plof Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen Ploffie en Gipsy, Nog even geen koffie, maar nog even slapen Dagpact Zondag: Joris Fijne dag en vandaag ben ik budgetbuddy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ik help een familielid met haar budget en haar contacten met de bank, abonnementen, overheden, etc. Zij beheerst het Nederlands matig en is ook niet vertrouwd met het digitale tijdperk waar wij nu in leven. Voorbeeld: haar kerstgeschenk van haar werkgever moest online besteld worden. Is voor haar niet te doen. Vandaag ga ik haar Laten zien hoe je met het aanleggen van een Ordner met a-b-c/z tabbladen je eigen administratie jaarlijks kunt opbergen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Neem je tijd Gipsy. Wie of wat is gips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 O ik moet nog even een half uurtje nappen... Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) . 31 januari 2015 bewerkt door ploffie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goeiezondagmorgen.  Dagpact:Joris jowan   Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen Jowan, Gipsy en Kabouter. Moeilijke dag dit lijkt me Kabouter. Wachten tot morgen dus. Of ook veel gesprekken / onderzoeken al vandaag?? En als jullie in het ziekenhuis zijn realiseert Clowntje zich dan wat er gaat gebeuren???  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goedemorgen allen, heel veel sterkte Kabouter......ik kruip er ook nog even in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Oef, gelukkig dat hij het dan vandaag naar zijn zin zal hebben. Ik wens jou in ieder geveal heel veel sterkte hoor . Jij nog lekker even slapen dan Eline..  Tis vast nationale uitslaapdag vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Uitslapen? Eg nie! Ik ga zo onderweg naar een AA meeting, zin in! Als het moet doe ik vanmiddag wel een dutje. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. O, Kabouter, dus morgen is de dag. Ik heb niet meegekregen waarvoor hij naar het ziekenhuis gaat. Operatie? Sterkte hoor. Fijn dat je dat voor je familielid doet Joris. Het is voor veel mensen moeilijk allemaal bij te houden. Wij doen de bewindvoering voor mijn demente schoonzus. Die snapt er allemaal niets meer van en werd overal lid van en bestelde maar van alles voor ze opgenomen werd. Heel naar zo jongdement. Over pammetjes gesproken. Heb ik voor de nacht toch nog een genomen. Was totaal overprikkeld. Over verslaving gesproken..... Ik ben er wel heel erg over na gaan denken, wat de bedoeling is uiteraard Ik doe ook maar mee vandaag.  Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Blekje (Alie) 25 januari 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 O, dat is heftig. Doen ze dat niet op jongere leeftijd? Of kan dat dan nog niet. Mijn broer heeft twee downsyndroom kindjes geadopteerd. Die zijn al het huis uit nu Maar die waren lichamelijk gezond. Allebei schatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2015 Ja Kaboutertje spannend allemaal meis, maar hartstikke fijn dat je goed geslapen hebt, want dat is meestal het eerste wat minder wordt. Wat zou ik toch graag een paar dagies met jouw kleine vent willen doorbrengen zeg. Dus als je ooit op vakantie gaat en hij heeft echt geen zin om mee te gaan, mag ie rustig hier komen hoor, geen enkel probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden