lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Raps rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 ja waarom kan dat eigenlijk niet? Als er ergens een hondje welkom is, dan bij jou Suiker. Is er geen lieve frummer met auto die de rit van Bol naar Suiker kan maken? Het houdt me de hele middag al bezig dat jij nog tot mei moet sparen. en wachten dus. Blondie wil wel rijden als ze opgeknapt is. AlbertRemmo en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En weer terug mijn mandje in... Laat maar weten hoe en wat, bolletje en suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Hoi allemaal, Bol zou je het kunnen regelen voor Suikertje?, werd er gewoon emotioneel van, zou toch gaaf zijn?  Yogajuf Wat ik geschreven heb vanmorgen, had ik gedroomd en zoals het er stond las ik het in mijn droom, alleen was de schrijver A1  Had nog nooit over het forum gedroomd, en dat ik het nog wist toen ik wakker werd Vond het te leuk en uniek om niet te melden.  Nou vanavond laatste avond en nacht thuis, morgenavond weer naar Frankrijk.  Sorry de rest ben ik al weer kwijt na hondje voor Suikertje Naam heb ik ook al, klontje, snoepje, droppie Maakt niet uit ook, goed tehuis heeft het 100 procent Yogajuf en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Ben stil van alle berichten, Â Geen idee hoe bolletje er in staat, wacht wel af. Â Beetje emo door jullie betrokkenheid. Wat zijn er toch lieve mensen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Hallo Frummers,  Ik heb een My life story dagboek besteld. Als kadootje voor mijn harde werken. Zo trots erop.    AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015  Breng beestje maar hier bolletje  Meen je dat nou echt Sugar?????? Het is zo'n grote lieverd echt. Blaft nooit, loopt een beetje rond en kwispelt altijd, zelfs als ze slaapt. Wil je haar echt hebben? Daar krijg je geen spijt van want is het zo'n lieve vriendin. Ze is 12 jaar oud maar speelt nog steeds. Wat zou dat fijn zijn zeg. Maar dan moet je haar natuurlijk wel eerst zien hé? Zouden we via een p.b. iets af kunnen spreken? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Aakje ja en dat vind ik dus ook altijd `s avonds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 vorige bericht relateert aan eervorige bericht van Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Heb pb gestuurd bol, dank akelei AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 nee morgenavond pas Aak moet nog pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En broertje ze kost helemaal niets want ze heeft niet in ons asiel gezeten dus hoef je haar ook niet te kopen, daar zorg ik wel voor. Als het lukt komt ze gratis en voor niets bij jou in een hele fijne omgeving. Â O ik lees net het berichtje van onze Blondie. Voor diegene die het niet weten, zij heeft mijn Puck ook hier gebracht, en dat ben ik nog steeds niet vergeten. nancy en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Heb pb gestuurd bol, dank akelei GAAF Suikertje Ik gun het je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Niet naar meeting gegaan, kotsend leek me dat geen goed plan ,dan maar effe hier hangen. Mijn aanbod staat als een huis, bolletje en suikertje... Ik word hier zo'n beetje de dierenbrengster nancy, JaNina en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Besef wel dat het eind rijden is Blondie, kan ook niet helpen dat ik in uithoek woon  Wat ben je toch geweldig mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Geen probleem suikertje! AlbertRemmo en Antoinnette reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Even AR vergeten, maar fijne tijd in la douche France! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Ik heb ook nog wel wat papieren staan akelei... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Duik zelf mijn mandje weer in. Samen met mijn knuffel die ik net kreeg van mijn Kids.. van de Kermis vandaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 O wat leuk, de hond van Bol naar Suiker. En Blondie, wat lief om 'm te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Heb je mijn pb ontvangen bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Blondie beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En geeft niet dat ze wat ouder is bol, oud verzorgingstehuis hier, geen drempels en lift AlbertRemmo en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 (bewerkt) Nee Sugartje niets ontvangen. Probeer het nog eens. Â Ik ben superblij en ook erg emo. Gad als dat nu eens zou lukken h'dan zijn er een hoop mensen erg gelukkig. En het moet lukken. Jongen je krijgt zo'n fijn lief diertje, echt. Daar krijg je geen spijt van. Ik heb hier nog een extra kussen liggen en zal wat kalfshoefjes mee geven want die vind ze heerlijk. Nu nog wachten op een mailtje van de eigenaar. en anders eens even kijken of ik hem kan bellen. Momentje. 23 maart 2015 bewerkt door bolletje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Helemaal hyper hier in het vooruitzicht dat ik 2 mensen en een hond blij kan maken... Moet echter wel in een weekend gebeuren, maar dat moet geen probleem geven neem ik aan... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden