Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Suikertje, ik herinner het mij dat jouw hondje een nieuw thuis moest krijgen omdat jij voor je gezondheid moest kiezen. Hartverscheurend vond ik het. Kost je wat maar dan hebbie ook wat.................dácht ik. Hartverscheurend vond ik het dus toen je een beetje teleurgesteld terug kwam en het zelf moest doen. Maar gelukkig bleek jij veel sterker dan je eerst klonk. Ik hoop heel erg dat er weer een hond bij je mag komen wonen. Antoinnette en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 plof, 't is dat ik geen hond heb, maar je mag onze kat wel parttime leasen AlbertRemmo en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) Ja weet het ook nog Monster, was toen zo teleurgesteld in verslavingzorg, me sturen naar alternatieve rotzooi waar ik niks mee heb. Sindsdien alle contacten met hun verbroken, eerst grote * hier, maar na tijd inzicht gekregen dat ik geen opname meer wil e n dus zelf moet doen. Hoe moeilijk ook, gaat kleine stapjes vooruit. 3 maart 2015 bewerkt door moderator AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Suikertje, ik ben telkens verrast door je doortastendheid, je eerlijkheid en je veranderingen............... dit kan ik geen kleine stapjes noemen Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ja Kaboutertje, logistieke problemen hier voor kat, kan niet zelf naar buiten of met lift. En kat moet muizen kunnen vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 het is ook moeilijk, maar je bent de hobbels niet uit de weg gegaan en je hebt daar nooit smoezen voor gebruikt, daar ik heb ik bewondering voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 kies dan een luie kat, eentje die wacht tot jij de brokjes in de bak serveert, die bestáán!! AlbertRemmo en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik wilde graag Agnieta nog even lezen Maar moet mijn nestje in. Lees je morgen wel hoor Truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik hou het bij kleine stapjes Monster, grote stap is mijn familie en daar ga ik verder maar niet op in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 mijn vriendin heeft 3 katten, ze zijn het liefst binnen mijn eigen kat moet en zal naar buiten, en elke dag loopt ze te pronken met een muis soms 2 , meestal 1 AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Wil uit principe alleen asieldieren, geen kittens, laat ze castreren of steralliseren. nederlands wordt slecht. En kat moet naar buiten, willen wij toch ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 first things first en dat is jouw herstel , nu en altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Spelregels Op dit forum gelden de volgende spelregels: blijf bij het onderwerp het ging niet over katten, het ging over een hond, foei Monster AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Nou Plof....klinkt als een best wel goed plan! En volgens mij wonen we nog geen 10 minuutjes fietsen bij elkaar vandaan, dus best goed te plannen! Laten we dit ideetje vooral warm houden! ☺️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Anita op NPO 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Allen weltrusten, forum, tv, twitter en fb word me teveel, maar eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Welterusten monster - en hier lange grijze wollen vanavond Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Truste Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Dank je Yogajuf, neem mijn pilletjes en na half uur onder zeil. Vloeken in kerk misschien, maar ben er blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Voor jullie allemaal een Ben heel blij met jullie Ieder het zijne of hare maar voor ieder wat wils. Het ging toch over een ei vandaag? Nou kan mijn ei kwijt hier. Ik deel, ik schrijf, ik scheld. Ik huil, ik lach en sta soms versteld Alles wat geschreven word is in de mom van Iets wat een niet alcoholist niet begrijpen kan We kunnen hier lief hebben, begrijpen en motiveren Daar kan de buitenwereld nog van leren Het klinkt misschien raar, maar met al onze goede bedoelingen staan we toch steeds klaar voor elkaar Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 En Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hoi Suikertje en Albert R. Ik lees met vol interesse al die schrijfsels van iedereen. Ja, het is even wennen zoveel verschillende onderwerpen door mekaar. Over hondjes gesproken; ik ben heel gek met honden. Heb er vroeger veel gehad, maar ik heb besloten om er geen meer te nemen. De laatste moest ik na 14 jaar laten inslapen. Dat is al heel wat jaren geleden, maar ik kan er nog vaak van wakker liggen. Daar heb ik nou eenmaal moeite mee. Emoties...... Dat wil ik geen hond meer aandoen. Ik concentreer me nu maar meer op niet meer drinken. Is ook leuk, zolang je het kunt volhouden. Saluut. Tony. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden