blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Ik kom ook uit rdam randstad. Is voor mij geen omrijden. en ik ben wel wat gewend hoor na de wereldreis naar suikertje!
Lucide Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Ik had het erg leuk gevonden maar ben helaas net dat weekend weg... Volgende keer beter! Wel een leuk initiatief!
Antoinnette Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Toch ff reageren op Blondie, waarom al die westerlingen hier, Alles beter dan 010 en omgeving. Maar jij was uitzondering hoor blondie6173 reageerde hierop 1
Kate Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Als het meezit kom ik ook. Waarschijnlijk wel wat later dan.
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 ik heb t in mn agenda maar kan niets beloven met vraagteken dus graag leuk initiatief kaboutertje
Yogajuf Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Wat leuk en bijzonder dit! Ik ben er heel graag bij! (Moest Nunspeet wel even googelen
Skip Geplaatst 9 april 2015 Rapport Geplaatst 9 april 2015 Wat leuk !!! Nunspeet waar ligt dat ook al weer... Ik kan ook nog niets beloven want dat weekend heb ik logés maar ik ga het zeker proberen. Zo grappig dat mijn hart gewoon een sprongetje maakt bij de gedachte dat ik jullie zal ontmoeten ! ProudMary reageerde hierop 1
erik Geplaatst 10 april 2015 Rapport Geplaatst 10 april 2015 (bewerkt) Taart *check* Nunspeet is bij het Hulshorsterzand en daar lagen kogelhulzen die ik als kind ging zoeken als we daar vakantie hadden in vakantiepark. 10 april 2015 bewerkt door erik
lady jane Geplaatst 10 april 2015 Rapport Geplaatst 10 april 2015 wat een leuke manier om je verjaarsfeestje te vieren Erik. en zoveel dinnetjes en vriendjes ook! dat wordt bakken zeg. erik reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 10 april 2015 Rapport Geplaatst 10 april 2015 Blondie, Heel veel dank voor je aanbod. Maar Luna, wil mij wel ophalen. Mocht ze onverhoopt toch niet kunnen, dan maak ik graag van je aanbod gebruik. Goh, wat spannend, Na al die jaren, nog nooit een meeting van adb meegemaakt. Hield altijd rekening met latex Maar dat hoeft dus niet meer blondie6173 reageerde hierop 1
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst 11 april 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 19 april, Film, De Movies (einde Haarlemmerdijk), aanmelden bij Eline - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO
Monster Geplaatst 11 april 2015 Rapport Geplaatst 11 april 2015 (bewerkt) Geplaatst Gisteren, 06:24 Wat gaan we doen? Bezoekerscentrum bezoeken Wandeling maken voor de liefhebbers. Picknicken waarbij iedereen wat mee neemt Natuurlijk elkaar ontmoeten Deelnemers: (aantal onder voorbehoud) Kaboutertje Eline Fruitvlieg Zeilbootbewoner Gipsy Mijn Gerrit Proud Mary Erik neemt de taart mee Blondie Luna Rapilos Kate Lady Jane Yogajuf Skip Monster de jaarlijkse AdB meeting!! Wil ik graag bij zijn. 11 april 2015 bewerkt door Monster ProudMary reageerde hierop 1
eline Geplaatst 12 april 2015 Rapport Geplaatst 12 april 2015 Morgenmiddag staat het nieuwe programma van the Movies op hun site, ben benieuwd!
eline Geplaatst 13 april 2015 Rapport Geplaatst 13 april 2015 In the Movies zondag 19 april 16.30, de film Wild, over een vrouw die na de dood van haar moeder en een heroïneverslaving besluit 1600 km te gaan wandelen......helaas rond dat tijdstip verder wat kinderfilms...... Lijkt dit iets dames? en mogelijk heer Joris?
Kastanje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Geplaatst 13 april 2015 Eline: Ik heb het boek onlangs gelezen en heb goede recensies over de film gelezen. Ik zeg dus ja tegen deze film.
Kastanje Geplaatst 13 april 2015 Rapport Geplaatst 13 april 2015 Spontane reactie van mij: ja hier heb ik wel zin in. Verven, lekker bijkletsen, gewoon samen zijn.
blondie6173 Geplaatst 15 april 2015 Rapport Geplaatst 15 april 2015 In het kader van pas op de plaats ga ik komende zondag niet mee naar de film.
Burchill Geplaatst 16 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst 16 april 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 19 april, Film, locatie?, aanmelden bij Eline - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Witten (verven en helpen inrichten) bij Wijfie, afspreken met Wijfie - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO
Yogajuf Geplaatst 2 mei 2015 Rapport Geplaatst 2 mei 2015 Even omhoog halen. Voor de meeting op 7 juni denk ik dat ik een joods gehaktbrood maak. Of twee Burchill reageerde hierop 1
Burchill Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop. AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie - Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO 3 mei 2015 bewerkt door Joris
Burchill Geplaatst 3 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst 3 mei 2015 (bewerkt) Z 3 juni 2015 bewerkt door Joris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden