Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Albert, dat klinkt als een hele mooie avond! En dan zo'n sms-je van je zus, dat doet ook goed. Het lijkt wel een beetje of we hier een hele nieuwe Albert hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik ben vanavond bij een NA-meeting geweest. Tsjonge. Ik ben er een beetje stil van en weet nog niet zo goed, wat ik hier mee aan moet of kan of wil. Dat heeft even tijd nodig denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Gisteren een boekje van King Baby en vanavond NA...............MG kijk je uit? Dadelijk ga je nog geloven dat je verslááfd bent. Tsss AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Wat is King Baby ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Albert, dat klinkt als een hele mooie avond! En dan zo'n sms-je van je zus, dat doet ook goed. Het lijkt wel een beetje of we hier een hele nieuwe Albert hebben. Zo voelt het bij mij ook MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik ben vanavond bij een NA-meeting geweest. Tsjonge. Ik ben er een beetje stil van en weet nog niet zo goed, wat ik hier mee aan moet of kan of wil. Dat heeft even tijd nodig denk ik. Zo was het de eerste keer AA voor mij ook MijnGerrit En ik heb ook nog tijd nodig, laten we die tijd maar gewoon nemen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Monster, ik heb King Baby zelf (nog) niet gelezen, ik heb het alleen opgezocht. Luna, het is een stuk tekst dat Kohtje een paar dagen geleden aanhaalde, maar niet kon vinden. Ik heb toen op het internet gekeken en er later het linkje van neergezet. Albert, super! Dat maakt mij ook weer blij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Moet even delen sorry voor de slechte kwaliteit is geen andere versie van. Is illegaal live opgenomen Het is van Abba dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Gisteren een boekje van King Baby en vanavond NA...............MG kijk je uit? Dadelijk ga je nog geloven dat je verslááfd bent. Tsss Daar zeg je zo wat. De laatste dagen denk ik af en toe, dat ik niet verslaafd ben. Als dit "het stemmetje" is, zoals ik het soms noem, dan klinkt het toch anders. Ik wist dat dit moment er aan zou komen. Ik zit er niet slecht in, ik krijg er geen trek van. Maar het verdient veel aandacht vind ik. En wel nu. Dat is de belangrijkste reden om nu dan toch eens bij andere zelfhulpgroepen mijn licht op te steken. Jullie hoeven niet ongerust te zijn, hoor. Ik ben ook niet onrustig en twijfel niet over wel of niet drinken (niet dus, voor de duidelijkheid). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Mijn man zei onlangs : "waarom blijf je het onderwerp steeds maar opzoeken. Je hebt nu toch wel bewezen dat je zonder alcohol kan. " En dan ben ik weer zo blij met jullie omdat het thuisfront er eigenlijk nog steeds niks van snapt. Ik zou nog wel veel meer willen lezen en horen. Man schaart dit onder de noemer " onzekerheid " Ik schaar het onder " scherp blijven " Mooi Gerrit dat je jezelf zo onderzoekt en je horizon verbreedt Yogajuf en Jessy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 dat zou me ook zeer verbazen Gerrit preventieve maatregelen neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 ik breng het niet meer ter sprake Skip, dochter weet dat ik nog dagelijks hier ben zoon boeit het niet, maar daar noem ik het forum wel af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 MG daar schrijf je iets belangrijks en ik heb alle vertrouwen in jou. Het is des Gerrits om op basis van argumentatie en voorbereiding te weten waar je staat op een dag dat woede of frustratie je overvált. Je zou zomaar een keertje trek kunnen krijgen in combinatie met de overtuiging dat je het deze ene keer wel kunt enzo. Het is herkenbaar. Ook de voorzorgsmaatregelen die je aan het treffen bent. En de 'stem' die in mijn geval zo vreselijk op mijn eigen stem leek en lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Scherp blijven, preventieve maatregelen, in die hoek ligt het wel. Ook verder aanscherpen, het ontdekken van nieuwe facetten en daar weer mee aan de slag gaan. Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Gisteren vroeg iemand mij of ik er nog wel iets voor DOE om nuchter te blijven. Ik was hevig verontwaardigd!! Ik lees er dagelijks over, enz. hoef ik hier niet breed uit te meten............ Het is niet alleen maar iets laten!!! Scheen het foute antwoord te zijn. De eerste niet nemen en vertrouwen hebben op de hulptroepen die er zijn.......... was diens antwoord. Beide is denk ik een manier die werkt. Vooralsnog is alert blijven sowieso een basisbenodigdheid voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 iets doen iets laten niets drinken wel lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik meld e nuchter af voor de dagpact. Ben net terug van een NA meeting, was weer puik. Vanmorgen vroeg flink in huis tekeer gegaan, poetsen en voorkoken. Vanmiddag was mijn vriendin er en dan is het goed. Naar de plaatsen van mijn jeugd wezen kijken en naar het graf van mijn ouders. En daarna heerlijk gegeten en haar uiteindelijk "naar huis gejaagd" omdat ik die meeting niet wilde missen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 welterusten iedereen en een fijne dag voor iedereen (of je nou wél of niet naar de baas moet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik ga naar bed, veel te laat al weer Ach overmorgen kan ik uitslapen Meld me dus droog af truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik sluit ook af. Welterusten iedereen, tot morgen waarschijnlijk. Psst: Kate is morgen vijf jaar droog!! Hoe lang is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Wat een mooi einde van de dagdraad. Veel geleerd weer, en veel herkend in de visie van MG, skip, monster, onder anderen. Ik kan en wil het thema ook niet loslaten, behalve dat het me scherp houdt, boeit het me mateloos. 'Mateloos'... Wel ja. En Bollie, wat een grandiose buitenvijver heb jij zeg!!! Echt zo indrukwekkend! Je binnenvijver vind ik ook mooi hoor, maar die daarbuiten slaat alles :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Kom dat ukkie toch liever een keer in het echt een knuffel geven Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden