Spring naar bijdragen

Vrijdag, 20 februari 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Zo, alle klusjes van mijn lijstje klaar. 

Nu even lekker op de bank en lezen.... 

Kabouter, helemaal niet raar hoor dat je de klap nu krijgt. 

Goed dat je het onderkent. 

En inderdaad afleiding zoeken, niet aan toegeven hoor. 

Rapi, ik hoop dat de griep niet doorzet. 

Extra vit. C nemen? Als ik iets voel aankomen dan 

slik ik 3000 mg per dag... en eigenlijk zet het dan nooit door. 

Suiker, verbeeld ik het me of bén je echt een stuk 'opgeruimder'  dan de laatste tijd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer thuis van toch weer werk ivm overspannen collega.

Nog even en dan kunnen ze mij ook opvegen.

Verpleegkundigen lijken bij bosjes in te storten.

Werkdruk is gigantische hoog, niet alleen ten aanzien van indiceren, maar ook het 'gewone' werk wat door moet gaan.

Afijn, Weekend maar goed mijn rust pakken!

Kate, vanmorgen je nog vergeten te feliciteren met je 5 jaar.

Je bent een voorbeeld voor mij.

Krijg bij jouw postings altijd een gevoel van rust.

Een soort van 'kalmte kan je redden'

Dank daarvoor.

Kaboutertje, sterk om hier te melden dat het effe niet zo lekker gaat.

Niet zo gek met alles wat je de laatste tijd hebt doorstaan.

Geef niet op! Drank lost echt niets op, maar dat besef je zelf denk ik ook al wel.

Rapilos, beterschap!

Zo, en nu met de beentjes omhoog...

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer een zeur kabouter hoor op dit moment. Kan ook gewoon dankbaar zijn dat alles goed verlopen is en dat we weer thuis zijn. 

En je bent ook dankbaar dat alles goed is verlopen en dat je weer thuis bent maar alle ellende, het verdriet de drukte, de zorgen die je hebt gehad zijn er ook geweest en die heb je helemaal niet verwerkt. Dat komt er ook uit nu, nu er weer wat tijd voor is. Je hebt niet echt iemand naast je staan waarmee je die gevoelens kunt delen, en dat is moeilijk, alles komt op jouw schouders. 

Dat ritme komt heus wel weer terug maar gun jezelf (als dat kan) ook een beetje tijd om te acclimatiseren, weer te wennen aan de oude situatie, en vooral rust ;) 

Zo ik heb weer lekker bij de buurtjes gepoetst en o wat zijn die mensjes blij zeg. Dat geeft zo'n fijn gevoel, dan kan ik de hele wereld aan.

Zo nu eten anders ga ik van me sokken :lol:  :D                                  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Rommelige drukke dag qua werk, toen ik thuis kwam heb ik meteen gegeten, en nu ga ik naar bed.

Ben gewoon moe en heb zin in lang tukken.

Vandaag 3 weken zonder alcohol en verheug me op volgende week want dan is 00 maanden passé

Fijne avond nog 

truste voor straks :moon:

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond even een flash-back moment.

Intensieve en mooie week achter de rug.

Bouwen aan mezelf. Genieten van mijn stappen.

Dit wilde ik vieren met een glas alcohol.

Ik stond zelfs al op om naar de koelkast te lopen. Gelukkig heb ik niets in huis.

En dat na bijna 2 jaar droog. Nu geen ellende wegdrinken, maar vieren met drank.

Trek was ook zo weg. Ok, hebben we ook weer gehad.

Mezelf beloond met een alcoholvrij drankje en een stuk chocolade.

Nu nog even TV kijken en dan naar bed.

Morgen een dag zonder enkel plan vooraf. Ik ga het wel zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag veel gelezen...in de boeken en hier  :)

Dus op een aantal fronten weer flink wijzer geworden.

Vermoeiend, vol hoofd maar ook voldaan.

Na een tijdje niet goed op gang komen is de knop weer aan.

Zo meteen nog wat rond zappen...kop thee en dan mijn nestje in.

En morgen weer een nieuwe frisse dag, iets minder boeken, meer 'doen'.

Balans.

Lieve mensen, fijne avond en een goeie nacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook zo naar bed,

Mezelf een uur geleden naar de clienten gesleept.

Klaar maken voor de nacht en zorgen dat ze veilig in bed komen.

Ging redelijk vlotjes

Met dit werk weet je het nooit.

Soms kom je voor de meest onverwachte dingen te staan zeker met dementie en dergelijke

Heb vaak wat moeten improviseren, om alles in goede banen te leiden.

Maar goed, is weer gelukt

Nu maar hopen dat de mensjes lekker slapen vannacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even naar de mensen die zich nogal zorgen gemaakt hebben over mijn felheid van woensdag.

Sorry dat ik jullie in mijn boos en woestheid ook uitgemaakt heb voor rotte vis.

En fijn dat jullie een deur voor me open lieten.

Wat ik toen zei over mijn vertrek staat eigenlijk nog steeds. Ik ben in overleg met de moderators om mijn profiel definitief te verwijderen.

Maar dat gaat niet zo gemakkelijk als ik hoopte.

Ik ben gewoon klaar met forum schrijven en toe aan echte confrontaties en gesprekken voeren.

En daardoor kan ik me enorm storen aan het feit dat hier dingen geschreven kunnen worden om later weer verwijderd te worden, me storen aan het feit dat als anderen het gespreksonderwerp niet begrijpen of niet leuk vinden dat weg gelachen wordt en dat het uiteindelijk als onbelangrijk af gedaan wordt.

Ik heb daar lang rekening mee kunnen en willen houden. Maar ik kan het niet meer opbrengen.

Dus ben ik van mening dat ik gewoon niet meer op fora thuis hoor.

Want daar kan je het gewoon niet over dingen hebben die mij bezig houden.

Afgelopen weekend ben ik bij een discussie café geweest, de mensen horen, zien en voelen sprak me heel erg aan.  Dus wellicht kan ik daar meer in kwijt.

Daar kan je ook weglopen, maar voelt voor mij zoveel vertrouwder dan te lezen ik lees dit niet, want ik vind dit niet leuk. Of gewoon het hele gesprek verwijderd te zien.

Ik heb dan wel gelezen wat je schreef en daar voel ik iets bij. Maar erop terug komen en dat ventileren wordt me dan erg moeilijk gemaakt door het niet bestaan van jou woorden.

Ik ben eigenlijk klaar met me maar aan te passen. Het lukt me niet meer.

Dus daarom zou ik heel graag gewoon permanent uitgeschreven zijn hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,

Dank voor je bericht. Ik denk dat ik een beetje begrijp wat je bedoelt.

Ik hoop dat je goede gelegenheden en mensen vindt om "real life" mee te communiceren zoals dat jou past.

En zo niet, dan kom je gewoon maar weer hier, als je wilt.

Ga goed Spud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alle,

Kleine laat nog steeds niks van haar horen. Weer een paar dagen bij moeders geweest. Ondertussen 38 weken en 1 dag.

Jeetje Spud- ik begrijp het, op het forum is niet hetzelfde als in 'real' life. Woorden opschrijven interpreteert iedereen anders. Normale communicatie bestaat 60% uit non-verbaal en dat is niet op te schrijven. Ik merk ook dat mijn verwachtingen hier niet hoog zijn naar mensen toe, omdat verwachtingen niet realistisch zijn, omdat alles schriftelijk gebeurd, mijn mening.

Misschien is het een idee Spud om eens met een groepje af te spreken van het forum? Misschien dat je dan meer van jezelf kan laten zien?

Als je het moeilijk hebt zoals nu- betekend ook dat je aan het groeien bent hé.

Take care, ik zou je het jammer vinden als je zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot, tof idee, maar bij mij zit het inmiddels zo verkeerd dat ik dat niet eens meer wil. Teveel wantrouwen.

Voel me ook eigenlijk bezwaard om dit nog te schrijven terwijl mijn verzoek wrs maandag pas besproken gaat worden.

Had liever gezien dat ik na woensdag gewoon niet meer hier had mogen schrijven. Want alles wordt toch verwijderd als ik mijn zin krijg.

Dankjewel Luna, en jij ook goed gaan hè. Als je die boekjes nog wil dan stuur ik ze wel naar tactive. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...