erik Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ja he oude mensen zijn levensgevaarlijk geworden op hun electrische fiets en scootmobiel in winkels. Wat kunnen die scheuren maar hebben niet het besef niet de reactietijd en motoriek te hebben horend bij oudere mensen. Schoenen met stapondersteuning wil ik OOK. Voor op mijn werk in verpleeghuis! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 (bewerkt) Ik zou soms wel schoenen met TRAPondersteuning willen, terwijl ik niet eens iets met voetbal heb..... Edit: ik zit dan wel duidelijk in "oud gedrag"....... 15 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Hoi Agnieta, Natrexon zuchtremmers, ik wil dat eens gaan proberen, de verslavingsarts schrijft voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 naltrexone bedoel je.... is nog steeds een experimenteel medicijn bijwerkingen zijn ook niet mis. maar goed... wie weet heb je er baat bij vind dat medicatie vaak te snel wordt voorgeschreven en natuurlijk altijd makkelijk voor de arts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 vind ik niet... helemaal gezien het medicijn. lange termijn effecten van deze medicatie is nog steeds niet bewezen, en bijwerkingen zijn niet mis. blijf erbij dat artsen te snel te zware medicatie voorschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 refu heb ik geslikt, maar snel gestopt, is geen oplossing. en zeer gevaarlijk, gezien ik vaak gewoon daar doorheen dronk, dat bedoel ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 (bewerkt) Waar word je toch zo boos om, Agnieta? 99% van de wereld bevolking doet constant prietpraat die je niet bevalt, die hoor je niet, die raakt je niet. Waarom wel wat iemand hier neertikt? Wat doet dat jou tekort, wat doet dat jou aan? Als je het al de titel prietpraat meegeeft kun je het toch ook naast je neerleggen en je er niet aan storen? Het zijn maar zwarte lettertjes op een witte achtergrond hoor. Edit: vergeet dit maar weer, mosterd na de maaltijd en het deed er vanaf het begin al niet toe..... Wegens de leesbaarheid haal ik niks weg, anders..... 15 april 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Eén van de mafste bijwerkingen, zelden voorkomend weliswaar, is dorst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 aggie ik geef altijd mijn mening en ruzie krijgen wij nooit. je bent vaak fel in de discussie en ik ook. iedereen op het forum mag zijn mening geven en iedereen mag daarop antwoorden wat zijn of haar ervaring is met desbetreffende onderwerp met andere woorden over alles is te praten, daarvoor is dit forum niemand heeft de waarheid en niemand heeft ongelijk dat is het mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 dorstig komt doordat er teveel zout zat in de borstvoeding, dus gedoemd met eeuwige dorst, nou heb ik aan menig tepeltje gelegen en gezogen dus het klopt echt hihi, grapje, kunnen we toch hebben he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 aggie, blijf van je afbijten hoor, zou ik ook doen. iedereen die wat tegen mij zegt, is meteen persoonlijk, dat is ons probleem een beetje of maakt ons interessant, ik kies voor het laatste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Spanish Gypsy Music ingeven youtube...heerlijk hoof stil houden hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Hai frummers, Even een snel bericht van mij. Ik merk dat ik de afgelopen dagen niet echt aan de dagdraad, het dagpact en het forum toe kom. Zit sinds deze week in een pittige ICT cursus van 3 weken. Heb dus even aandacht voor andere zaken nodig. Het gaat verder prima, nog steeds droog en in gedachten doe ik dagelijks mee met het dagpact! Geniet van het mooie weer, ik duik weer achter de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Even goede middag wensen hoor, Lucide, Klinkt goed Vasthouden he! Werk ze, leuk even wat te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Ga tuinaarde halen, en flessen water. Goed voor mijn voetje Heb al geprobeerd iemand te charteren die een auto heeft. Maar allemaal, weer druk,druk Dan maar weer op de fiebel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Tom Clay .. What The World Needs Now (Abraham, Martin and John) youtube ingeven... dat waren nog eens voorbeelden.. groetjes toine tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Vervolgens dacht ik" "Ik kan daar ook uit slokken".. En toen werd ik behoorlijk misselijk van mezelf want ik bedacht me gelijk; "Wie weet wat erin zit Ag en wat een gore bedoening". Zondags als ik in de vroegte met het hondje (daar is ie weer...) door de stad loop zie ik vaak iemand van vuilnisbak naar vuilnisbak alle afvalblikjes tot de laatste druppel leegdrinken. Ook wel restjes cola, sinas etc. Dan denk ik: die heeft zoute borstvoeding gehad.... bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Jakkkes Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Klinkt lekker Agnieta, Hier bietjes,met uitjes,aardappelpuree, en een vleesvervanger Moet nog even kijken, wat ik in de koelkast heb En jongens.. Wat geniet ik van dit weer Heerlijk gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Jakkkes Koh Ja, dát ook, rapilos.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 ......... Ik lach trouwens niet om die "vuilnisbakman". In en in triest. Bedenk me vaak dat ik zelf niet zo heel ver van zo'n levenswijze verwijderd was. Op de (zon)dagen dat ie aanspreekbaar is groeten we elkaar altijd vriendelijk. Komt steeds minder voor. Je ziet hem achteruithollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Hallo, vanmiddag weer op het terras gezeten, zonder alcohol te drinken, ik WIL het leren, ik heb weer eens rondgekeken en de meeste mensen zitten aan de cappuccino of fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Zo ik ga in bed liggen ben kapot......lekker rusten, niet perse slapen...tot morgen, geniet van de mooie avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Goedenavond, balkondeur dicht, is nog fris met de wind hier. Klaag niet hoor. Hoop dat je morgen wat beter voelt weer eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden