Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Goedemiddag dame. wat ben je ook een juffertje ongeduld he? Gunt een ander niet eens de kans jouw berichten te lezen en je gilt al weer dat er toch niemand antwoordt..... Maar heb je gelezen hoor dame. En ook ik zit even aan de koffie. Eerste en enige bakje van vandaag, verder gewoon water en thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 En ze is alweer vertrokken ook..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik snak ook naar een koppie koffie. Maar durf niet. Hoort zoóóó een sigaretje bij.. Een kop thee is ook geen oplossing. Ik vind thee zo'n "slappe hap" dat die me prompt weer naar koffie doet smachten. Én dus een..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Denk dat dan bijna geen mens zijn rekeningen meer zou betalen Plof Maar je hebt helemaal gelijk. Er zijn op dit moment belangrijker dingen voor jou. Zat me trouwens af te vragen om hoeveel mensen het gaat... en zijn daar een aardig aantal uit nederland of net over de grens bij, is het dan een idee om met een kleine groep bij jou in de buurt een soortgelijk weekend te organiseren? Kwam zomaar bij me op hoor. Kan me ook indenken dat je nu rustig uitkijkt naar de volgende ontmoeting, hopelijk wat goedkoper en dichterbij en hopelijk voor jou in een periode met minder uitgaven en misschien wel weer een baan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Oeps... dat hakt er dus dubbel in Plof... Koh, ik begrijp je zooo goed. Die eerste tijd is zo moeilijk. Tandenpoetsen helpt je van de ergste trek af.... zeggen ze. ik heb het nooit zo ervaren hoor. Inderdaad, koffiedrinken is niks meer aan zonder een peuk, even gezellig met iemand bijpraten... tssss, hoe verzinnen ze het. Doorgaan, gewoon doorgaan met werken, zo heb ik het die eerste periode opgelost geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Tanden poetsen helpt je van de trek af?? Moet je de tandpasta dan inslikken? Ploffie, 't is water zonder bubbels geworden. Gewoon uit de kraan. En ja, Yvonne, ik ga nu ook maar weer gewoon aan het werk. Ben boven een kamer aan het opknappen. Schuren, plamuren, kitten, schilderen.... Gaat erg langzaam omdat m'n armen niet goed meewerken. Maar geconcentreerd bezig zijn leidt wél af..(???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ploffie, sterkte met het verwerken van je lichte verdrietigheid. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Het hielp bij mij inderdaad even Koh. De echt heel nare momenten waren als ik op een gegeven moment klaar was of even wilde pauzeren en dan dacht: 'mooi en nu mag ik even een peuk' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Het hielp bij mij inderdaad even Koh. De echt heel nare momenten waren als ik op een gegeven moment klaar was of even wilde pauzeren en dan dacht: 'mooi en nu mag ik even een peuk' Haha... je moest eens weten hoeveel pauze's ik altijd ingelastte. Die neiging heb ik nu ook nog, maar als ik me dan bedenk dat er tóch geen peuk op me "wacht", dan ga ik maar door. Dan ben ik weer boos dat ik geen pauze mag omdat ik "niet meer rook".. en dan moet ik me dus weer even hééél erg concentreren op de kitspuit of het plamuurmes.. dan zakt het weer voor een uurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ik ga hier weer even aan de slag luitjes. Koffiebeker is leeg. Glaasje water met bubbels ook.... In navolging van Kruidje ook de bovenverdieping even aanpakken voor het weer te donker wordt. Jopie ook al aan het schoonmaken... en aan het mijmeren over een heel klein apie.. En Agnieta doodop van een heel klein apie.. Ik ga er nu echt vandoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Haha... je moest eens weten hoeveel pauze's ik altijd ingelastte. Die neiging heb ik nu ook nog, maar als ik me dan bedenk dat er tóch geen peuk op me "wacht", dan ga ik maar door. Dan ben ik weer boos dat ik geen pauze mag omdat ik "niet meer rook".. en dan moet ik me dus weer even hééél erg concentreren op de kitspuit of het plamuurmes.. dan zakt het weer voor een uurtje. Hahahaha..... dat had mijn tekst kunnen zijn Koh. Een kleine troost: houd vol, want het gaat over, echt waar.. Het is mij gelukt uiteindelijk, dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hoi, Ik ga mijn verhuurder ook maar vragen om 6 maanden helft van de huur te betalen. Lukt v en d ook, dus waarom niet vragen. Kan ik misschien ploffie helpen. Voor de rest nog warboel in hoofd, maar lukt wel uiteindelijk. Heb het goed. Letje, heel veel sterkte meid, denk aan je Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Ploffie, Langdurige rust.. Nee, dat is echt geen optie Er zal toch geld moeten binnen komen. Heb al heel veel werk afgeslagen, zodat ik de middag kan rusten. Kan nog wel eventjes een beetje op salaris interen, maar op een gegeven moment houdt het toch op , Net een warm sodabad genomen. En dat was erg lekker. Ondanks dat ze zeggen, dat je moet koelen (brrr. moet er niet aan denken, koud!), doen de warme voetenbadjes me echt goed. Nu lekker even op blote pootjes rondscharrelen (Is ook al niet goed geloof ik) Koh, Heel langzaam een glas water leeg drinken, helpt absoluut bij trek in een sigaret Evenals langzaam een pepermunt of heet snoepje op zuigen De scherpe lucht, kan je associeren met het inhaleren. Als je even niets zit te doen, helpt het om met een potlood of pen te rommelen, soms deed ik zelfs net of het een sigaret was en nam ik een "trekje"van mijn potlood of pen. Bizar? Ja, dat wel, maar het hielp, en ik rook al zeker 25 jaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Snap trouwens niets van Blokker en V&D, Zulke leuke, gezellige oer-hollandse zaken! Als ik kleding koop, is het bijna altijd bij V&D, past altijd. En waar moet je anders heen voor je huishoudspulletjes, als er geen Blokker meer is? Rare wereld hoor. Hou niet van veranderingen, en van vertrouwde dingen die anders worden of weg gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 gewoontediertje ben je Rap ik kom zelden bij een van die winkels en heb echt alles hoor en wel wat méér ook Msar geniet er nog even van zou ik zeggen het kan zo maar over en uit zijn met beiden. sterkte met je voeten dat wordt nog eens online inkopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Gewoontediertje.. Ja, dat ben ik zeker wel Pfff, tja, zou alles dan naar on-line shoppen gaan. Kan het me gewoon niet voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Rapi, vertrouw op je eigen gevoel. Wat voor jou goed voelt, is het beste. Als het meer pijn gaat doen, lijkt me geen goed teken bij een ontsteking. Krijg ook altijd de gruwels van de verhalen over fysiotherapeuten die maar doordouwen en dan later blijkt het helemaal verkeerd te zijn geweest. Pijn is een signaal dat je lichaam afgeeft, het is er niet voor niets. Ach, de Blokker nu ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden