toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Floris, kweken en het zien opgroeien van plantjes is het leukste wat er is, elke dag is weer een verassing, hoe het gegroeid is.. gaat niet om de uitkomst maar om het proces, al is een leuke oogst niet verkeerd hoor! maar niet gaan klooien, zoals ik vaak gedaan heb, dus dat ik de plantjes letterlijk dood geknuffeld heb hihi snif en als het niet goed groeit, kippenstront doet wonderen, mijn overgroot vader was een groot kweker in Groningen, dus dit is geen grapje succes met het telen, op een balkon doen tomaatjes het prima, niet teveel water, wat dan worden ze lui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 gezien de aankomende lente, krijg ik ook weer de kriebels... dus even kijken wat ik nog aan zaad heb liggen enz... reuzen zonnebloemen is ook altijd leuk, werkt niet op een balkon, maar goed, heb in het verleden een paar gehad van meters hoog, maar door de wind gebroken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) Joris heb je bij jou in de buurt ook een Lidl? Daar kan je nu kastjes kopen voor niet al te duurt. Misschien eens in de onlinefolder kijken? Dan heb je iets dat helemaal kant en klaar is. Je hebt zonnebloemen ook in laag formaat Toine. 2 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Meissie, meissie... het is geen studie in de zin van dat je er heel veel voorkennis voor nodig hebt. Zelfs geen zelfkennis.. die kweek je juist met eerlijk naar jezelf kijken. Je hoeft alleen maar te kijken. Kijken naar jezelf. En je bij alles wat je ziet alleen maar af te vragen of het klopt wat je ziet. De enige die antwoord op die laatste vraag kan geven ben jijzelf. Ik heb ook niet meer dan een MBO opleiding huisschilder. Kunstacademie tel ik niet als maatschappelijk aanvaard vakdiploma... was eigenlijk ook een soort "kennis van mezelf" opleiding. En hier vanavond ook diepvriesspinazie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hoi, Naast het feit dat je heb leeg hebt gekieperd, vind ik het heel dapper dat je het hebt opgebiecht Agnieta dat je het in je tas had. Hulde daarvoor. Kan het me wel voorstellen dat je het bij je had, moest er eerder ook niet aan denken niks in huis te hebben ook al dronk ik het niet op. Gaf toch soort van veiligheid in mijn hoofd. Wens iedereen goede dag. sterkte voor mensen die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ja 'Antoinette', Vorig jaar 7 maanden in Spanje rondgetrokken en veel hands-on ervaring opgedaan met permaculture. Idd is het proces ontzettend leuk en zal er straks mooie gerechten van gaan maken en dan opdienen aan vrienden en familie. En wat straks te groot is voor het balkon, dan geef ik die kweekplantjes graag weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hoi Bol, Voor mij is het 'eco' en biologisch best wel belangrijk. Die indruk krijg ik niet van de Lidl, en zelf maken van gevonden objecten of vragen bij winkels e.d. is zoveel leuker. Hoort bij het proces. Was net buiten aan het 'grasduinen', begint het te miezeren en kouder te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik hou het alleen maar vol omdat ik niet kan drinken vanwege refusal Agnieta. Moest vanmorgen weg en angst in kop. Vaak niet komen opdagen in verleden, nu wel, misschien begin van iets. Maar trek blijft helaas en kan daar slecht tegen Zoals ik al eerder schreef, anderen hier stoppen zonder pillen en hebben na 2/3 weken geen trek meer. Helaas bij mij niet zo. Neem wat te snoepen mee, helpt mij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 beste bol, het leuke van reuzen zonnebloemen is hoe groot je ze krijgt elke dag meten en hopen op een record....redelijk fanatiek daarin en ag ook bezig blijven met andere dingen, proberen enthousiast te worden van activiteiten, ik kan dat ook moeilijk, maar uiteindelijk helpt dat je, maar goed wie ben ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 O, ze hebben wel een leuke insectenhotel Bol! Dank voor de tip: http://flyer.lidl.nl/13b9ad35-b7bf-4a9c-a85d-73adea3a3dbc/html5.html#/1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 helemaal mee eens.... stoppen met refu, kan helpen, maar is nep stoppen is mijn mening, in mijn geval voor anderen doet het misschien wonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Je zit nu aan pillen en kennelijk helpen die je onvoldoende, om die te slikken is je ego niet te groot. Kom op, gun jezelf wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) Groot ego - klein zelfbeeld. Herkenbaar. M'n ego moest wel groot zijn om mijn kleine, lage zelfbeeld nog enigszins te compenseren. 2 maart 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Opstandig? Waarvan? Agnieta, dit zou zomaar eens het begin van het antwoord op vraag 1 kunnen opleveren.. Opschrijven, meis.. opschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Bolletje schreef volgens mij (vrij vertaald) dat pilletjes niet helpen, Niet mee eens, ik slik pillen tegen angsten, zonder durf ik straat niet op. En vraag me af waarom jezelf refusal slikt. Geen verwijt hoor bol, gewoon vraag. Slik ook medicatie voor goed slapen, misschien verslaafd hieraan, maar blij dat het er is. Liever dit dan waardeloze, slapeloze nachten en veel stress. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 En dan niet verder via dit forum spelen.. herstel is een persoonlijke aangelegenheid waar je alleen en met hulp van je hogere macht en sponsor aan werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 wat kohtje zegt klopt... je baalt van je lage zelfbeeld en daardoor rebelleer je tegen alles... dat kan je een groot ego noemen, maar is gewoon mega onzekerheid en paniek als je genoeg vertrouwen hebt, doe je dat niet of minder maar goed bladiebla, zijn allemaal alleen maar woorden gaat om daden and that's it begrijp je hoor ag...we appen zo wel... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Waarom slik je dan wel pillen om trek te onderdrukken? Kies je voor niet drinken terwijl je afgelopen jaren hebt bewezen dat je het niet kan zonder of ga je voor oplossing die misschien steun in rug kan geven. Geloof me, ik wilde er ook nooit aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 tom clay what the word needs now is een mooi liedje, zie youtube... worden je eigen zorgen, in mijn geval wat meer in perspectief gezien en geeft hoop, maar goed, wie is toine neman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Agnieta, Kohtje reikt je een enorme hulp aan. Neem de tijd en de rust die te aanvaarden. Geen discussies, niet in de weerstand. Schrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 the flower duet lakme daar wordt je rustig van..... tik maar in in youtube ga wat doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 En als je het vandaag maar weer droog houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Wohoo pauze nog maar 2 uurtjes en ik mag naar huis lekker pizza eten oh en over de tuin op balkon google even verticale tuinen die zijn soms zo mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Goedemiddag allemaal, Er is al erg veel geschreven vandaag, maar ik ben weer helemaal "bij", Ik lees een gigantisch gevecht met zichzelf van Agnieta, Ik zou bijna zeggen; Stop met vechten, en aanvaard Vechten kost zoveel energie. Laat het over je heenkomen, en laat los. Makkelijk praten, ik weet het, maar kan ook een soort van opluchting geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Agnieta sterkte/succes, doe er je volordeel mee. Hoe gaat het rapilos na druk weekend, lukt het nog. Morgenavond, raar woord, kan slecht tegen taalfouten, op pad, moet nog gebeuren, maar afspraak staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden