Indigo Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Wat fijn Anette!! Eindelijk weer eens een fijne nachtrust! Veel sterkte met het gesprek, en jaaaa ga vooral genieten van deze zonovergoten dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Mooi, goed om te horen. Sterkte met je gesprek...blijf bij jezelf. Bij wat jij nodig hebt om de boel weer op de rit te krijgen. Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 heerlijk Anette en moeilijke dingen horen erbij je gaat het kunnen en dan groei je er ook weer aan succes meis. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Doornroosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Ik ben weer thuis. Altijd heftig , zulke gesprekken. Tranen die eruit komen om steeds een stukje dichter bij jezelf te mogen komen. Wat ben ik enorm toe aan deze zoektocht en het uiteindelijk thuiskomen bij mezelf. Ik verlang ernaar. Nu zit ik aan een alcoholvrije Jillz, ergens hier op t forum gelezen als tip. Heel feestelijk in ern wijnglas. T smaakt lekker, vind ook dat ik t verdiend heb Indigo, huttula en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Ik vind ook dat je het hebt verdiend Anette! Geniet er van. Je hebt dit gedaan en zoals je er over schrijft geeft dat moed voor de toekomst. Niet makkelijk en leuk, wel goed en nodig (denk ik). Pluim voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Dag 62 6 juni, vandaag 2 maanden alcoholvrij , vind t bijzonder en voel me trots. Tijd voor een nieuwe stap..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Twee maanden!! Gefeliciteerd daarmee; de eerste weken en maanden zijn vaak de lastigste. Deze kunnen er misschien nog bij: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik heb mij aangemeld voor het jaarpact Royco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Wow...Jaarpact! Dapper. Proficiat met je twee maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goed gedaan Anette! Ga zo door, wij doen met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik zag t Vino, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 (bewerkt) Dag 63 9 weken vandaag. Ben verdrietig. De pijn van het gemis ..... Zoals xander de buisonge t verwoord: Zonder waarde Lig ik languit op bed En jouw schaduw keert zich tegen mij In mijn tranen ligt berouw verstopt En mijn hart klopt zich niet meer vrij Want ik kan niet verder zonder jouw woord dat me zegt dat het genezen kan in de dekens hangt jouw lichaamsgeur die me kleurt bij het ruiken ervan En het steekt ik slik de messen in die scherper zijn dan het leek en het breekt me dus ik trek van onder mijn huid de angel eruit Weer aan het wachten bij de telefoon.... voor het geval dat jij mij bellen zal in de stilte schuilt het diepste dal en ik val steeds verder van jou en het steekt ik slik de messen in die scherper zijn dan het leek en het breekt me dus ik trek van onder mijn houd de angel eruit en ik vecht voor jouw dwars door het oordeel heen niemand waar het strand alleen wij onder water brandt een hevig vuur het verlangen dat altijd blijven zal in mijn armen ligt een kussen nu dat zich vormt naar het lichaam van jouw en steekt ik slik de messen in die scherper zijn dan het leek en breekt me dus ik trek van onder mijn huid de angel volledig eruit alles eruit de angel eruit. 7 juni 2015 bewerkt door Anette69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Anette, ik begrijp dat je je voormalige partner mist. Dat kan flink door dreunen; overigens ook voor de persoon die de relatie verbrak. Ik wil dus niets afdoen aan je verdriet. Wel vind ik dat je wat meer waarde mag toekennen aan wat jij hier aan her doen bent. Je bent al negen weken droog! En dat tegen de verdrukking in. Je voelt je slecht, je hebt een hele nare periode en je drinkt niet! Weet je hoe goed dat is? Weet je hoeveel mensen jouw situatie zouden hebben aangegrepen om te gaan drinken? Je bent niet je relatie, jij bent Anette. Een Kanjer, een Bikkel. Je kunt trots zijn op jezelf en zo de wereld tegemoet treden. Ook voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Dank je wel MG voor je lieve woorden. T voelt gewoon vandaag niet zo, zit er een beetje doorheen. Komt wel weer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Negen weken?! WAuw...... Sterkte meid, je doet het goed. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Anette..tis wat Gerrit zegt Jij bent zoveel meer als je verdriet. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 7 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Zo voelt t niet huttula maar t is wel fijn om te lezen . Heb gewoon een lastige, verdrietige dag vandaag. t voelt heel eenzaam . Iets waar ik toch doorheen moet, dat weet ik. T zal de laatste x nog wel niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Dag 64, week 10 gaat in Vanochtend wakker geworden met een kater. Niet van de drank gelukkig. Ik heb een dag stil gestaan gisteren, niet bij machte om mezelf in beweging te zetten. niks gedaan, niks opgeruimd, was zelf vergeten om eten in huis te halen. T boeide me ook eigenlijk niet. En nu zit ik beneden aan een bak koffie naar de troep de kijken. ik voel dikke tranen op mijn wangen. Ik weet dat ik mezelf weer bij elkaar moet rapen en dat ga ik ook doen. Ik weet nog niet precies hoe maar ik ga t doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Och meid...wat een rotgevoel is dat.... Kleine, kleine stapjes. Misschien even eerst een kleine wandeling? Letterlijk bewegen? Hoofd leegwaaien? Tijd...kost tijd....en ook al is er maar een kleine beweging, dan gaat het ook vooruit. Voel met je mee...sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Anette, Ploffie had laatst een alternatieve methode meen ik. Iets van 5 minuten wat doen, een klein klusje en dan weer even niets. Al doe je ieder uur maar 5 of 10 minuutjes wat, dan toch heb je aan het einde van de dag best wat gedaan. Sterkte, zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Ach meis Dikke knuffels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Lieve allemaal, Wat een lieve woorden, ze steunen me. Heb vandaag rustig aan gedaan en geprobeerd beetje op te ruimen. Ben ontzettend moe, hoop weer op een betere dan morgen. ( lees jullie verhalen wel hoor, teageren is lastiger nu) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 leun maar even achterover Anette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden