ProudMary Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik doe mee. Leuk idee Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik ben al aan het oefenen met een kop koffie op een terras in de zon Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Haha PM ik moet zo een pakje halen......weer gewacht tot de laatste dag.....ach tis lekker weer, leuk dat er al een aantal meegaan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik heb op deze site ooit bewust een verkeerde geboortedatum ingevuld. Ik heb ook niet zoveel met mijn verjaardag maar 7-6-77 dat ben ik Daarom weet ik dat ik vrij ben ook en wat dat betreft zou kunnen. Moet alleen nog kijken wat ik met mijn verjaardag wil die Zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Zeker Eline. Er kan nog meer bij :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Count me in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Lijkt me leuk Maar waarom gaan jullie nou altijd zo ver weg?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik kom ook. Niet te vroeg want het is een stukje rijden voor mij. @Rapilos waar zou jij vandaan moeten komen ? Misschien kunnen wij samen rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik kom ook. Niet te vroeg want het is een stukje rijden voor mij. @Rapilos waar zou jij vandaan moeten komen ? Misschien kunnen wij samen rijden omgeving Leiden-Den Haag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Rapi,of wie dan ook anders... Ik ga met de auto, dus kan een rondje Holland doen om op te halen en mee te rijden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ach Blondie, dan ben je misschien de halve dag aan het rijden, Kijk eerst maar of het een beetje in de buurt is voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 @Rapi ik kom uit richting Rotterdam. Kan via de A20 en dan A4 doen... Richting Nunspeet. Laat het maar weten Voor mij is het ook geen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Stuur je even een PB Luna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik kom ook uit rdam randstad. Is voor mij geen omrijden. en ik ben wel wat gewend hoor na de wereldreis naar suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik had het erg leuk gevonden maar ben helaas net dat weekend weg... Volgende keer beter! Wel een leuk initiatief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Toch ff reageren op Blondie, waarom al die westerlingen hier, Alles beter dan 010 en omgeving. Maar jij was uitzondering hoor blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Als het meezit kom ik ook. Waarschijnlijk wel wat later dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Thnx suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 ik heb t in mn agenda maar kan niets beloven met vraagteken dus graag leuk initiatief kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Wat leuk en bijzonder dit! Ik ben er heel graag bij! (Moest Nunspeet wel even googelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Wat leuk !!! Nunspeet waar ligt dat ook al weer... Ik kan ook nog niets beloven want dat weekend heb ik logés maar ik ga het zeker proberen. Zo grappig dat mijn hart gewoon een sprongetje maakt bij de gedachte dat ik jullie zal ontmoeten ! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 (bewerkt) Taart *check* Nunspeet is bij het Hulshorsterzand en daar lagen kogelhulzen die ik als kind ging zoeken als we daar vakantie hadden in vakantiepark. 10 april 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 wat een leuke manier om je verjaarsfeestje te vieren Erik. en zoveel dinnetjes en vriendjes ook! dat wordt bakken zeg. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Blondie, Heel veel dank voor je aanbod. Maar Luna, wil mij wel ophalen. Mocht ze onverhoopt toch niet kunnen, dan maak ik graag van je aanbod gebruik. Goh, wat spannend, Na al die jaren, nog nooit een meeting van adb meegemaakt. Hield altijd rekening met latex Maar dat hoeft dus niet meer blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 19 april, Film, De Movies (einde Haarlemmerdijk), aanmelden bij Eline - zondag 7 juni, de AdB zomermeeting! te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden