Anette69 Geplaatst 3 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 juni 2015 (bewerkt) Eerst maar eens zelfstandig leren lopen , dan komt vliegen misschien ook wel 3 juni 2015 bewerkt door Anette69
lady jane Geplaatst 3 juni 2015 Rapport Geplaatst 3 juni 2015 ik zorg wel voor de pleisters zachte landing! Indigo reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Ik begrijp er niets van, heb me vandaag redelijk rustig gevoeld, halve oxacepam netjes genomen uurtje voor t naar bed gaan en dan toch weer wakker liggen. Ben thuis van mijn werk om bij te tanken maar hoe moet in nou bijtanken als ik zo slecht blijf slapen....
Anette69 Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Dag 60 Doodmoe zijn en toch niet kunnen slapen. Nu vol onrust en met hoofdpijn. En de dag moet nog beginnen......
kruidenthee67 Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Ik wéét hoe dat voelt, heel verschrikkelijk, maar zou je er aan kunnen toegeven? De druk eraf halen dat je móet slapen?  Sterkte. Indigo reageerde hierop 1
Indigo Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Ook ik heb een tijdje slecht geslapen, verre van leuk... Maar het heeft zich gelukkig helemaal hersteld. Net als MijnGerrit deed ik dan af en toe even een powernap om wat bij te tanken, en wat bleef ik sowieso moe een tijd zeg! Maar eigenlijk logisch, je hele lijf moet resetten, ontgiften, weer op regel komen.. Nu slaap ik weer heerlijk, en die vermoeidheid is ook voorbij. Hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen Anette!
lady jane Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 je matje misschien in de vroege avond gebruiken en niet in slaaptijd? en accepteer het maar dat slapen geen must is uitrusten is al goed genoeg als je aan het ontgiften bent. Je lichaam is zo druk bezig de gifstoffen te lozen, tot op celniveau, kan dat best lang duren. Niet vechten met jezelf dus. :rose:
huttula Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Herkenbaar hoor...dat niet slapen Hoe drukker jij je maakt om het niet slapen..hoe minder je slaapt Dat was ook mijn valkuil Dus niet ergeren aan je niet slaap jammer dat je moe bent..te moe om te slapen Ik zette een muziekje op..hele rustige en heel zacht...zodat ik moeite moest doen om het te horen dat lijdt af Met drank op sliep je helemaal niet ook al leek het dat je in diepe slaap viel Komt echt goed...doorgaan met aan jezelf werken zodat het lichaam klaar is om te slapen. dan komt de echte moeheid ook wel Succes...niet druk om maken ..komt goed een mens kan veel meer aan dan hij denkt
Anette69 Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Dank allemaal voor tips en adviezen . Denk zelf dat t meer met de emoties te maken heeft van afgelopen week dan met het geen alcohol drinken. Zodra ik ga liggen maakt mijn hoofd overuren en vliegt de adrenaline door mijn lijf. Er is ook zoveel gebeurd. Had gehoopt ( en de dokter ook) dat een halve oxacepam zou helpen om rustiger te worden. Blijkbaar niet genoeg. Mss een x een hele proberen. Maar vanavond helemaal niks want ik moet morgenvroeg de auto in. T blijft troep en na ern hele mag je 24 uur niet auto rijden. Dan maar zien hoe t vanavond loopt...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Door niet te drinken komt het allemaal dubbel zo hard binnen. Gun je wat rust...ik herken het, en het is echt een rotgevoel... Je wilt rusten en het tegenovergestelde gebeurt. Daar heb je niet veel aan...maar het gaat een keer over. Sterkte!
huttula Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 Is ook zo de emoties. Eerder waren deze er ook maar die werden gedimt. Nu worden ze niet mee gedimt...maar nu moeten ze verwerkt woorden. Pillen ben ik niet echt een voorstander van...das ook een dimmer. Als het nodig is is het nodig. Ik weet zeker dat je er door heen komt...rottige is...daar heb jij nu niks aan. Hart onder de riem
lady jane Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Geplaatst 4 juni 2015 en oxazepam is ook erg verslavend Anette
Anette69 Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 5 juni 2015 Dag 61 Goedemorgen, Ik heb zowaar goed geslapen. En dat zonder pilletjes. Kon gistersvond niet nemen omdat ik vandaag in de auto moet. Blijkbaar was is zo moe dat ik eindelijk eens 7 uur achter elkaar geslapen heb. Volgens mij niet eens wakker geweest tussendoor. Zo in de Auto, zwaar gesprek die me moet helpen de boel weer op de rit te krijgen. Ik zie er wat tegenop en tegelijkertijd heb ik er behoefte aan. Verder maar een beetje proberen te genieten van t zonnetje I lady jane en Indigo reageerden hierop 2
Indigo Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Geplaatst 5 juni 2015 Wat fijn Anette!! Eindelijk weer eens een fijne nachtrust! Veel sterkte met het gesprek, en jaaaa ga vooral genieten van deze zonovergoten dag Â
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Geplaatst 5 juni 2015 Mooi, goed om te horen. Â Sterkte met je gesprek...blijf bij jezelf. Bij wat jij nodig hebt om de boel weer op de rit te krijgen. Je doet het goed!Â
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Geplaatst 5 juni 2015 heerlijk Anette en moeilijke dingen horen erbij je gaat het kunnen en dan groei je er ook weer aan succes meis. Indigo reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 5 juni 2015 Ik ben weer thuis. Altijd heftig , zulke gesprekken. Tranen die eruit komen om steeds een stukje dichter bij jezelf te mogen komen. Wat ben ik enorm toe aan deze zoektocht en het uiteindelijk thuiskomen bij mezelf. Ik verlang ernaar. Nu zit ik aan een alcoholvrije Jillz, ergens hier op t forum gelezen als tip. Heel feestelijk in ern wijnglas. T smaakt lekker, vind ook dat ik t verdiend heb lady jane, huttula en Indigo reageerden hierop 3
Anette69 Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 6 juni 2015 Dag 62 6 juni, vandaag 2 maanden alcoholvrij , vind t bijzonder en voel me trots. Tijd voor een nieuwe stap.....
Anette69 Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst 6 juni 2015 Ik heb mij aangemeld voor het jaarpact Royco.
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Geplaatst 6 juni 2015 Wow...Jaarpact! Dapper. Proficiat met je twee maanden!
vino Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Geplaatst 6 juni 2015 Goed gedaan Anette! Ga zo door, wij doen met je mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden