Monster Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Geplaatst Gisteren, 06:24 Wat gaan we doen? Bezoekerscentrum bezoeken Wandeling maken voor de liefhebbers. Picknicken waarbij iedereen wat mee neemt Natuurlijk elkaar ontmoeten Deelnemers: (aantal onder voorbehoud) Kaboutertje Eline Fruitvlieg Zeilbootbewoner Gipsy Mijn Gerrit Proud Mary Erik neemt de taart mee Blondie Luna Rapilos Kate Lady Jane Yogajuf Skip Monster de jaarlijkse AdB meeting!! Wil ik graag bij zijn. 11 april 2015 bewerkt door Monster ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Morgenmiddag staat het nieuwe programma van the Movies op hun site, ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 In the Movies zondag 19 april 16.30, de film Wild, over een vrouw die na de dood van haar moeder en een heroïneverslaving besluit 1600 km te gaan wandelen......helaas rond dat tijdstip verder wat kinderfilms...... Lijkt dit iets dames? en mogelijk heer Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Eline: Ik heb het boek onlangs gelezen en heb goede recensies over de film gelezen. Ik zeg dus ja tegen deze film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 Spontane reactie van mij: ja hier heb ik wel zin in. Verven, lekker bijkletsen, gewoon samen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Kastanje ik zeg ook ja....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 In het kader van pas op de plaats ga ik komende zondag niet mee naar de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 19 april, Film, locatie?, aanmelden bij Eline - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Witten (verven en helpen inrichten) bij Wijfie, afspreken met Wijfie - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2015 Even omhoog halen. Voor de meeting op 7 juni denk ik dat ik een joods gehaktbrood maak. Of twee Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop. AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO 3 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Z 3 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2015 Gipsy, jammer maar waarschijnlijk verstandig. Er komen vast nog wel andere gelegenheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Was er een minimeeting? van dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ook ik heb in principe belangstelling voor de zomermeeting in Nunspeet. Kan iemand me verduidelijken wat die in houdt en hoe het eraan toe gaat? Heeft het bijvoorbeeld enige relatie of gelijkenis met AA of NA meetings? Ik wil er best een heel eind voor rijden en mijn reguliere meeting voor laten schieten, maar wil dat wel een beetje kunnen afwegen. Als ik ga kan ik eventueel met een wijde boog er met mijn auto naar toe rijden en maximaal drie mensen meenemen of oppikkken. (Vanuit Noord Limburg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 even lezen bij 9 april jowan meestal zijn de meetings informeel niet vergelijkbaar bij die van AA het is fijn er wat actiefs bij te hebben in de vorm van een wandeling ofzo en als dat er niet van komt is het dus ook gezellig. kaboutertje organiseert m deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 7 juni, de AdB zomer'ontmoeting'!, (informeel) te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips:UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Kaboutertje, in tegenstelling tot eerdere berichten kan ik er 7 Juni wel bij zijn. Vind het erg spannend, voel nu al zenuwen maar zet me maar op de lijst! Tenslotte voelde ik dit ook voor mijn eerste NA meeting en dat viel uiteindelijk reuze mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 kabouter zal ik jou ophalen 8 juni? ieder zn eigen drinken wel slim, zoveel mensen zoveel smaken, zit te piekeren wat ik mee kan nemen, iemand suggesties? we willen tenslotte niet met 150 broodjes kaas zitten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Ieder z'n eigen broodjes is misschien ook slim organisatorisch gezien? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Ja, ieder zijn eigen lunch werkte de vorige keer ook goed. En wie wil neemt wat extra's mee, maar geen verplichting. Het is al gauw veel. En Eline, 8 juni ben je een dag te laat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2015 Ja maar die van een ander zijn altijd lekkerder, of we gaan gewoon ruilen.....in ieder geval als het lekker weer is trakteer ik op hele grote lekkere ijsjes.... Jowan gewoon komen, het gaat ook om ervaringen uitdelen, tips etc. Heb ik dat weer Kate, story of my life.....7 juni dus, 7 juni, 7 juni 7 juni....... jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2015 Afgelopen moederdag in een vlaag van verstandsverbijstering een arrangement paintballen voor 8 personen in Rotjeknor gewonnen via vakantieveilingen. Leuk voor met de Kids...dacht ik... Echter het is voor 18+ Misschien een leuk plan om met een aantal frummers te gaan doen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2015 Nou nee Blondie, Ik kom graag, maar ga niet paintballen. Maar anderen vinden dat misschien wel leuk!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 7 juni, de AdB zomer'ontmoeting'!, (informeel) te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: "Rollende Keukens Amsterdam", (Eten & Muziek & mensen kijken...) Westergasfabriek Amsterdam, 13 t/m 17 mei 2015 UITBURO amandel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden