Spring naar bijdragen

Donderdag 12 maart

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Ietje, wat fijn dat er eindelijk iets lijkt te helpen!

Kabouter, wat naar, ik hoop dat het beste scenario er uitkomt.

Proudmary ook al geen goed bericht gehad. Sterkte met het verwerken en ermee om zien te gaan.

Vandaag heb ik weer in het zonnetje in de tuin gewerkt.

En bericht gehad dat ik tot 1 van de winnaars van een schrijfwedstrijd ben gekozen.

Nu mag ik binnenkort op een podium komen voordragen.

Och, wat doe ik mezelf toch aan. Had er natuurlijk nooit op gerekend.

Maar ook wel leuk weer, hi.

Pff. Zen. Manlief maakt allerlei grappen maar gaat me gelukkig wel begeleiden en er naartoe rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wat een tegenvaller Kabouter. Ik hoop dat een nieuwe operatie niet nodig is. Afwachten maar. Sterkte en knuffel hem maar lekker morgen.

Dat zijn best lange dagen zo met de kleine hummer Agnieta. Maar die hakken vind ik wel komisch, ik zie het ook voor me. 

Yo, wel goed dat je even helemaal nagekeken wordt. Maar is ook altijd dubbel. Aan de ene kant hoop je dat er niets gevonden wordt, maar eigenlijk ook weer wel zodat er wat aan gedaan kan worden.

Vanavond was ik mijn spanning voor een groot deel kwijt omdat ik lekker achter de naaimachine heb gezeten. Dat is toch meer werken dan in m'n stoel met een handwerkje en heb ik m'n hoofd meer bij het werk.  Gek he, ik heb 's avonds veel meer zin om wat meer in actie te komen dan overdag en ik ben blij dat ik vandaag de pammetjes heb kunnen laten staan, anders had ik weer liggen slapen. Ik hoop morgen een foto te kunnen laten zien in het hobbydraadje want het is wel erg leuk geworden. Voor nu welterusten allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Kate! Ik ben erg benieuwd wat je van het voordragen gaat vinden.

Blekje, een mooi einde van de dag dus. Dit was dan weer een betere dag, denk ik?

Ik ben met mijn nieuwe GPS aan het rommelen. Deze kan ook op de motor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, mooi dat je weer wandelschoenen hebt gevonden. Die dingen gaan vaak vele jaren mee, dus voorlopig zit je goed. 

Of loop je goed.

De volgende berichten begrijp ik niet. Dat geeft niet, als jij het maar begrijpt.

Nu ga ik afsluiten en nog even in een boek lezen.

Weltetrusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...