Spring naar bijdragen

Stoppen met drinken, voorgoed.


Toyoung

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb al jaren een verslavingsprobleem. Ik ben begonnen met blowen op mijn 12de, toen dronk ik nooit. Maar toen ik ging stoppen met blowen, begon ik te drinken. Eerst een glas, wat na een jaar een hele fles wijn/port werd. Ik heb besloten mijn leven te gaan beteren en over te gaan naar een gezonde verslaving namelijk sporten. Vanaf Vandaag drink ik niet meer, ik hoopte hier wat steun te vinden. Als 21 jarige zal het moeilijk in deze drankgeacepteerde maatschappij. Maar ik ben sterk en een doorzetter. Onderweg naar een gezond leven.

Hoop nooit meer te drinken/blowen, vanaf nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend lief de reacties, ik ga zo slapen en ben blij dat ik de dag ben doorgekomen. Het zal de eerste dagen wel ontzettend moeilijk zijn gelukkig drinkt mijn huisgenoot voor mij de komende tijd ook niet. Ik denk dat de moeilijkste momenten feestjes, verjaardagen etc zijn ben benieuwd hoe ik dat ga overleven. Sporten is echt een goede hou vast. Ik hoop niet op mijn bek te gaan en mezelf te leren kennen, heb zoveel shit in mijn hoofd die ik moeilijk los kan laten. Maar drinken maakt t alleen maar erger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi nancy,

Overdag gaat t wel alleen savonds word ik heel ziek misselijk overgeven maar tot nu toe nog steeds droog vanaf maandag. Bijna 1 week, elke dag is een overwinning zo zal ik het maar zien. Gaan nu lekker slapen, morgen komt een goede vriend langs :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Gerrit,

Ja ik denk dat ik me gewoon te druk gemaakt heb. Ik eet gewoon goed dus dat is het probleem niet. Ik hoop dat het gevoel van drinken snel weg gaat, maar ik zal het nog lang moeilijk. Hebben nu precies 1 week droog en trots! Deze week veel werken dus heb mijn afleiding. T weekend goed doorgekomen gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...