AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik mis hier een beetje " Agnieta is aan het typen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Hoi Sow je hebt te maken met een beginnende andere Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Agnieta, dank je voor je antwoord en ik zal vragen donderdag, neem dat maar van me aan. Misschien kan ik ooit in de toekomst het jou uitleggen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ik ben nog steeds aan het opruimen ook, maar het gaat niet van harte Heb er geen zin in, maar alles (en dat is veel) wat naast mijn nest lag heb ik op het nest gegooid. En probeer dat vandaag uit te zoeken. Verder ben ik de was aan het draaien en ophangen BUITEN en 1 droog nu dus die kan ik vouwen en wil ik ook hier blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alma Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Gerrit, van harte proficiat. Geweldig gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Het is niet te veel hooi hoor Ag, het is maar 1 kamertje waar ik vanuit mijn deur letterlijk een duik moest nemen in mijn nest het Moet, het is al ruim een jaar zo. opgeruimd huis opgeruimd hoofd of zoiets. En ben nog steeds niet alleen ken je nagaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) Hier een rustige zondag. Wat klusjes in huis, that's it. Prima zo. Ik ben me wat aan het voorbereiden voor een lastig gesprek met de 2e directeur waarvoor ik werk. Hier ik wat openheid van zaken geven, al is het alleen maar een opening te krijgen in het contact. Niet alleen de werkomgeving speelt me parten, maar ook mijn relatie met hem. Voor mij een dominante man, bij wie ik het lastig vind om mijn mening te zeggen en mijn grenzen aan te geven. Hij is een sterke persoonlijkheid met een heel sterk verbaal vermogen. Ik voel me al heel snel klein bij hem, oorzaken liggen hiervoor in mijn verleden. Het gesprek van morgen is een weer stap om patronen te doorbreken, het aangaan ipv er voor weglopen. De voorbereiding gaat over wat ik wel wil zeggen en wat niet. Ik probeer dit op papier te zetten, zodat ik tijdens het gesprek houvast heb. Het gesprek vind plaats op een voor mij veilige omgeving, waar ik (mocht het nodig zijn) terug kan vallen op iemand. Dus die regie heb ik zelf al genomen. Ik zie het ook als een stap in mijn eigen ontwikkeling, in het mezelf serieus nemen. 15 februari 2015 bewerkt door Kastanje AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 MijnGerrit: van harte gefeliceerd met 1 jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Hier ook rustig aan dag. Alle was gevouwen behalve de sokken.....haha doorn in mijn oog die sokken maar effe geen zin, daarna een uur de tuintegels staan schrobben (groen aanslag), wel lekker hoor zo buiten! En ja dan zou ik nu nog wel even de badkamer een sopje kunnen geven. Dan is er toch weer best veel voor elkaar... of in plaats daarvan een lekker pompoensoepje maken... ik voel me wel energiek eigenlijk! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Ben best trots op mezelf nu hoor Slaapkamer is klaar, en bed opgemaakt plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Kastanje, je bent echt goed bezig! Zo bewust van jezelf en je goed aan het voorbereiden op je gesprek. Inspirerend vind ik dat. Succes morgen en laat ons weten hoe het ging als je wilt. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Keuken schoongemaakt. Badkamer komt morgen wel. Even boodschappen gedaan, om 10 voor 5 een winkel uit gezet waar ik al een half uur aan het uitzoeken was. Mocht niet meer passen. Kledingstukken direct teruggegeven, geen discussie aangegaan en een keurige klacht - oh nee, tip voor verbetering - ingediend online. Yo leert omgaan met kleine frustraties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Heerlijke rustige dag gehad. Uiteindelijk toch niet naar ikea gegaan, maar een lange wandeling met de hond gemaakt in het zonnetje. Inmiddels gegeten. Buikje rond. Opslomen dus en bijtijds mijn bedje opzoeken. Droog alweer. Alweer gewoon aan het worden, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Plof, in welke branche heb jij eigenlijk NIET gewerkt? Jij alleskunner! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Trouwens, om het positief te draaien, van goede service word ik ook oprecht heel blij. Plof, ken jij die bakker die begint met een H en eindigt op og? Een aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Vandaag naar concertgebouw het requiem van Mozart geweest. Kippenvel door de panty heen ProudMary en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedenavond beste mensen, Allereerst; Gerrit, van harte gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum ! En niet zo bescheiden he, Ik vind het een top-prestatie hoor. Weet nog, dat je hier voor het eerst het forum binnen stapte. Meteen al een waardevolle aanvulling zag ik al. Nogmaals proficiat!, Hier het weekeinde weer droog door gekomen. Ondanks de wijn bij latex en ondanks de wijn, bij het familiefeestje. Ik mag weer trots zijn op mezelf , Albert, Ook lekker bezig lees ik. Goed man, En het is echt waar hoor; Opgeruimd huis, is een opgeruimd hoofd! Skip, ProudMary en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Het viel eigenlijk wel mee Gerrit, Had me er al op voorbereid gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 En hoe gaat het met je voeten Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goeie avond allemaal, T'is een beetje later geworden dan anders, met de dienst maar ik ben er weer. Beetje moe en wat last van m'n rug door het vele lopen wat ik gedaan heb. Vandaag ook een kauw opgehaald. Het dier was helemaal uitgehongerd en viel gewoon om. Toen ik hem in een kooi zette met voer, strompelde hij er op af. Zo zielig dus heb ik hem een beetje vastgehouden en toen at hij erg goed. Fijn dat het niets anders was. We trekken hem er weer doorheen en als hij er woensdag nog is, zal ik hem zelf los laten als hij weer kracht genoeg heeft. Dat is zo mooi om te doen. een dier z'n vrijheid weer geven. Lieselot en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden