Gast Geplaatst 8 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2015 Vlieg, het loopje in Haarlem laat ik aan me voorbij gaan ditmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ik zal er zijn. Kabouterbos met Kaboutertje lijkt mij een goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2015 Lijkt me een goed idee om ook mee te gaan! Kabouter jowan MijnGerrit LadyJane Yogajuf Blondie6173 Gipsy25 Kruidenthee67 Huttula Loen Erik (dienst ruilen) Anette Fruitvlieg Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 haha ik log in om hetzelfde;http://mailingtool.iwink.nl/webapp.php?rh=permalink&hash=663c04&mid=89868579 nog 1000 plaatsen vrij. Ik hoop dat ik het red met mijn ontstoken ach.pees en chronisch gebrek aan zelfdiscipline om te oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 daar ben ik nog niet uit Fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ikke ben er ook. De 20e. De 5 mijl sla ik dit jaar over. Wie weet kom ik wel deel uitmaken van de juigploeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 of je mag op mijn kaartje lopen dan juig ik wel voor jou☺ blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Grapjas Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Ik heb zondag de 20e september genoteerd, Kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Meeting zondag 20 september. Tijdstip 13:00 uur? Kabouter jowan MijnGerrit LadyJane Yogajuf Blondie6173 Gipsy25 Kruidenthee67 Huttula Loen Erik (dienst ruilen) Anette Fruitvlieg Lucide Wijfie Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ik ben er ook want Kabouter en ik komen samen met de auto.... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 dank je, jij hebt overduidelijk handigheid met pacts. (is dat nederlands?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) Ik doe nog steeds mijn best die dienst te ruilen maar dat ligt niet makkelijk. Heb late dienst moet om 13:30 weg uit Nunspeet als ik evt net voor mijn dienst kom. Maar de coordinator doet haar best want ik ben altijd flexibel voor iedereen. 1 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 20 september, Najaarsmeeting (ontmoeting), lokatie Nunspeet om 13:00 pm, aanmelden via Loen (copy/paste deelnemerslijst) - zondag 27 september, Halve van Haarlem, lokatie Haarlem, aanmelden via Fruitvlieg- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Spelletjes doen, van Spud - Meeting België, van SpudUitgaanstips:UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Wie weet kom ik wel juichen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 september 2015 Rapport Share Geplaatst 2 september 2015 Beschaafd aanmoedigen...... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Je weet dat je met mij kan meerijden Wijfie. Dat heb ik vorige keer ook al aangeboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Nu niet op laatste moment terugkrabbelen hè Wijfie. Je plek in de auto is gereserveerd. Nog 2 plekken over mocht er iemand mee willen reizen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Afgesproken. En smoezenboek ken ik uit mijn hoofd dus daar trap ik niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Blondie wat heb je toch een goed hart! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 september 2015 Rapport Share Geplaatst 4 september 2015 Ach monster, ben nu eenmaal een gezelligheidsmens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Zal eens kijken wat de weersvoorspelling aangeeft voor de 20ste....nou, het lijkt rond de 20 graden met wel een redelijke kans op regen, komt goed Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Kabouterpad volgen samen met Kaboutertje dit keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Dat hebben we vorige keer wel gedaan. Ieder eigen lunchpakket en sommigen hadden zelfs wat lekkers gemaakt voor de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Die is er in het bezoekerscentrum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden