Kate Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ik snapte dat been van je niet helemaal monster. Maar na nadere bestudering en mijn herinnering aan de vorige keer ben ik er uit! Leren bobbel beenwarmers. Mooi dat jullie het goed hebben gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 that does it! We gaan hier SAMEN Leuke Dingen doen, en de helft van het forum gaat pleite om te bezwijken voor een raketje. Wat is dat nou voor een instelling! Anette69 en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Kate, mijn leren bobbel beenwarmers/knieën zijn inderdaad niet geschikt voor de camera. Wel of geen kneesliders, het blijft geen gezicht. Maar het koppie daarboven straalde! Tijdens de wandeling mocht de jas en helm in Blondie's auto, waarvoor nogmaals dank, en daar ging de kudde dus wandelen...........................Teva, Birki, Sidi, van Lier, Vans, Adidas heerlijk wat een bont gezelschap. Allemaal de neus de goede kant op en dankzij het richtingsgevoel van Erik en de aangebrachte structuur van Luna (waar we elders zéker nog op terug komen) verdwaalden we niet. Althans niet dat het mij opviel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Voldaan moe nu in m'n mandje. Het was mooi mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Zat net nog even naar de foto te kijken en vraag me ineens af of kaboutertje het oké vind dat zij er wél met gezicht en al op staat... ;-) erik, Burchill, luna1961 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 , leuk mensen! Ik baal wel van die foto. Ik heb zaterdag 10 paar nieuwe sokken gescoord voor 12 euro. Toen ik afrekende moest ik 7,99 betalen, er bleek nog korting op te zitten. Ik wist niet dat dat kon. Maar mijn nieuwe sokken staan dus niet op deze foto, ik had eigenlijk mijn broekspijp wat moeten optrekken. Ik heb ze wél aan Monster laten zien bij het wisselen van mijn (inderdaad bruine) schoenen naar mijn mortorlaarzen. Eat your heart out, Monster! Mooie, mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 12 juli ***is nu een besloten groep*** - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: UITBURO 11 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) ***Dit bericht is nu bekend bij de meeste Frummers en is verplaatst naar een besloten groep*** 11 juni 2015 bewerkt door Joris Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Wát een grappig, lief, warm idee. En je toont ook lef. Ik ben er gewoon een beetje door ontroerd. Dit idee van jou geeft zo mooi weer wat bedoeld wordt met: je moet het wel zélf doen, maar je hoeft het niet alléén te doen. Ik ken je nog niet persoonlijk, en ik weet nog niet precies wanneer ik op vakantie ga, maar m'n eerste ingeving is: daar wil ik naartoe. Hoewel ik geen idee heb wáár zich dit gaat afspelen... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Count me in, Joris! Van wat ik hier van je lees, durf ik het wel aan. Dit is een principe toezegging, ik volg even je concrete plannen en de haalbaarheid daarvan door mij. Verwacht je ook iets van forum-genoten? Mag je daar iets van verwachten...? blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Dankjulliewel Kohtje en jowan, Dat geeft moed en ik zal vanmiddag of morgen mijn concrete plannen hier vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goh Joris, wat ontzettend lief en moedig. Ik kom je feliciteren! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Joris, genoteerd; ik ga vanavond kijken hoe zich dit verhoudt tot de thuisagenda. Ik vind het geweldig dat je dit doet en durft en als ga er alles aan doen om aanwezig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Wat een geweldig idee Joris, ik heb net die dag in hoek v. Holl, een strandtournooi, en als het slecht weer is gaat jouw parkfeestje misschien ook niet door. dus ik duim voor mooi weer voor beiden en wens je een spetterend feestje. (blote voetenfoto na afloop?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Joris, 12 juli is nu gereserveerd voor jouw feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Sweeeet...! Als dit een thuiswedstrijd wordt, ben ik er zeker en heel graag bij. Misschien dat weekend met een onervaren gast, maar die drinkt echt niet want hij is pas negen... ❤️ blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Mooi idee, Joris! Respect... Lijkt mij hardstikke leuk, dus laat maar weten waar ik verwacht word. Hieperdepiep...Hoera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Ja dat is mijn laatste vakantiedag. Dit plan ik zeker in. Wat een leuk idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Ik ben er ook hoor, wat een prima idee, enne heb je ook een verlanglijstje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 (bewerkt) Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 12 juli, ***is nu een besloten groep*** - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: UITBURO 11 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 zet ie zn eigen feestje er niet op eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 (bewerkt) Jawal hoor Jane, dat is die... jeweetwel... 11 juni 2015 bewerkt door Joris lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Mmm… ik denk dat Jane haar zonnebril nog op heeft. lady jane, Burchill en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Een mail met het verzoek of ik wilde komen werken die zondag kwam een half uur na het lezen van dit bericht. Just in time las ik dit bericht! Anders had ik avonddienst moeten draaien en dat had ik wel erg jammer gevonden. Nu heb ik nadrukkelijk aangegeven dat die dag jullie ontmoeten erg belangrijk voor me is. Noemde jullie een groep vrienden want verder weet niemand op mijn werk wat voor groep het precies is en vrienden/bekende zijn jullie toch ook Het is ook een goede timing en stok achter de deur voor na mijn vakantie direct. Mijn moeilijkste tijd van het jaar wat drinken betreft. Wil niet een lange tijd veel gedronken hebben voor ik jullie weer zie. Tot dan.... Burchill en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 gewoon kippig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden