camping,

waar de regen op de voortent klettert,

waar de wifi het vaker niet doet dan wel,

waar je blijkbaar minder nodig hebt dan thuis om tevreden te zijn,

waar de kinderen nog echt zorgeloos buiten kunnen spelen en rennen,

waar iedereen op elkaar let (meestal in goede zin),

waar ík in ieder geval nu lekker zit te genieten..

daar doe ik, zonder dat ik het steeds op het forum kan zetten, in gedachten gewoon mee met het dagpact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier net even heel erg hard gewaaid. Echt heel hard. Machtig mooi om te zien. Moet alleen de hondjes nu niet buiten laten anders waaien ze zo de vijver in. :(

Het heeft nog niet geonweerd, misschien komt dat nog. Mijn dag kan niet meer kapot. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hier een prakkie van gisteren met een flinke lap spek van een boer waar ik altijd mijn vlees ga halen.

Verder heb ik vanmiddag mijn bel. papieren laten invullen en nou blijk dat ik recht heb op een toeslag van de belasting. Dat is een paar jaar niet uitbetaald dus is nu een flink bedrag.

Nou heb ik nooit het gevoel dat ik recht ergens op heb en altijd erg blij ben met wat ik krijg, maar het belastingventje zei dat zo. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

bordje met eten en kleine in wippertje naast me op tafel. Haar vader is vh weekend geweest. We hebben besloten om als vrienden verder te gaan, we blijven elkaar om de 4 a 6 weken zien. Voor de buiten wereld en de kleine blijven we een koppel totdat een van ons een serieuze relatie krijgt.

We hebben het gezellig gehad en beide opgelucht om zo in de 'relatie' te staan. Hij is dol op de kleine meid en ik vind het geweldig het met hem te delen. Kan goed met hem opschieten alleen is de chemie er verder niet en is er is geen toekomst als we beide niet naar elkaars land willen verhuizen.

 

Mijn moeder gister en vandaag afgezegd. Auto uitgeleend dus maar thuis gebleven. Ook wel eens goed, vooral voor de kleine extra aandacht van mama.

Morgen wordt ze gevaccineerd, eerste keer, spannend. 

 

Zit te denken wat een kosten we eigenlijk besparen om niet te drinken!! Was vd week in een alcohol winkel om wat cadeautjes te kopen en ze hebben er heerlijke alcohol vrije rosé. Werd me gezegd om te komen solliciteren.. is een vacature.. Lijkt me geen goed idee he, hihi..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...