blondie6173 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Sterkte Kruidenthee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) Ja ik red het wel. Maar soms vind ik het zó moeilijk...it's life, isn't it?! De verleiding om...even niet te 'hoeven'. En ik wéét het!! Bléh... typo 21 februari 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 O..jowan, nou moet ik huilen...die is er even twee weken niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Thee, Hubbie twee weken op pad? Lastig. Niets in huis mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Yep... Toch wel, maar ik doe het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 "Ik" word zo opgehaald Naar het concert van mij lief Aha.. ergens ligt de grens Balanceren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik kan heel goed met trek om gaan Maar dan moet ik het wel willen Veilige cocon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kruid, je hebt nog maar 4 minuten om over munt te beginnen Maar als je het nodig hebt geef ik je een half uur verlenging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ja, balen... Ik baal ook van dat gevoel, van trek, het getrek van de trek... Dat het er gewoon kan zijn en je uit balans trekt. En ik doe het niet...wil niet omdat het me echt onderuit zou halen nu. Dank Ploffie en de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Goed zo Thee. Drank voegt niets toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ok...ga een pot muntthee zetten. gaat lukken zonder verlenging. Spelletje doen met de meiden, matrassen verschuiven en vannacht met z'n allen op één kamer in en rond mijn bed. Dichtbij zijn. AlbertRemmo, Skip, Monster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 exact 30 minuten hulde jowan roep in 't vervolg nog es wat, je bent betrouwbaar tot op de minuut jowan, Skip en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Thee, gezellig zo met z'n allen straks! Die van mij zijn daar te groot voor geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Jullie zijn lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 "Ik" word zo opgehaald Naar het concert van mij lief Aha.. ergens ligt de grens Balanceren Veel plezier Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Dank je wel Mijn Gerrit Het zal wel goedkomen Ik ben er zelf bij En hulp (Pffffffff) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 groeipijntjes Kruidje later als je groot bent (en geestelijk gegroeid) zul je er dankbaar om zijn zou mn vader zeggen kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 afgelopen periode heb ik gemerkt: de één zoekt en/of vindt een Hogere Macht de ander God de volgende een zelfhulpgroep met of zonder Anonieme naam zoekende die ik ben: Whatever! Alles buiten mij kan het zijn, ikzelf ben het niet, althans niet mijn brein. Alles buiten mij kan dienen als mijn Hogere Macht. Het benodigde is openheid. Kruidje steekt vast slimmer in elkaar maar ik zie het ook nu wéér gebeuren. Openheid en hulp komt. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 uh, en scrollen maar oprisping van een brein, hm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Monster, 't is juist een mooie. Ik kan het ook niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Niemand kan het alleen. Hoeft ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kruidje, bedenk je dat wijn niets anders is dan bedorven druivensap en bier is lauwwarm pisachtig glutensap en beide zitten ze vol vieze schimmels en andere beestjes. Monster, dus ben je zelf ook een Hogere Macht - en dat zou zomaar waar kunnen zijn., kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden