kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Goed zo Anette, in de tuin werken. Lekker met je handen in de aarde en oude meuk opruimen kan erg opluchten... Zon geeft warmte en energie. T'is wat het is...als je dat zo kunt zien is dat mooi. Ook als het nu even niet mooi is. Je hebt het niet gemakkelijk, maar je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Vandaag was een redelijk goede dag, de zucht naar alcohol weerstaan ( wel lastig met dit mooie weer) en met mijn jongste de achtertuin opgeruimd en onkruid verwijderd. Een oude kast onder mijn afdak leeggemaakt, aangeboden om gratis af te halen eb zowaar morgenavond wordt hij al opgehaald. Dat ruimt op. Morgen ga ik op zoek naar iets nieuws voor in de tuin, om wat leuke spulletjes op te zetten, een rekje oid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Anette, dat klinkt goed. Toen ik stopte met drinken, begon ik onder andere weer aandacht voor plantjes te krijgen. Dat had ik vroeger ook. Het onmatige in mij is echter gebleven en ik had binnen de kortste keren negen orchideeën staan. Toen alle vensterbanken vol stonden en alle kastjes en ander plekjes, moest ik ermee stoppen. Omdat de planten nu weer goed verzorgd worden worden ze ook steeds groter. Ach, je moet wat hè. Ik hoop dat je morgen leuke dingen kunt vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 25 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Dag 50 vandaag Het is niet de 1 e x dat ik zolang droog sta, heb vaker 3 maanden niet gedronken. Maar t voelt wel anders dan de vorige keren. De keus is bewuster lijkt wel. Ik heb gisteravond geconcludeerd ( tijdens t kijken naar obese) dat ik toch wel bezig ben een alternatief aan t wennen voor alcohol: eten huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 dag 50 al !! Whoopi . Dat zijn er al heeeeeel veel . Vandaag je lichamelijke gezondheid verder aanpakken. wat voor lekkere salade ga je maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 25 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Zo dit is even een dreun in mijn gezicht. Ik zie dat de zoon van mijn ex vrienden is geworden met de vrouw waar hij voor mij een relatie mee had. Dat kan maar een ding betekenen ...... Deze komt harder binnen dan ik had kunnen viorzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ja zoiets komt hard binnen maar het ligt buiten jouw bereik. Je kan hier niets mee. Alleen... wat laat je het met je doen ? Ga je onderuit ? Recht je je rug ? Dat bepaal je zelf !! been there done that. Zorg juist nu goed voor jezelf Niet drinken.. Rouw even en sta op en move on !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 ook hier heb je de keus hoe jij ermee omgaat Anette aan feiten(?invulling misschien zelfs nog) en omstandigheden kunnen we soms niets veranderen, maar op hoe we er mee omgaan hebben we alle invloed. En vaak veranderen dan ook de omstandigheden is mijn ervaring sinds ik er zonder drank, beter mee omga. Voor je 50 dagen ook hier; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 25 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Rouw even? Een relatie van 8 jaar, niet afgesloten maar in een boze bui de hoorn erop gegooid en nooit meer opgenomen. En als ik vraag , is t echt voorbij dan geen antwoord geven. En dan nu dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik bedoel het niet slecht. mijn man ging er na 20 jaar vandoor met een 20jaar jonger meisje. Zij hebben nu een nieuw gezin samen. Ik ben me bewust van je pijn.maarrrr laat dit je niet onderuit halen. Jij bent meer waard Rouw NU even het doet ook pijn maar laat het niet teveel aan je vreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 25 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ineens sta ik weer aan het begin van de verwerking van dit verlies..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Echt verdriet moet slijten...heeft tijd nodig Verdriet mag er wezen. Het leven gaat wel door voor jou en voor de ander. Toekomst ligt voor je..dus kijk vooruit. Verleden kan je niet terugdraaien Er is genoeg om voor te leven ..ook voor jou Succes op je ontdekkingsreis Go for Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ineens sta ik weer aan het begin van de verwerking van dit verlies..... dit klopt natuurlijk niet Anette, dat lijkt nu even zo, maar is ook een trigger voor je. Ik zie dit soort dingen maar als een test in hoever je echt bent. Je hebt nu misschien geen contact met zo'n tussenstand, maar jouw basis van niet drinken, je hier schrijven, het rouwproces, en nog meer waarschijnlijk, gaat gewoon door. Het is pijnlijk, maar ook de leuke dingen en winsten van niet drinken gaan door. In het geheel zit evenwicht en in jou dus ook. Je kunt echt veel meer hebben dan soms lijkt. Het is tijd om jezelf te gaan zie als wie je bent meis, en niet als wie je geworden lijkt door de tegenslagen en teleurstellingen. (what doesn't kill you makes you stronger) Tine en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Sterkte Anette. En hoe verleidelijk ook, zeker in zo'n situatie ... niet doen. Er is er maar één die dan verliest en dat ben jij. Op naar dag 51! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phaedra Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Annetje!!! Focus.. Jij kan dit. En jij alleen.. liefs, Ph. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 hoe gaat het met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Anette...joehoeee hoe is het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 27 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Ja ben er nog, even geen woorden om te schrijven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 Sterkte Anette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Dag 53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Anette je gaat gestaag wéér een vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Fijn dat je er nog bent en nog droog ook. Hartstikke goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Joepie..anette...blij om je te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden