Spring naar bijdragen

Vijdag 6 maart 2015

Blekje

Aanbevolen berichten

Ja en dan was ik ook nog zo scheinheilig om op visite niet teveel te drinken, Vandaar dat er ook verbaasde gezichten kwamen toe ik uit de kast kwam.

Maar haalde het thuis wel in hoor. En in mijn geval voor ik er heen moest, want angst om te gaan, dus ja, dan ga ik drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goede inzichten Jopie. Een moeder die met zichzelf in het reine is, dat kan voor een kind alleen maar goed zijn. 4 jaar droog: gefeliciteerd Jaap.

Ik heb wel even flink trek. De therapie was best heftig. Ging bij mij ook over mijn moeder o.a. en over mijn eigen negatieve gevoelens bij psychische kwetsbaarheid. Mijn moeder begreep dat nooit en leek teleurgesteld in mijn 'flinkte' Ik vertaal niet flink dan meteen als zwak en depressies of andere psychische aandoeningen waar ik bijna mijn hele leven al mee kamp zijn dus teken van zwakte. Ik ben dus zwak. Ik weet ook wel dat dat niet waar is. maar het heeft mijn zelfbeeld nogal getekend. Daar ging de EMDR nu dus over en ik ben eigenlijk nogal kapot. Bekaf en ik zou zo wel een glaasje of wat achterover kunnen slaan. Tja, de oude manier van met moeilijke dingen omgaan. Gewoon omdat ik me rot voel en moe ben. Ben ook al vanaf vier uur op. maar heb vanmorgen ook nog even wat huishoudelijk werk 'ingehaald' dus hoef ik even niks meer. Ook niet 'flink' te zijn.  :P Misschien even wat met m'n quiltje verder. 

O ja MG boven die 80 cent komt nog wel de kauwgom he. Tjonge, waar zo'n stukkie kauwgom al niet goed voor is. Daar hebben ze ook hele dure lijmen voor bedacht hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 2 à 3 glazen. Wat ik nog wel heel lastig vind is als er daarna nog over blijft.

Er moet op maandag geen geopende halve fles wijn op het aanrecht staan.

Dus ik haal niet teveel in huis.

Als je flessen wijn van 0,75 liter koopt en 2 à 3 glazen per avond drinkt, alleen op zaterdag en zondag, dan staat er op maandag

geen geopende halve fles wijn op het aanrecht. Met daarbij de aantekening dat bij mij 2 à 3 glazen altijd 3 glazen werd.

Uit zo'n fles haal je precies 6 glazen wijn.

Maar ja, ik moet óók aantekenen dat ik altijd teveel in huis haalde. En dat was nooit genoeg.

Dat is het verschil met Ietjefietje. :P:);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...