Spring naar bijdragen

Zondag 25 januari 2015


plof

Aanbevolen berichten

laat me raden, die iemand is albert?

 

* gokje * ;)

Nee Ploffie. ik predik niet.

Nooit gedaan en zal er ook niet van komen.

Ik laat mensen in hun waarde.

Vroeger 2009 kon ik nog wel eens kwaad worden op iemand als hij of zij weer een uitglijder had omdat het mij té makkelijk ging. Dat liet ik niet merken.

En tegenwoordig weet ik wel anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me afmelden voor het dagpact droog. Ik geloof tenminste dat dat zo de bedoeling is?

Ik heb een... dag achter de rug. Ik word hier erg geconfronteerd met mezelf en mijn verslaving(en) en dat bezorgt me veel denk- en gevoelswerk. Ben dan ook aardig van de leg geraakt. Kon niet meer functioneren of dingen op een rijtje zetten. Hoop dat het morgen beter gaat.

Ik kan niet echt volgen wat hier allemaal langskomt op het moment, maar ja, ken ook nog niet iedereen. 

In ieder geval wil ik Kaboutertje met Clown heel veel sterkte en moed toewensen voor morgen. Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje, sterkte morgen voor je clowntje en voor jou.

 

Blekje, goed gedaan vandaag. Vervelend dat je zo'n ... dag hebt gehad. Ik hoop met jou dat morgen een wat betere dag is.

 

Ploffie schreef:

"Sommige mensen denken dat het leven zoveel beter wordt door niet te drinken. Ik denk dat het leven met of zonder alcohol nog steeds even *  is, of even leuk, of even ongezellig."

Ik vind wel dat mijn leven langzaamaan beter is geworden en nog steeds wat beter wordt. Om mij heen verandert er niet zo veel, maar ik heb er beter grip op, ik kan beter en echter met de dingen omgaan. En heb het gevoel dat ik me weer aan het ontwikkelen ben. Zonder drank is vaak toch leuker en in ieder geval waardevoller.

 

Goede nacht voor iedereen, tot morgen.

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact.

Vanmorgen een AA meeting bezocht, daarna wat e-mail gelezen en hoofdpijn gekregen.

Dat heb ik heel vaak de laatste maanden. En ik wil het niet meer van buiten, uit een doosje, flesje of wat dan ook.

Dus een eind gaan wandelen in de motregen, daarna aan een superlasagne begonnen. Heerlijk, maar wel weer eten voor de hele week hetzelfde.......

Nog geen plek in de diepvries.

Daarna tv gekeken, onder andere een docu over BB King,  bluesgitarist.

Even de dagdraad doorgelezen en ernstige bedenkingen over Ploffie's experiment. Ik ben van de "blauwe knoop".

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...